Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

špatné studené starty E34

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
kindera
Registrovaný
Příspěvky: 84
Registrován: čtv 17.02.2005 01:00
Bydliště: Prerov

#1 Příspěvek od kindera »

Při studeném nastartování se to chová jako když to jede na pár válců,když nesešlápnu plyn tak to chcípne.Dal jsem nové svíčky ngk a nepomohlo.Další problém,který trvá delší dobu je,že občas při jízdě okolo 4000 otáček auto škubne podobně jako při omezovači.Poradte prosím.
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav

#2 Příspěvek od Kail »

Diesel nebo benzín? :roll:
mamouschek
Registrovaný
Příspěvky: 196
Registrován: pát 31.08.2007 00:00

#3 Příspěvek od mamouschek »

Některé otázky mě připadají jako od Cimrmana; "Potřeboval bych vycházkové hole, asi takhle dlouhý, možná o něco delší." Chce to více info, palivo, obsah, typ motoru, typ auta, ...
geronimoh
Registrovaný
Příspěvky: 35
Registrován: pon 06.10.2008 00:00

#4 Příspěvek od geronimoh »

Moje BMW bohužel taky startuje tak jak píšeš a právě se chystám na výměnu žhavících svíček (koupil jsem také NGK) a jsem zvědavý jestli to pomůže. Naštěstí po zahřátí už motor nezlobí.

BMW E34 2,5 TDS
r.v.12/94
najeto : 289000 km
scoo8y
Registrovaný
Příspěvky: 937
Registrován: čtv 08.06.2006 00:00
Bydliště: Praha

#5 Příspěvek od scoo8y »

kindera píše:Při studeném nastartování se to chová jako když to jede na pár válců,když nesešlápnu plyn tak to chcípne.Dal jsem nové svíčky ngk a nepomohlo.Další problém,který trvá delší dobu je,že občas při jízdě okolo 4000 otáček auto škubne podobně jako při omezovači.Poradte prosím.


hádal bych špatné čislo teploty motoru... jednotka si myslí, že má provozní teplotu a proto nenastartuje motor pro podmínky studeného motoru...
kindera
Registrovaný
Příspěvky: 84
Registrován: čtv 17.02.2005 01:00
Bydliště: Prerov

#6 Příspěvek od kindera »

Soráč je to M20 dvoulitr.Už jsem něco řešil s Milošem Šlechtou a to s palivovým čerpadlem má nepřijemné zvuky.To čidlo by to také mohlo být,protože čím větší kosa tím horší start,po zahřátí motoru starty o.k.Které čidlo je pro Ř.J?Mám tam dvě,to druhé je tuším pro check control či přistrojovku.Když by to mělo být čerpadlo,tak si myslím,že by se to muselo projevovat i při jízdě,ale každopádně tlak změřím.
kindera
Registrovaný
Příspěvky: 84
Registrován: čtv 17.02.2005 01:00
Bydliště: Prerov

#7 Příspěvek od kindera »

Už vím co s tím je!Je to pokažené :lol:
j3ykobim
Registrovaný
Příspěvky: 1226
Registrován: čtv 13.03.2008 01:00
Bydliště: Město snů

#8 Příspěvek od j3ykobim »

zkus kabely, mě to děla občas taky. probïjí mi jeden nebo dva kabely ........, na čas pomohlo vysušení a kontaktol :wink:
Odpovědět