Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Vibrace volantu

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
rellum
Registrovaný
Příspěvky: 45
Registrován: sob 05.05.2007 00:00
Bydliště: Českolipsko

#21 Příspěvek od rellum »

Přidávám se do klubu vibrátorů,náprava skoro celá už povyměňovaná a stále vibruje a stále vibruje.... e39 a na 34 sem měl to samé.
Elektro
Registrovaný
Příspěvky: 327
Registrován: úte 30.01.2007 01:00

#22 Příspěvek od Elektro »

Nevíte jakou značku kotoučů osazuje v prvovýrobě BMW ? Myslel jsem ,že bych koupil ATE ale když slyším jaké s tím mají ostatní trouble tak bych si je možná koupil origo.Chtěj 69,-Eur/Ks a to se mi zdá v pohodě cena.

Zkusil bych jiná kola.Jestli máš třeba sadu plecháčů se zimákama.Mě to jednou na jednom autě dělala špatná guma na zadku a celé auto jakoby kmitalo.Byla zhroucená ta drátěná kostra gumy.Ale osobně bych to viděla na kotouče.
Tickerow
Registrovaný
Příspěvky: 112
Registrován: pon 18.08.2008 00:00
Bydliště: Odolena Voda (Praha-východ)
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od Tickerow »

Ja mam 2 gumy Obnovy Brno z Ceskoslovenska....uzasna jizda....kmita cely auta...tak sem je aspon hodil na zadek....ani nejdou vyvazit....maj na sobe boule atd..koupim ted jiny...
No pokud si ses jistej, ze mas kola, gumy a podvozek OK, hledal bych dalsi rotacni veci na aute, co muzou vibrovat...ulozeni kardanu, kardan, poloosy, jestli se vracej brzdy...kotouce pokud nejsou novy, tak je zkusit hodit na soustruh(ten to sice srovna, ale po zahrati se to muze chovat jinak...viz muj navod na srovnani vyse)...geometrie...a tom koncim...vuli v prevodce vylucuju...pri jizde se musej kola drzet v jedny stope a i pri vuli nesmeji kmita...no snad sem zapomel na tlumice...
seradte si to prioritne samy...ale u me to vzdy pochazelo proste od kol a kotoucu...
Je to tezky radit....chce to servis....
Zaza
Registrovaný
Příspěvky: 127
Registrován: ned 12.08.2007 00:00
Bydliště: Svitávka
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od Zaza »

Ahoj ,tak u auta mého syna byl podobný problém s vibracemi volantu a kupodivu to způsobovaly tkzv.svislé tyčky. na přední nápravě ,které spojují spodní a vrchní rameno nápravy..U nich je časem vytlačená guma o jsou volné.Po výměně problém nebyl.Jedna stojí 1000,-Kč .Zaza.
Hansen
Registrovaný
Příspěvky: 346
Registrován: ned 15.04.2007 00:00
Bydliště: Čelákovice

#25 Příspěvek od Hansen »

Také mně začala vibrovat přední náprava a řízení. Dost dílů jsem vyměnil a vždycky se ty vibrace trochu zmenšily a po krátké době zase vrátily. Přestalo to až letos v září, když jsem v Německu najel na nějakej kus železa, co vypadl z náklaďáku předem mnou a rozpáral jsem obě přední gumy. Koupil jsem v německém kamenném obchodě dvě nové přední gumy Dunlop a auto od té doby jezdí jako nové a žádné vibrování nápravy se od té doby neobjevilo. Ty původní gumy jsem koupil v Česku přes internet a dovezla mně je sběrná služba. Když jsem byl po měsíci v Německu, tak jsem dokoupil ještě i nové zadní gumy a české gumy jsem nechal změřit. Obě staré gumy gumy byl křivé, ale šly bez problémů vyvážit. Křivé gumy prý nezpůsobují vibrace, ale posouvání kol vůči sobě při otačení. To způsobuje cukání přední nápravy. Cukání je různé podle rychlosti jízdy a podle povrchu vozovky. Mám naproti kanclu velký pneuservis a tam mně šéf toho pneuservisu řekl, že není schopen sehnat gumy za cenu, kterou měl ten internetový obchod. Zajímalo by mě, odkud vůbec ty gumy z internetu byly a co to bylo za jakost. Zajímavé také bylo to, že když jsem měl na kolech ty české gumy, tak jsem na každém kole měl dost nalepených závaží. S německými gumami na kolech skoro žádná závaží nejsou.
Odpovědět