Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

cena turba na 530d

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
mhd
Registrovaný
Příspěvky: 61
Registrován: ned 03.08.2008 00:00

#1 Příspěvek od mhd »

Nevíte někdo jen orientačně, kolik stojí nové turbo na 530d 218PS? Ne že bych měl špatné, ale zajímá mne jeho cena.
zet
Registrovaný
Příspěvky: 178
Registrován: ned 17.12.2006 01:00
Bydliště: Praha západ

#2 Příspěvek od zet »

BMW ceník - 30 160,- + daň (kat č. 11652248906)
marfy
Registrovaný
Příspěvky: 54
Registrován: ned 07.01.2007 01:00
Bydliště: Otrokovice

#3 Příspěvek od marfy »

Kua ,celkem masakr,co?
ZapBranigan
Registrovaný
Příspěvky: 246
Registrován: ned 10.06.2007 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od ZapBranigan »

Masakr to je. Tohle se resi neustale prakticky u vsech dieselu s turbem. Vetsina problemu s tim se snad da vyresit repasi, pretesnenim atd. Kompletni vymena je docela krajni pripad co jsem slysel. Kazdopadne je to stary vtip, ze to co benziny zaplati navic na palivu, pak naftaci jednorazove vysoli za novy trubo... :D
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#5 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

No jo, ale to bych si to turbo musel kupovat nový každej rok.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav

#6 Příspěvek od Kail »

:lol:
mhd
Registrovaný
Příspěvky: 61
Registrován: ned 03.08.2008 00:00

#7 Příspěvek od mhd »

Vlasta píše:No jo, ale to bych si to turbo musel kupovat nový každej rok.


přesně tak :wink:

Jinak díky za cenu.
Luckysheck
Registrovaný
Příspěvky: 130
Registrován: čtv 08.05.2008 00:00
Bydliště: BMW
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Luckysheck »

U mě za 27840 vč. DPH, nový GARETTek :)
pavel530d
Registrovaný
Příspěvky: 175
Registrován: úte 20.05.2008 00:00

#9 Příspěvek od pavel530d »

No já mám doma usušené z motoru 306D2 160KW za 8000,-
WinCent
Registrovaný
Příspěvky: 2979
Registrován: ned 11.03.2007 01:00
Bydliště: Královéhradecko

#10 Příspěvek od WinCent »

Prodávám repas turba do 15tis se zárukou :idea:
jurasis
Registrovaný
Příspěvky: 5551
Registrován: stř 06.09.2006 00:00
Bydliště: Nymburk

#11 Příspěvek od jurasis »

mhd píše:
Vlasta píše:No jo, ale to bych si to turbo musel kupovat nový každej rok.


přesně tak :wink:


Nechci se hádat, ale když koupím auto tak 6 - 10 let starý, tak se to vyrovná kolem 60 - 100 tkm (podle štěstí). Což jsou kilometry, kdy se auto většinou dává dál... Odchází víc věcí, než jen turbo a s víc věcma je větší potíž. Mimochodem velká část štěstí tkví v tom, že to někdo před námi měnil... :P
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
WinCent
Registrovaný
Příspěvky: 2979
Registrován: ned 11.03.2007 01:00
Bydliště: Královéhradecko

#12 Příspěvek od WinCent »

ZapBranigan píše:Masakr to je. Tohle se resi neustale prakticky u vsech dieselu s turbem. Vetsina problemu s tim se snad da vyresit repasi, pretesnenim atd. Kompletni vymena je docela krajni pripad co jsem slysel. Kazdopadne je to stary vtip, ze to co benziny zaplati navic na palivu, pak naftaci jednorazove vysoli za novy trubo... :D

to je opravdu jen vtip :idea: měl jsem 330d a najel jsem s ní za ten rok co jsem jí měl 35tis km, bylo to extrém načipovaný a turbo a vstřiky byli origo :idea: když jsem to prodával tak to mělo myslím něco kolem 220tis najeto a vše OK, nechal jsem mu stáhnou tlak na turbu atd. no uvedl jsem ten program na standartní nárust... a auto s tím turbem a vstřikama jezdí dál s tím že v BMW na diagnostice vstřiky 100% v pořádku. O čerpadle ani nemluvě protože tyhle comonrail čerpadla se neserou.
Odpovědět