Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Občas špatný chod motoru 3,0d E60

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
pavel530d
Registrovaný
Příspěvky: 175
Registrován: úte 20.05.2008 00:00

#1 Příspěvek od pavel530d »

Dneska jsem mě chytla blbá,zatopil jsem pod kamnama a hrnul jsem si to po dálnici asi 30km cca 245km/h.
Až jsem dojel na místo,zastavil,tak začal motor tarokovat a jako by jel jen na 5 válců a asi za 5sec se zase probral,pak to udělalo ještě dvakrát.
Nevíte co by to mohlo být?
Mám velké podezření na některý ze vsřiků,protože když je ráno auto vymrzlé,tak to po nastartování zahulí jak AVIA,trošku to má nepravidelný chod a za 10sec už řechtá,tak jak má,jen se mi zdá,že je nějakej hlučnější.
Poradí někdo?
lada530D
Registrovaný
Příspěvky: 9
Registrován: sob 17.01.2009 01:00

#2 Příspěvek od lada530D »

jestli ti to tarokuje zastudena a po nějaké chvili to přestane tak to opravdu vypadá na jeden zevstřiku.
pavel530d
Registrovaný
Příspěvky: 175
Registrován: úte 20.05.2008 00:00

#3 Příspěvek od pavel530d »

Co se tam přesně stalo se dozvím zítra.Má dojet borec s diagnostikou,tak otestuje vstřiky a uvidím jestli něco zjistí.
pavel530d
Registrovaný
Příspěvky: 175
Registrován: úte 20.05.2008 00:00

#4 Příspěvek od pavel530d »

Tak už opravdu nevím.Podle diagnostiky tam je pouze chyba žhavič 1 - 6,ale na tuhle otázku jem dostal odpověď už dávno v RENOCAR BMW prej je to úlně normální :? že tam vyskakuje chyba žhavičů (prej nějaká sporadická chyba)
pavel530d
Registrovaný
Příspěvky: 175
Registrován: úte 20.05.2008 00:00

#5 Příspěvek od pavel530d »

Může mít velký vliv na špatný chod motoru i nějaká SHIT ropa?
Protože jsem nějak něměl čas zajet na značkou čerpačku a natankoval jsem u nejmenované stanice "PAPoil" a myslím že ten největší problém začal ihned potom.
Jo a kolik mají asi životnost vtřiky? (v km)????
Shelby
Registrovaný
Příspěvky: 230
Registrován: ned 29.10.2006 00:00
Bydliště: Pardubický kraj

#6 Příspěvek od Shelby »

špatná nafta má velkej vliv, v těch mrazech mi na dílnu přitáhli dvě nepojízdný embéčka v dehtu a obě měli plný palivový filtry vody respektive ledu, to samý v nádrži, tam byly kousky ledu, zkusil bych vyměnit aspoň ten palivák a uvidíš, pro jistotu m2t a něco na stahování vody v naftě. Životnost vstřikovačů je různá, klidně hodně přes půl mega (osobní zkušenost)
pavel530d
Registrovaný
Příspěvky: 175
Registrován: úte 20.05.2008 00:00

#7 Příspěvek od pavel530d »

No palivák udělám tak i tak,M2T zatím nahradím aditivama od BARDAHLU,
co se týče vstřiků,tak moje má E39 530d,má nahrkaných cca 320tis km a 14 dní zpět dojelo auto domů na odtahovce s propáleným pístem.....
Shelby
Registrovaný
Příspěvky: 230
Registrován: ned 29.10.2006 00:00
Bydliště: Pardubický kraj

#8 Příspěvek od Shelby »

a co byl důvod propálenýho pístu? předpokládám vstřikovač a je vyměněn?
pavel530d
Registrovaný
Příspěvky: 175
Registrován: úte 20.05.2008 00:00

#9 Příspěvek od pavel530d »

Jo byl to vtřikovač.
Zatím vyměněn není.protže přemýšlím co dál,zda koupit druhej motor,nebo vyměnit píst a nechat překontrolovat a zrepasovat vtřiky.... :cry:
Shelby
Registrovaný
Příspěvky: 230
Registrován: ned 29.10.2006 00:00
Bydliště: Pardubický kraj

#10 Příspěvek od Shelby »

kup jeden novej vstřikovač a píst, to vyměň, pokud máš píst omázlej po stěně tak jde taky dostat dolu
pavel530d
Registrovaný
Příspěvky: 175
Registrován: úte 20.05.2008 00:00

#11 Příspěvek od pavel530d »

Co stojí vstřikovač cca na E39????
Shelby
Registrovaný
Příspěvky: 230
Registrován: ned 29.10.2006 00:00
Bydliště: Pardubický kraj

#12 Příspěvek od Shelby »

Neznám aktuální ceny ale na konci roku 2006 byla cena za origo 8300,- a za repasovanej 6300,- na verzi 135kw takže dnes bude určitě levnější, tipuju tak o osm stovek. Já mám jeden origo v zásobě doma a oni držej a držej takže ho asi nikdy nepoužiju :lol:
pavel530d
Registrovaný
Příspěvky: 175
Registrován: úte 20.05.2008 00:00

#13 Příspěvek od pavel530d »

OK díky za info.
Zítra ještě pozjišťuju další věci a vypadá to,že to nechám asi opravit.
No a co ty další vstřiky?
Nechat je jen otestovat a vrazit je tam zpátky?
Nerad bych pak za 3měs dělal další a další a další.
Ono se to totiž nijak neprojevovalo a naráz BUM a bylo vymalované..... :x :cry:
Shelby
Registrovaný
Příspěvky: 230
Registrován: ned 29.10.2006 00:00
Bydliště: Pardubický kraj

#14 Příspěvek od Shelby »

Já když kupoval 530d tak jsem jí kupoval právě s vadnými vstřikovači v německu, měla 206tis km, po diagnostice a následném rozdělání byli zjištěny dva špatný vstřikovače a dva byly už čerstvě vyměněny v německu a to tam ještě němci narvali jiný starší typ (co byly na r.v.99 a já mám 6-00) nicméně fungujou, takže dva mám původní a aktuálně najeto 544tis.km. Teorie že vyměnit všechny protože mají za sebou všechny tu samou práci zní velmi logicky ale praxe jí vyvrací, jsem jasným důkazem.
troutny
Registrovaný
Příspěvky: 289
Registrován: pon 29.09.2008 00:00

#15 Příspěvek od troutny »

Hale ta 3.0d má nikasil nebo ocelovou vložku válce?
BMWX5power
Registrovaný
Příspěvky: 1506
Registrován: sob 16.02.2008 01:00
Bydliště: Pacov

#16 Příspěvek od BMWX5power »

BMW e66 745Li
BMW e53 X5 3.0D
troutny
Registrovaný
Příspěvky: 289
Registrován: pon 29.09.2008 00:00

#17 Příspěvek od troutny »

Takže to vypadá na litinu.
Myslel jsem.že už bude mít nikasil.
pavel530d
Registrovaný
Příspěvky: 175
Registrován: úte 20.05.2008 00:00

#18 Příspěvek od pavel530d »

Tak jsem by na diagnostice v Brně u borca.
Závady by měly být takové:

- špatná řídící jednotka žhavičů
(proto to poránu špatně startuje,koktá to a diagn. to pořád vyhazuje)

- vstřiky neví,na diag se tváří dobře,ale asi je nechám vytáhnout a otestovat pořádně.

- a možná podávací čerpadlo nafty směrem k motoru,nebo nedejbože Railové :cry:

Neřešil někdo z vás nějaký měřák,kterým bych změřil kolik tlačí čerpadlo z nárže k motoru?
Mělo by tam být kolem 3atmosfer
Pavel H
Registrovaný
Příspěvky: 3694
Registrován: ned 18.01.2004 01:00
Bydliště: Praha

#19 Příspěvek od Pavel H »

Edit Admin:
Vymazany/editovany prispevky, ktere nebyly k tematu. Prosim, dodrzujte pravidla teto sekce.
Odpovědět