Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Občas špatný chod motoru 3,0d E60
Dneska jsem mě chytla blbá,zatopil jsem pod kamnama a hrnul jsem si to po dálnici asi 30km cca 245km/h.
Až jsem dojel na místo,zastavil,tak začal motor tarokovat a jako by jel jen na 5 válců a asi za 5sec se zase probral,pak to udělalo ještě dvakrát.
Nevíte co by to mohlo být?
Mám velké podezření na některý ze vsřiků,protože když je ráno auto vymrzlé,tak to po nastartování zahulí jak AVIA,trošku to má nepravidelný chod a za 10sec už řechtá,tak jak má,jen se mi zdá,že je nějakej hlučnější.
Poradí někdo?
Až jsem dojel na místo,zastavil,tak začal motor tarokovat a jako by jel jen na 5 válců a asi za 5sec se zase probral,pak to udělalo ještě dvakrát.
Nevíte co by to mohlo být?
Mám velké podezření na některý ze vsřiků,protože když je ráno auto vymrzlé,tak to po nastartování zahulí jak AVIA,trošku to má nepravidelný chod a za 10sec už řechtá,tak jak má,jen se mi zdá,že je nějakej hlučnější.
Poradí někdo?
špatná nafta má velkej vliv, v těch mrazech mi na dílnu přitáhli dvě nepojízdný embéčka v dehtu a obě měli plný palivový filtry vody respektive ledu, to samý v nádrži, tam byly kousky ledu, zkusil bych vyměnit aspoň ten palivák a uvidíš, pro jistotu m2t a něco na stahování vody v naftě. Životnost vstřikovačů je různá, klidně hodně přes půl mega (osobní zkušenost)
Já když kupoval 530d tak jsem jí kupoval právě s vadnými vstřikovači v německu, měla 206tis km, po diagnostice a následném rozdělání byli zjištěny dva špatný vstřikovače a dva byly už čerstvě vyměněny v německu a to tam ještě němci narvali jiný starší typ (co byly na r.v.99 a já mám 6-00) nicméně fungujou, takže dva mám původní a aktuálně najeto 544tis.km. Teorie že vyměnit všechny protože mají za sebou všechny tu samou práci zní velmi logicky ale praxe jí vyvrací, jsem jasným důkazem.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1506
- Registrován: sob 16.02.2008 01:00
- Bydliště: Pacov
Tak jsem by na diagnostice v Brně u borca.
Závady by měly být takové:
- špatná řídící jednotka žhavičů
(proto to poránu špatně startuje,koktá to a diagn. to pořád vyhazuje)
- vstřiky neví,na diag se tváří dobře,ale asi je nechám vytáhnout a otestovat pořádně.
- a možná podávací čerpadlo nafty směrem k motoru,nebo nedejbože Railové
Neřešil někdo z vás nějaký měřák,kterým bych změřil kolik tlačí čerpadlo z nárže k motoru?
Mělo by tam být kolem 3atmosfer
Závady by měly být takové:
- špatná řídící jednotka žhavičů
(proto to poránu špatně startuje,koktá to a diagn. to pořád vyhazuje)
- vstřiky neví,na diag se tváří dobře,ale asi je nechám vytáhnout a otestovat pořádně.
- a možná podávací čerpadlo nafty směrem k motoru,nebo nedejbože Railové

Neřešil někdo z vás nějaký měřák,kterým bych změřil kolik tlačí čerpadlo z nárže k motoru?
Mělo by tam být kolem 3atmosfer