Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E39 BLIKAJICÍ TEČKA
Podla toho, co som tu na fore cital a z vlastnych skusenosti je to signalizacia toho, ze nie je zhoda v informaciach ulozenych v pamati pristrojovky s informaciami ulozenymi v inych pamatiach v aute. Takze moze to byt udaj o km, ale nemusi... Do svojho auta som dal pristrojovku z ineho (z automatu do manualu) a bodka svietila, po asi 1000km som vratil povodnu (takze km uz nesedeli) ale bodka sa nerozsvietila...tak neviem 

Mě to kdysi na E39 dělal tuším modul světel (tvářil se že tam nepatří), ale nic jsem neměnil a jak se to najednou rozsvítilo, tak to zase po pár dnech zhaslo.
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=45923
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=45923
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 891
- Registrován: sob 03.06.2006 00:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 870
Ano je to tak. Ta tečka je červená, je vedle nápisu "km" a značí že bylo manipulováno s jednotkou, například i stočené kilometry, změna VIN.rajker píše:Podla toho, co som tu na fore cital a z vlastnych skusenosti je to signalizacia toho, ze nie je zhoda v informaciach ulozenych v pamati pristrojovky s informaciami ulozenymi v inych pamatiach v aute. Takze moze to byt udaj o km, ale nemusi... Do svojho auta som dal pristrojovku z ineho (z automatu do manualu) a bodka svietila, po asi 1000km som vratil povodnu (takze km uz nesedeli) ale bodka sa nerozsvietila...tak neviem
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 659
Ta tečka ukazuje, že "společné údaje"*) uložené v řídících jednotkách vozu nejsou totožné. Jedním z těchto údajů je taky stav najetých kilometrů a VIN=(*). Tento údaj se ukládá v tachometru, v klíči, ŘJ motoru, ŘJ ABS, Lichtmodulu, možná EWS (alarm) a možná ještě někde. Nejčastěji k tomu dochází, když se tzv. "stočí tachometr", ale to není Tvůj případ. Ty jsi měl vše OK a po výměně ŘJ ABS se tečka rozsvítila. Takže při nějaké návštěvě servisu Ti musí provést tzv. synchronizaci jednotek na diagnostice. Svůj případ popisuji tady :
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... highlight=
Zatím můžeš v klidu jezdit, vše bude fungovat i brzdit. Garážová diagnostika to neumí, MoDiC by to uměl měl.
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... highlight=
Zatím můžeš v klidu jezdit, vše bude fungovat i brzdit. Garážová diagnostika to neumí, MoDiC by to uměl měl.
Rozdiel v 'spolocnych udajoch' je asi najpresnejsia diagnoza. Strach o funkcnost nemusis teda mat. Ci ale medzi chyby, ktore sa prejavia tou teckou mozno radit rozdielne hodnoty km, nie som si isty. Ako som pisal mal som v aute asi na tisic km odlisnu pristrojovku a ked som vratil povodnu - takze km v pristojovke boli odlisne od inych pamati - tecka nesvietila.. 
