Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e39 - z niceho nic ztrata vykonu?
zdravim panove, snad nekdo bude vedet cim to je:
1, zvuk motoru v poradku, zadne cidlo nic nehlasi chybu, diagnostika taky nic
2, puvodni stav -> jedu napriklad na 3-jce kolem 50, zmacknu plyn na podlahu, auto vystartuje
3, soucasny stav -> jedu na 3-jce kolem 50, zmacknu plyn na podladu, auto zacne zleniva tezce pomalu zrychlovat
dalsi priklad, 80-tka na 4-ce, rovinka, dam pedal na podlahu a zrychleni z 80 na 90 trva cca 10-15 vterin (!!!)
netusite kde/v cem muze byt chyba?
1, zvuk motoru v poradku, zadne cidlo nic nehlasi chybu, diagnostika taky nic
2, puvodni stav -> jedu napriklad na 3-jce kolem 50, zmacknu plyn na podlahu, auto vystartuje
3, soucasny stav -> jedu na 3-jce kolem 50, zmacknu plyn na podladu, auto zacne zleniva tezce pomalu zrychlovat
dalsi priklad, 80-tka na 4-ce, rovinka, dam pedal na podlahu a zrychleni z 80 na 90 trva cca 10-15 vterin (!!!)
netusite kde/v cem muze byt chyba?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1458
- Registrován: pát 23.05.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
zacni tim nejlevnejsim, hlavne pokud si ani nevzpomenes, kdy se to menilo - vzduchovy filtr, svicky. nasledne bych sel po lambde, vaze vzduchu, pricpanem/deravem/tuning vyfuku.
nevim jak je 525i e39 zprevodovana - ale co jsem mel 525i E34 M20, tak 50-60 byla ta nejhorsi rychlost na zrychlovani. u 40-50 se tam dala jeste pekne mrsknout 2ka, 50-60 uz to bylo zbytecne trapeni motoru a obratem dalsi razeni, je pravda - vanos 2.5 ale uz je jinde, nez stara M20
nevim jak je 525i e39 zprevodovana - ale co jsem mel 525i E34 M20, tak 50-60 byla ta nejhorsi rychlost na zrychlovani. u 40-50 se tam dala jeste pekne mrsknout 2ka, 50-60 uz to bylo zbytecne trapeni motoru a obratem dalsi razeni, je pravda - vanos 2.5 ale uz je jinde, nez stara M20

Zajed na diagnostiku, muze to byt jen cidlo snimani otacek na klice, mne to delalo neco podobnyho...
Kdyz jde o elektriku, tak bych doporucil p. Zikmunda v Moravanech u P+P (Parizka) - zajed si tam a domluv se, ale k samotnymu Parizkovi nejezdi, dava rad do palice, i kdyz opravy tam umi na 1A a co ja vim, tak tam maji jedinou tu origo velkou diagnostiku bmw siroko daleko

Kdyz jde o elektriku, tak bych doporucil p. Zikmunda v Moravanech u P+P (Parizka) - zajed si tam a domluv se, ale k samotnymu Parizkovi nejezdi, dava rad do palice, i kdyz opravy tam umi na 1A a co ja vim, tak tam maji jedinou tu origo velkou diagnostiku bmw siroko daleko

JED55CZ píše:Zajed na diagnostiku, muze to byt jen cidlo snimani otacek na klice, mne to delalo neco podobnyho...![]()
Kdyz jde o elektriku, tak bych doporucil p. Zikmunda v Moravanech u P+P (Parizka) - zajed si tam a domluv se, ale k samotnymu Parizkovi nejezdi, dava rad do palice, i kdyz opravy tam umi na 1A a co ja vim, tak tam maji jedinou tu origo velkou diagnostiku bmw siroko daleko
na diagnostice to jiz bylo, nikde nic nehlasilo
svicky jsou taky nove
kandidat numero uno je vaha vzduchu, cislo dva filter vzduchu
macher píše:JED55CZ píše:Zajed na diagnostiku, muze to byt jen cidlo snimani otacek na klice, mne to delalo neco podobnyho...![]()
Kdyz jde o elektriku, tak bych doporucil p. Zikmunda v Moravanech u P+P (Parizka) - zajed si tam a domluv se, ale k samotnymu Parizkovi nejezdi, dava rad do palice, i kdyz opravy tam umi na 1A a co ja vim, tak tam maji jedinou tu origo velkou diagnostiku bmw siroko daleko
na diagnostice to jiz bylo, nikde nic nehlasilo
svicky jsou taky nove
kandidat numero uno je vaha vzduchu, cislo dva filter vzduchu
No uvidis, me to taky prve nehlasilo nic, ve stavu kdyz to bylo jeste jen obcasny, stavalo se mi, ze jsem dojel na svetla a najednou se to udusilo. Nebo jsem jel dalku a obcas to nechtelo tahnout, vytocit to byl problem. Kdyz jsem zastavil, vypl a natocil znovu jelo to v poradku. Pak se to zhorsovalo, a jak uz jsem psal, Zikmunt to napichl a vyblilo to hned chybu cidla otacek. ( to pichl jen na malou diagnostiku ) Jinak s tou vahou bych jel taky tam, umi je rozchodit.
prosimtě myslel jsi díl1 viz obr. dík za info, jelikož se zdá že mám na TDS
stejnou závadu, při lehkém sešlápnutí plynu v horní části auto reaguje a při sešlápnutí napodlahu nereaguje vůbec. auto se rozjede tak 90-100 po rovině na5tku a spotřeba max7-8l víc ani prd a ani nekouří.
Tato závada není pořád čas od času je pravda ted časteji.
jestě jednou dík
stejnou závadu, při lehkém sešlápnutí plynu v horní části auto reaguje a při sešlápnutí napodlahu nereaguje vůbec. auto se rozjede tak 90-100 po rovině na5tku a spotřeba max7-8l víc ani prd a ani nekouří.
Tato závada není pořád čas od času je pravda ted časteji.
jestě jednou dík
- Přílohy
-
- 2.png (10.8 KiB) Zobrazeno 484 x
Zdravim pánové.
Právě řeším problém s moji 540i. Zničeho nic ztrata vykonu..Auto jede celkem normalně ale jen do 2 tis. ot. potom už nejede vubec a nema vykon. Nenapada nekoho čím to může být?Dneska jsem kontroloval filtry, palivove čerpadlo, svíčky...Všechno vypada ok tak už mě nic nenapada...Bylo to i na diagnostice ale žadnou zavadu ketra by za to mohla jsme nenašli. Byla to diagnostika na STK tak je možné že to nenašla nevím.Co o tom soudíte?
Právě řeším problém s moji 540i. Zničeho nic ztrata vykonu..Auto jede celkem normalně ale jen do 2 tis. ot. potom už nejede vubec a nema vykon. Nenapada nekoho čím to může být?Dneska jsem kontroloval filtry, palivove čerpadlo, svíčky...Všechno vypada ok tak už mě nic nenapada...Bylo to i na diagnostice ale žadnou zavadu ketra by za to mohla jsme nenašli. Byla to diagnostika na STK tak je možné že to nenašla nevím.Co o tom soudíte?