Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E34 malo topi

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
troutny
Registrovaný
Příspěvky: 289
Registrován: pon 29.09.2008 00:00

#41 Příspěvek od troutny »

odpory větráku
ZaK
Registrovaný
Příspěvky: 262
Registrován: pon 11.02.2008 01:00
Bydliště: Uherské Hradiště / Hluk
Kontaktovat uživatele:

#42 Příspěvek od ZaK »

Takže pokud větrák fučí tak jak má, nemá cenu měnit a vrtat do toho. Měl jsem totiž ulomený kůštěk té patice, co tam je zacvaklá, tak jsem to zadrbal silikonem, aby mi tama nefučel vzduch pryč a šel všecek přes topení...
GhoustBMW
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: pon 18.08.2008 00:00
Bydliště: Č.Budějovice

#43 Příspěvek od GhoustBMW »

Čau chlapi nechci zakládat zbytečně nové téma a dotohohle se to docela hodí !

Takže mám E34 525 TDS touring 11/95 rok .

Přesatávalo mi to topit ,tak sem se po tom začal pídít a zjistil že mi uniká chladící kapalina = zavzdušnění = netopí . Po dolití a ovzdušnění ok až do opětovného úniku .

Po zjiště ní že to uniká sem chytl panickou hrůzu z toho že je prasklá halava atd ... po projití všech možností ,které to vyloučily ,sem na zdvyži zjistil že to teče nad převodovkou, zpoza si odhlučnovací dekl? někde od topení = úleva a následný problém ,který bych potřeboval poradit vyřešit .

Takže jak se dostanu k topení abych mohl zjistit od kad to teče . Domnívám se že budu muset sundat palubovku a to je právě to . Jaký postup je nejlepší a nejednodušší . Kde jsou šrouby a jakou zachovat posloupnost demontáže . Nejdřiv volant,budíky , radio ....(příklad)

Je na to nějaký fígl? Dík za rady .
kavanda
Registrovaný
Příspěvky: 901
Registrován: ned 25.02.2007 01:00
Bydliště: CZECH

#44 Příspěvek od kavanda »

žádný fígl na to není, musí se hold odstrojit mnoho věcí.Nejspíš to bude na přívodu k radiátoru.
Co ti mohu poradit - kup si knížku "jak na e34" já ji taky měl a je tam snad všechno :wink:
GhoustBMW
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: pon 18.08.2008 00:00
Bydliště: Č.Budějovice

#45 Příspěvek od GhoustBMW »

Knížku mám a jetoho tam dosti ale tohle tam neni ! Jen by mě zajímalo kde začít a jak postupovat ? Odčeho začít a tak kde hledat šrouby atd .... oto mi jde
GhoustBMW
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: pon 18.08.2008 00:00
Bydliště: Č.Budějovice

#46 Příspěvek od GhoustBMW »

Nikdo nic ?

Neříkejte že ste nikdo neměl rozebranou přístrojovkua s automatickou klimou !

Nechci se stále opakovat adocela bych to chtěl mít vyřešený přecijenom každá závada je dosti nepříjmná . Takže trochu jinak .Je tu někdo na fóru z Českých budějovic co by mi dokázal poradit .Jak mám postupovat při odstrojováníá palubovky a bych se dostal k topení ? Nebo alespon nasměrovat . Předem díky všem co tak učiní :wink:
rawen
Registrovaný
Příspěvky: 262
Registrován: čtv 14.12.2006 01:00
Bydliště: Praha 5

#47 Příspěvek od rawen »

Ahoj,řešil jsem to celkem nedávno,nejdřív se trochu ztrácela voda pak víc a pak už šla pára z topení..atd.Bylo to prasklý topný těleso.Stáhni si Bentley BMWE34 service manual a nebo sundáš nejdřív zadní část středovýho panelu(2šroubky vzadu,1pod ručkou a 1spojuje obě části),pak vyndáš ty plasty vedle rádia(4šroubky),rádio,panel ovládání topení,palubák,manžetu řadičky a ten středovej panel ma eště 2šrouby po stranách a je to venku.Uvidíš plast a za ním je topný těleso.Jestli chceš tak mam i fotky..
Diagnostika, Kódování, Elektrika, Retrofity, Díly 731465853
GhoustBMW
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: pon 18.08.2008 00:00
Bydliště: Č.Budějovice

#48 Příspěvek od GhoustBMW »

Si moje spása :D Fotky určitě pošli na polipi@centrum.cz . Příručku se pokusim stáhnout díky díky díky . Pudu to hned skusit
:wink:

Tak příručku sem stáhnul a tady je na ni odkaz kdyby to někdy někdo řešil ale nikomu to nepřeju .

http://luuk.xs4all.nl/bmwboeken/Bentley ... Manual.pdf

:wink:
DjPILLI
Registrovaný
Příspěvky: 78
Registrován: sob 08.10.2011 00:00
Bydliště: Benešov
Kontaktovat uživatele:

#49 Příspěvek od DjPILLI »

Tak oživím starší téma, řeším podobný problém... Mám E39, s dvouzonovou Digiklimou, problém je ten, že strana výdechů u spolujezdce topí jako bejk, a moje strana je taková, chladnější, nevíte co by to mohlo být?....
jajo
Registrovaný
Příspěvky: 45
Registrován: pát 12.09.2008 00:00

#50 Příspěvek od jajo »

mněl jsem podobný problém, navíc mi nešel u řidiče horký vzduch na okna. Bylo to výměně motoru, tak mně ani nenapadlo, že opravář špatně založil plastová potrubí pod volantem řidiče, nevím co tam dělal když měl měnit motor.
mr_nick
Registrovaný
Příspěvky: 78
Registrován: stř 29.09.2010 00:00
Kontaktovat uživatele:

#51 Příspěvek od mr_nick »

DjPILLI píše:Tak oživím starší téma, řeším podobný problém... Mám E39, s dvouzonovou Digiklimou, problém je ten, že strana výdechů u spolujezdce topí jako bejk, a moje strana je taková, chladnější, nevíte co by to mohlo být?....


Mám ten stejnej problém, byl sem v servisu a vyčistili mi topení, el. ventily jsou prý v pořdádku a že to bude pravěpodobně "prasklou hlavou" když jedu v otáčkách na 1500ot/min tak to začně topit, je to prý tím, že vodní pumpa dává větší tlak a tím začně topit i řidičova strana, protože teplovodní potrubí je delěí než u řidiče než u spolujezdce....
aspoň tak jsem to pochopil :D
mr_nick
Registrovaný
Příspěvky: 78
Registrován: stř 29.09.2010 00:00
Kontaktovat uživatele:

#52 Příspěvek od mr_nick »

DjPILLI píše:Tak oživím starší téma, řeším podobný problém... Mám E39, s dvouzonovou Digiklimou, problém je ten, že strana výdechů u spolujezdce topí jako bejk, a moje strana je taková, chladnější, nevíte co by to mohlo být?....


Mám ten stejnej problém, byl sem v servisu a vyčistili mi topení, el. ventily jsou prý v pořdádku a že to bude pravěpodobně "prasklou hlavou" když jedu v otáčkách na 1500ot/min tak to začně topit, je to prý tím, že vodní pumpa dává větší tlak a tím začně topit i řidičova strana, protože teplovodní potrubí je delěí než u řidiče než u spolujezdce....
aspoň tak jsem to pochopil :D
Odpovědět