Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E34 malo topi
Čau chlapi nechci zakládat zbytečně nové téma a dotohohle se to docela hodí !
Takže mám E34 525 TDS touring 11/95 rok .
Přesatávalo mi to topit ,tak sem se po tom začal pídít a zjistil že mi uniká chladící kapalina = zavzdušnění = netopí . Po dolití a ovzdušnění ok až do opětovného úniku .
Po zjiště ní že to uniká sem chytl panickou hrůzu z toho že je prasklá halava atd ... po projití všech možností ,které to vyloučily ,sem na zdvyži zjistil že to teče nad převodovkou, zpoza si odhlučnovací dekl? někde od topení = úleva a následný problém ,který bych potřeboval poradit vyřešit .
Takže jak se dostanu k topení abych mohl zjistit od kad to teče . Domnívám se že budu muset sundat palubovku a to je právě to . Jaký postup je nejlepší a nejednodušší . Kde jsou šrouby a jakou zachovat posloupnost demontáže . Nejdřiv volant,budíky , radio ....(příklad)
Je na to nějaký fígl? Dík za rady .
Takže mám E34 525 TDS touring 11/95 rok .
Přesatávalo mi to topit ,tak sem se po tom začal pídít a zjistil že mi uniká chladící kapalina = zavzdušnění = netopí . Po dolití a ovzdušnění ok až do opětovného úniku .
Po zjiště ní že to uniká sem chytl panickou hrůzu z toho že je prasklá halava atd ... po projití všech možností ,které to vyloučily ,sem na zdvyži zjistil že to teče nad převodovkou, zpoza si odhlučnovací dekl? někde od topení = úleva a následný problém ,který bych potřeboval poradit vyřešit .
Takže jak se dostanu k topení abych mohl zjistit od kad to teče . Domnívám se že budu muset sundat palubovku a to je právě to . Jaký postup je nejlepší a nejednodušší . Kde jsou šrouby a jakou zachovat posloupnost demontáže . Nejdřiv volant,budíky , radio ....(příklad)
Je na to nějaký fígl? Dík za rady .
Nikdo nic ?
Neříkejte že ste nikdo neměl rozebranou přístrojovkua s automatickou klimou !
Nechci se stále opakovat adocela bych to chtěl mít vyřešený přecijenom každá závada je dosti nepříjmná . Takže trochu jinak .Je tu někdo na fóru z Českých budějovic co by mi dokázal poradit .Jak mám postupovat při odstrojováníá palubovky a bych se dostal k topení ? Nebo alespon nasměrovat . Předem díky všem co tak učiní
Neříkejte že ste nikdo neměl rozebranou přístrojovkua s automatickou klimou !
Nechci se stále opakovat adocela bych to chtěl mít vyřešený přecijenom každá závada je dosti nepříjmná . Takže trochu jinak .Je tu někdo na fóru z Českých budějovic co by mi dokázal poradit .Jak mám postupovat při odstrojováníá palubovky a bych se dostal k topení ? Nebo alespon nasměrovat . Předem díky všem co tak učiní

Ahoj,řešil jsem to celkem nedávno,nejdřív se trochu ztrácela voda pak víc a pak už šla pára z topení..atd.Bylo to prasklý topný těleso.Stáhni si Bentley BMWE34 service manual a nebo sundáš nejdřív zadní část středovýho panelu(2šroubky vzadu,1pod ručkou a 1spojuje obě části),pak vyndáš ty plasty vedle rádia(4šroubky),rádio,panel ovládání topení,palubák,manžetu řadičky a ten středovej panel ma eště 2šrouby po stranách a je to venku.Uvidíš plast a za ním je topný těleso.Jestli chceš tak mam i fotky..
Diagnostika, Kódování, Elektrika, Retrofity, Díly 731465853
Si moje spása
Fotky určitě pošli na polipi@centrum.cz . Příručku se pokusim stáhnout díky díky díky . Pudu to hned skusit
Tak příručku sem stáhnul a tady je na ni odkaz kdyby to někdy někdo řešil ale nikomu to nepřeju .
http://luuk.xs4all.nl/bmwboeken/Bentley ... Manual.pdf



Tak příručku sem stáhnul a tady je na ni odkaz kdyby to někdy někdo řešil ale nikomu to nepřeju .
http://luuk.xs4all.nl/bmwboeken/Bentley ... Manual.pdf

DjPILLI píše:Tak oživím starší téma, řeším podobný problém... Mám E39, s dvouzonovou Digiklimou, problém je ten, že strana výdechů u spolujezdce topí jako bejk, a moje strana je taková, chladnější, nevíte co by to mohlo být?....
Mám ten stejnej problém, byl sem v servisu a vyčistili mi topení, el. ventily jsou prý v pořdádku a že to bude pravěpodobně "prasklou hlavou" když jedu v otáčkách na 1500ot/min tak to začně topit, je to prý tím, že vodní pumpa dává větší tlak a tím začně topit i řidičova strana, protože teplovodní potrubí je delěí než u řidiče než u spolujezdce....
aspoň tak jsem to pochopil

DjPILLI píše:Tak oživím starší téma, řeším podobný problém... Mám E39, s dvouzonovou Digiklimou, problém je ten, že strana výdechů u spolujezdce topí jako bejk, a moje strana je taková, chladnější, nevíte co by to mohlo být?....
Mám ten stejnej problém, byl sem v servisu a vyčistili mi topení, el. ventily jsou prý v pořdádku a že to bude pravěpodobně "prasklou hlavou" když jedu v otáčkách na 1500ot/min tak to začně topit, je to prý tím, že vodní pumpa dává větší tlak a tím začně topit i řidičova strana, protože teplovodní potrubí je delěí než u řidiče než u spolujezdce....
aspoň tak jsem to pochopil
