Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e39 - z niceho nic ztrata vykonu?

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
eric
Registrovaný
Příspěvky: 870
Registrován: úte 26.07.2005 00:00
Bydliště: Rokycany
Kontaktovat uživatele:

#41 Příspěvek od eric »

Stejně,cca 3000kč :lol:
KALDA
Registrovaný
Příspěvky: 404
Registrován: sob 02.08.2008 00:00
Bydliště: Uh.Hradiště

#42 Příspěvek od KALDA »

Hola,chlapi kamos koupil e39 530d a ma taky mensi problem. Na kazdou rychlost kdyz od spodu da plny tak jak se chytne turbo a vystreli to ale jen na malinkou chvily,pak to polevi a tah je znatelne jiny,jako by to ubralo 30 koniku. Turbo je fungl nove,najeto cca 400 km. Diagnostika nic nehlasi. Potkal se nekdo s necim podobnym? Jo a filtry jsou taky vsechny new.
swed
Registrovaný
Příspěvky: 122
Registrován: pon 08.09.2008 00:00
Bydliště: Chrudimsko

#43 Příspěvek od swed »

lidi mam podobnej problem....v nizkych otackach mi auto vubec nechce jet...dokonce mam i problem se v prudsim kopci rozjet a na jednicku !! ho vyjet....vsechno ale jen v nizkych otackach pak od tri tisic uz to je lepsi,ale furt si myslim ze to neni jako driv...byl jsem na diagnostice a jen to hlasilo chybu polohy vacky tak se cidlo vacky vymenilo za nove, ale furt to nejede a navic to hlasi stale stejnou chybu..nesetkal jste se s tim uz nekdo?
SEJLY
Registrovaný
Příspěvky: 1
Registrován: čtv 08.01.2009 01:00

#44 Příspěvek od SEJLY »

já měla stejný problém, dokonce mi to i chcípalo a přehazovalo na getreibe program a nemělo to výkon a pak to vystřelilo, chtěla jsem to hodit ze skály, vyměnila svíčky, cívky, válce, kapaliny a je to ok...sice tomu moc nerozumím, ale závada se už neukázala, teď to jezdí jako drak... :twisted:
hajdulak
Registrovaný
Příspěvky: 225
Registrován: sob 28.03.2009 01:00
Bydliště: Karlovy Vary

#45 Příspěvek od hajdulak »

zdar,mam ten samy problem,dovezl jsem E39 530 D,2001,142kw, predtim jsem mel 2x to same, ale tohle nema vubec tah...mam steptronic a kdyz za jizdy pridam plyn tak to ma velkou prodlevu,pak to sice vystreli,ale po chvilce to zase ubere a vubec se to nechce rozjet... a kdyz je tahly dlouhy
kopec tak to vubec nejde rozjet, NEMATE NEKDO ZKUSENOST???? DIKY
Thomeeno23
Registrovaný
Příspěvky: 291
Registrován: stř 13.05.2009 00:00
Bydliště: JC
Kontaktovat uživatele:

#46 Příspěvek od Thomeeno23 »

zdravim vsechny jsem tu novy a mel bych dotaz koupil jsem cerstve e34 525 tds je to klenot na to v jakym jsou dneska stavu akorat kdyz tomu slapnu zacne trochu coudit a tak od tech 1900 - 2000 otacek jak se sepne turbo zacne to turbo pistet.....nebo spis svistet neni to nic hroznyho a me to prijde docela i normalni ale docetl jsem se ze to nema vydavat zadnej zvuk predem dekuji
hajdulak
Registrovaný
Příspěvky: 225
Registrován: sob 28.03.2009 01:00
Bydliště: Karlovy Vary

#47 Příspěvek od hajdulak »

tak dnes jsem byl na dignostice,vyjelo mi tam par zavad,vse vymazal,projel jsem to znovu napojil a zadna zavada!!!! ale porad to nema tah,jen chvilema
ale hned to zase zpomali.. nemohlo by to delat turbo?? motor bezi jak hodinky,na volnobeh, vubec nehuli,ani za jizdy??? do kopce to rozjedu max
na 140 ale je citit,ze to nema silu!! 530 D 142kw. DIKY ZA KAZDOU RADU.
Tiff_needel
Registrovaný
Příspěvky: 145
Registrován: úte 25.11.2008 01:00
Bydliště: Hradec Králové

#48 Příspěvek od Tiff_needel »

Mám 525 benzín a začlo mi to dělat taky,rozsvítila se kontrloka (eletrkonika motoru) a jel jsem ke Stratos auto v Hradci,a 14 dní s v tom hrabou a nevědí,vyměnili svíčky(přitom tam byli nový),dali si tam svoje :D ,jinak zkoušeli vyměnit cívky a furt to dělá,vyjedou a po chvíli se rozsvítí kontrolka znovu,hned nastoupí nouzový režim... a nejede to.Dnes mi volali, že je tam porušená izolace kabeláže motoru,tak obědnali celej svazek tak snad to bude ono.Ale jestli někdo má zkušenost nebo by někdo mohl vědět co by to mohlo dělat ,napiš te,prosím Poraď te jim :( ,a přitom tam je každej druhej s vysokou školou...zatím díky...

Sice nejmodernější servis BMW v čechách,ale na nic, Měli jsme tam "sedmičku" s automatem ten si řadil jak se mu zachtělo(že jste šli i na čelní sklo) hnus a museli to odvíst do Vysokýho mýta a tam řekli že tý převodovce ještě uškodili... :( ,co je to prosím za servis....Teďka tam mám svoji milovanou E39 .chyba.
zapo
Registrovaný
Příspěvky: 160
Registrován: pát 01.02.2008 01:00

#49 Příspěvek od zapo »

Tak dalsi s podobnym probleme... mam 3.0d 135kw. Najednou auto nema vykon vubec. V celym spektru otacek je strasne liny. Pri plnym plynu jde na prvni dva rychlostni stupne ukazatel okamzite spotreby az na doraz, na 3 uz jen max. na 20 a od 4ky to nepreleze 12litru. na diagnostice to hlasi, ze do motoru jde 0baru paliva, takze mi mechanik rekl, ze je to asi cerpadlo co je pod sedackou. Jenze pak sme s jinym mechanikem zjjistili, ze pri otoceni klicku to cerpadlo normalne sepne, takze to nevypada na to. Nevite nekdo? Treba vaha vzduchu?
hajdulak
Registrovaný
Příspěvky: 225
Registrován: sob 28.03.2009 01:00
Bydliště: Karlovy Vary

#50 Příspěvek od hajdulak »

cau,mohla by to byt take vaha, uz ji mam objednanou,tak az to vymenim tak dam vedet,ve stredu.
ale jinak si nech zmerit i tu pumpu,ona muze davat,ale malo a pak odejde uplne,ja to mel na E34.
zapo
Registrovaný
Příspěvky: 160
Registrován: pát 01.02.2008 01:00

#51 Příspěvek od zapo »

To mi normalne zmeri v bmw?
Tiff_needel
Registrovaný
Příspěvky: 145
Registrován: úte 25.11.2008 01:00
Bydliště: Hradec Králové

#52 Příspěvek od Tiff_needel »

A jakej servis by jste mi v okolí Hradce K. doporučili ? :) .
dave155
Registrovaný
Příspěvky: 140
Registrován: stř 13.08.2008 00:00
Bydliště: TnO

#53 Příspěvek od dave155 »

... Bosh za Jaroměří hledej:-)
DanielM
Registrovaný
Příspěvky: 11
Registrován: pon 16.06.2008 00:00

#54 Příspěvek od DanielM »

...mohl by to být filtr pevných částic.
D.
hajdulak
Registrovaný
Příspěvky: 225
Registrován: sob 28.03.2009 01:00
Bydliště: Karlovy Vary

#55 Příspěvek od hajdulak »

zdar,tak mam zavadu odstranenou,VAHA VZDUCHU !!!!
KamilAC
Registrovaný
Příspěvky: 891
Registrován: sob 03.06.2006 00:00
Bydliště: Vysočina

#56 Příspěvek od KamilAC »

Kde to má vůbec váhu vzduchu? Zkusím na ní taky mrknout
Edit Admin Pavel H:
Nekopírujte poslední příspěvky. Prosím, dodržujte pravidla této sekce.
hajdulak
Registrovaný
Příspěvky: 225
Registrován: sob 28.03.2009 01:00
Bydliště: Karlovy Vary

#57 Příspěvek od hajdulak »

vahu mas,jak je vzduchovy filtr a zepredu do toho vede takova ovalna plastova roura.je to takovej plastovej oval a vede do toho stekr. sundej ten podlouhlej kryt jak vede od vicka serva a uvidis ji...
jestli nevis jiste jestli ji mas v haji tak zkus jen odpojit ten stekr a projed to...
Spatty
Registrovaný
Příspěvky: 164
Registrován: čtv 26.03.2009 01:00
Bydliště: Chrudim

#58 Příspěvek od Spatty »

mel bych taky problem na my e36 316i (na trojku sem podobny tema nenasel) kdyz postupne pridavam plyn tak obcas ucitim padani otacek ( nedavno to skoro az cuklo) cim by to mohlo byt? taky tou vahou vzduchu?
hajdulak
Registrovaný
Příspěvky: 225
Registrován: sob 28.03.2009 01:00
Bydliště: Karlovy Vary

#59 Příspěvek od hajdulak »

u benzinu to nevim,ale zkus ji odpojit a projet a uvidis...
KamilAC
Registrovaný
Příspěvky: 891
Registrován: sob 03.06.2006 00:00
Bydliště: Vysočina

#60 Příspěvek od KamilAC »

hajdulak píše:vahu mas,jak je vzduchovy filtr a zepredu do toho vede takova ovalna plastova roura.je to takovej plastovej oval a vede do toho stekr. sundej ten podlouhlej kryt jak vede od vicka serva a uvidis ji...
jestli nevis jiste jestli ji mas v haji tak zkus jen odpojit ten stekr a projed to...


Tak jsem udělal přesně to co jsi mi poradil, a žádná změna. Ať byla váha zapojená nebo odpojená, jede to uplně stejně mizerně, do 3.000ot/min jakžtakž normálně a od 3.000ot/min to nechce táhnout a jak jsem zjistil, ani nejde motor vytočit do vyšších otáček než zhruba 3.300ot/min. Prostě strop, ani na místě když auto stojí a není tedy v zátahu.
Znamená to tedy, že váha vzduchu bude špatná, když jí odpojím a žádná změna? :?:
Odpovědět