
od koupě mi svítí kontrolka niva (přes půl roku), ale nivo fungovalo, kompresor dofukoval, tak jsem to neřešil. jediná věc, co se mi nelíbila - na diagnostice v BMW nekomunikovala ŘJ niva ...
dnes najeto cca. 700 km po šílených okreskách, asi 2 km před cílem se na "zhupu" na magistrále ozve rána, kompresor začal tlačit naplno, auto skákalo jak bez tlumičů a po zastavení si sedlo na prdel. OK, říkám si měchy, pustím se do výměny.
mám tady ale pár ALE ... sedí na obou stranách na dorazech - je to tak, že když 1 měch umře, vyfoukne se i ten druhý? kolik je vzadu čidel na zjištění výšky? na každé straně jedno? na jednom jsem viděl vyvazovací páskou zbastlen konektor, tak mě napadlo, jestli to nebude původce problému. abych si nevyměnil měchy a nezjistil, že problém je jinde...
poslední - kde ty mechy objednat? stále pouze BMW?
hledat jsem zde hledal, bohužel ani v jednom vláknu nebylo definitivní řešení - prosím, kdo zde řešíte nějaký problém a úspěšně vyřešíte, věnujte těch pár minut sepsáním opravy závady
