Prosím o pomoc,měnil jsem na TDSu vstřikovací čerpadlo,koupil jsem ho po repasy.tak jsem ho vyměnil kus za kus.auto chytá paradně,ale problém je v tom že motor nejde vytočit víc jak 2800ot/min.nevím co s tím.při otáčení s čerpadlem jeto to pořad stejny. Tak nevím,jen mě ještě napadlo jestli není v těch čerpadlech rzdíl.Zatím dík
Který maš na mysli,měl jem odpojenou akorat od ERG ventilu a tu ze sání.akorát jsem našel hadičku ktera je zapojená na hadici která jde s vývěvy do posilovače a vede podél ní směrem ke kabině a tam končí a není kam zapojit a když jí ucpu tak žadnej podtlak tam není.
jsou tam 3 hadičky,já když jsem měnil motor,tak jsme je špatně zapojily a to auto nemělo vůbec tah,až v servisu mi je daly správně a hned to jelo jak má.
Jsou tam tři,ta co je nejblíž ke kabině je odpojená,když jsem šel to auto projet tak to má výkon parádní akorát v 2500ot/min najednou konec jako by si měl přidany jenom pul plynu.a na neutral když šlápnu plyn na podlahu tak to vyletí na 2800ot/min a víc to nejde a motor má parádní chod.