Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

BMW TDS výměna čerpadla-problém

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
michael-e32
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: čtv 25.09.2008 00:00
Bydliště: Medlov

#1 Příspěvek od michael-e32 »

Prosím o pomoc,měnil jsem na TDSu vstřikovací čerpadlo,koupil jsem ho po repasy.tak jsem ho vyměnil kus za kus.auto chytá paradně,ale problém je v tom že motor nejde vytočit víc jak 2800ot/min.nevím co s tím.při otáčení s čerpadlem jeto to pořad stejny. Tak nevím,jen mě ještě napadlo jestli není v těch čerpadlech rzdíl.Zatím dík
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#2 Příspěvek od radokrno »

jsou asi tři druhy...jestli máš rok 1995 a výš je to čerpadlo číslo 515...rozdíl v nich je.ale přesně co ...?nevím..tedy pokud se jedná o E-34.
michael-e32
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: čtv 25.09.2008 00:00
Bydliště: Medlov

#3 Příspěvek od michael-e32 »

JoJo jedná se o E34.
RENG1
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: sob 29.08.2009 00:00
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od RENG1 »

ahoj,nepřehodil jsi podtlakový hadičky?
michael-e32
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: čtv 25.09.2008 00:00
Bydliště: Medlov

#5 Příspěvek od michael-e32 »

Který maš na mysli,měl jem odpojenou akorat od ERG ventilu a tu ze sání.akorát jsem našel hadičku ktera je zapojená na hadici která jde s vývěvy do posilovače a vede podél ní směrem ke kabině a tam končí a není kam zapojit a když jí ucpu tak žadnej podtlak tam není.
RENG1
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: sob 29.08.2009 00:00
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od RENG1 »

jsou tam 3 hadičky,já když jsem měnil motor,tak jsme je špatně zapojily a to auto nemělo vůbec tah,až v servisu mi je daly správně a hned to jelo jak má. :D
RENG1
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: sob 29.08.2009 00:00
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od RENG1 »

já tam nemám žádnou hadičku,která není nikam zapojená
michael-e32
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: čtv 25.09.2008 00:00
Bydliště: Medlov

#8 Příspěvek od michael-e32 »

Jsou tam tři,ta co je nejblíž ke kabině je odpojená,když jsem šel to auto projet tak to má výkon parádní akorát v 2500ot/min najednou konec jako by si měl přidany jenom pul plynu.a na neutral když šlápnu plyn na podlahu tak to vyletí na 2800ot/min a víc to nejde a motor má parádní chod.
RENG1
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: sob 29.08.2009 00:00
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od RENG1 »

ta co je nejblíž ke kabině,tak ta má být zapojená v tý tvrdý hadici od posilovače
michael-e32
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: čtv 25.09.2008 00:00
Bydliště: Medlov

#10 Příspěvek od michael-e32 »

To právě že je ale kam má jít ten druhej konec?
RENG1
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: sob 29.08.2009 00:00
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od RENG1 »

zavolej mi 737616919
RENG1
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: sob 29.08.2009 00:00
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od RENG1 »

Jmenuje se Vláďa 777010638
RENG1
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: sob 29.08.2009 00:00
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od RENG1 »

Volal jsi tomu Vláďovi?
michael-e32
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: čtv 25.09.2008 00:00
Bydliště: Medlov

#14 Příspěvek od michael-e32 »

Volal jsem mu.jde vydět že je to profík,ale zatím jsme to nevyřešily.
Odpovědět