Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

BMW E39 530d kombi 142kw - ztráta výkonu

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Markos530
Registrovaný
Příspěvky: 3
Registrován: sob 26.09.2009 00:00

#1 Příspěvek od Markos530 »

Zdravim. Chci se zeptat mam e39, 530d 142kw, automat, kombi r.v.2003, 156tis km. Vcera se mi stalo ze zniceho nic prestalo auto v nizkych otackach tahnout. Pri seslapnuti plynu je strasne line a jakmile presahne pres 2000otacek tak se chytne a vystreli jako by v plne sile. To same pri kick-downu, proste to nema pri rozjezdu zadnou silu a tah. Jinak se auto chova uplne normalne, motor bezi pekne klidne a tise a nepozoruju zadnou zvysenou kourivost. Pred 2mesici jsem byl v servisu na vymene naplni a vesjerych filtru takze predpokladam ze palivovym filtrem to nebude. Naftu tankuju porad stejnou bud u shell nebo omv. Nemate s tim nekdo zkusenost, diky moc za pomoc a vase rady.
Markos530
Registrovaný
Příspěvky: 3
Registrován: sob 26.09.2009 00:00

#2 Příspěvek od Markos530 »

Tak beru zpet to co jsem rikal o te hlucnosti motoru protoze dneska jsem si vsiml ze je prece jenom trochu hlucnejsi, vydava takovy dunivy zvuk. Manzelka ktera stala opodal mi rikala ze to vydava zvuk jako kdyz je praskly vyfuk. Nevite co to muze byt? Nemuze to byt praskla vduchova hadice?
Individual
Registrovaný
Příspěvky: 1
Registrován: čtv 04.03.2010 01:00

#3 Příspěvek od Individual »

Mám stejný typ motoru a nedávno jsem měl stejné problémy! Diagnózu jsem si stanovil sám a v servisu mi to jenom potvrdili! Bylo to podávací čerpadlo a je jenom otázka času kdy zkrátka čerpadlo už naftu nepodá! Orava včetně práce(nutná výměna za nové čerpadlo) činila 6000 Kč.
brumlae34
Registrovaný
Příspěvky: 629
Registrován: pát 10.08.2007 00:00
Bydliště: Šumperk

#4 Příspěvek od brumlae34 »

Cerpadlo pod podlahou se vetsinou projevi tak, ze nema vykon pri vyssich otackach, ze nestaci dodavat palivo, ale nic neni nemozne... Mozna zkusit, na diagnostiku, od kolika otacek zabira turbo a hlavne kolik tlaci, protoze klidne muze byt praskla hadice.
Warrior_Jouda
Registrovaný
Příspěvky: 119
Registrován: pon 22.02.2010 01:00
Bydliště: Chomutov

#5 Příspěvek od Warrior_Jouda »

Jako na demnou .. projeví se to tim že v otáčkách netahne,ale známej ho měl rosypaný (asi vrtuli) a prostě v malejch otáčká mu to nejelo ... nestíhalo dávat a jak na to šláp tak ok.
Golman
Registrovaný
Příspěvky: 3
Registrován: čtv 19.03.2009 01:00
Bydliště: Mělník, Plzen, Praha

#6 Příspěvek od Golman »

Ahoj kluci, mám podobný problém. Mam 520d a po nastartování tj. za studena táhne uplne normálně, ale při postupném ohřívání občas zlobí a to tak, že mám tendenci táhnou pouze v počátečním bodě sešlápnutí plynového pedálu, když ho sešlápnu vícc, tak to prostě vůbec nereaguje. takže povolím do místa, kde zabírá a auto pomalu zrychluje, ale říkám pomalu....dělá mi to nárazově a vůbec neumím určit kdy..je to prostě různé...Někdy jede zcela normálně a občas to prostě netáhne - třeba při rozjezdu do kopce...nemáte tušení, co by to mohlo být?? byl jsem na diagnostice, tam to ukázalo snímač tlaku do turba - vyměnil jsem ale žádná změna a diagnostika už chybu nevyhazuje...
Zdenal
Registrovaný
Příspěvky: 315
Registrován: pát 20.03.2009 01:00

#7 Příspěvek od Zdenal »

Tvoje závada mi nápadně připomíná špatnou váhu vzduchu. Zkus jí úplně odpojit a pozoruj změny. :wink:
Martem
Registrovaný
Příspěvky: 414
Registrován: ned 18.03.2007 01:00
Bydliště: Vodňany

#8 Příspěvek od Martem »

Golman píše:Ahoj kluci, mám podobný problém. Mam 520d a po nastartování tj. za studena táhne uplne normálně, ale při postupném ohřívání občas zlobí a to tak, že mám tendenci táhnou pouze v počátečním bodě sešlápnutí plynového pedálu, když ho sešlápnu vícc, tak to prostě vůbec nereaguje. takže povolím do místa, kde zabírá a auto pomalu zrychluje, ale říkám pomalu....dělá mi to nárazově a vůbec neumím určit kdy..je to prostě různé...Někdy jede zcela normálně a občas to prostě netáhne - třeba při rozjezdu do kopce...nemáte tušení, co by to mohlo být?? byl jsem na diagnostice, tam to ukázalo snímač tlaku do turba - vyměnil jsem ale žádná změna a diagnostika už chybu nevyhazuje...



Ahoj,jak si to nakonec vyřešil? Mam stejný problem
Odpovědět