Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Výměna přístrojovky
Vyměňoval jsem ji kvůli pixelům.Původní jsem rozebral a utrhl pásku mezi displejem a deskou v domění, že jde objednat a vyměnit.Ale asi nejde je to napařené nějakou uhlíkovou technologií.Tak jsem sehnal jinou,ale právě že z automatu.Pixely jsem opravil,tak že jsem to podložil milimetrovým silikonovým páskem a stáhl metrickými šrouby.Tak jsou pixely v pohodě,doufam na trvalo.Podkládání papírem nebo nahřívání pásky je prý jen dočasné.Tak jenom ji spárovat.Na http://www.tachometry.cz mi řekly,že by to na 90% mělo jít,za 1500,- - 2500,-tak je zkusím.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 885
- Registrován: ned 22.03.2009 01:00
- Bydliště: okr. Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Birkoff píše:Je to přesně jak psal Snejk. Budíky mají uložený informace o veškeré výbavě a proto musíš ty druhý nechat "přeprogramovat" informacema z těch původních.
co to stoji ? mam jiny problem viz http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... 2&start=30
takze bud budu muset koupit nove a preprogramovat nebo mi airbone podari tu pruzinku ciferniku rpehodit z jinyho ...
Miguel píše:Výbava je uložená v budíkách, takže když dáš ty staré tak budou fungovat bez problémů, ale budou rozdílné Km (palubka vs ostatní jednotky).
To je v pohodě,s autem se nejezdilo při těch výměnách...a ty kilometry z jednotky jdou přečíst pouze diagnostikou?
A hlavně proč se na to ptám s EWS ty budíky nemůžou mít souvislost?Před výměnou auto normálně jelo a teď už je naprázdno točí startérem a nechytne...ale to nejspíš bude následek jiné přestavby která byla provedena

Emil1234 píše:Vyměňoval jsem ji kvůli pixelům.Původní jsem rozebral a utrhl pásku mezi displejem a deskou v domění, že jde objednat a vyměnit.Ale asi nejde je to napařené nějakou uhlíkovou technologií.Tak jsem sehnal jinou,ale právě že z automatu.Pixely jsem opravil,tak že jsem to podložil milimetrovým silikonovým páskem a stáhl metrickými šrouby.Tak jsou pixely v pohodě,doufam na trvalo.Podkládání papírem nebo nahřívání pásky je prý jen dočasné.Tak jenom ji spárovat.Na http://www.tachometry.cz mi řekly,že by to na 90% mělo jít,za 1500,- - 2500,-tak je zkusím.
Ak su tie budiky co si kupil zo starsieho auta, tak ich tazko prisposobis. Totiz maju starsiu HW a SW verziu. Ak by boli novsie, tak neni problem ich nakodovat (az na tie km, tie sa musia spravit cez programator). Inac, asi najjednoduchsie bude ak by som ti opravil tie tvoje stare budiky. Teda len ak chces. Poskodena alebo vytrhnuta folia, alebo prasknuty a rozlamany displej mi nerobi ziadny problem..... Vsetko sa da vymenit. A u mna nie na 90, ale na 100%. Potom ked sa v tom uz niekto vrta a nieco tam nahrieva, dava tam pasiky, strieka kontaktne spreje apd apd... taktiez ziadny problem, len uz je ta oprava zlozitejsia pre mna a potom aj nakladnejsia. Najlepsie nesprtat a dat to spravit poriadne a navzdy.

Inac, to tvoje riesenie s skrutkami a silikonovym pasikom je docasne, pretoze vobec neriesi zakladny problem ktorym je mimo ineho aj oxidacia medenych plosek na ktorych ja nalisovana vodiaca folia. Takze takmer urcite sa ti tie pixely rozsypu znova a zistis, ze si tam kde si bol. Nehovorim to zo skodoradosti, ale zo skusenosti

zdene píše:To je v pohodě,s autem se nejezdilo při těch výměnách...a ty kilometry z jednotky jdou přečíst pouze diagnostikou?
A hlavně proč se na to ptám s EWS ty budíky nemůžou mít souvislost?Před výměnou auto normálně jelo a teď už je naprázdno točí startérem a nechytne...ale to nejspíš bude následek jiné přestavby která byla provedena
No, měl jsem podobné dilema - nechával jsem si vybrousit a stříknout malé orezlinky na PZ Touringu (nakonec z toho byla trošku větší akce) a když jsem s autem odjel z lakovny zjistil jsem, že mi nejde dobíjení. Jelikož stříkali právě v místě kde je baterka a další elektrické cajky, tak jsem s nimi stále dokola řešil nedobíjení. Nakonec jsme zjistili, že shodou okolností odešel altík - a dle vyjádření autoel. měl už nárok...

Takže zdánlivě to mělo souvislost s prováděnou akcí, ale problém byl někde jinde...
