Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Výměna přístrojovky

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Emil1234
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: sob 06.02.2010 01:00

#1 Příspěvek od Emil1234 »

Nevíte kdo umí spárovat vyměněnou přístrojovku?Mam E39 530d r.v. 12/02 manuál a dal jsem tam stejnou,ale starší z roku 2000 a z automatu.Nefunguje zpátečka,protiprokluz,parkovací asistent,svítí rychlosti na automatu?
Birkoff
Registrovaný
Příspěvky: 1641
Registrován: pát 05.11.2004 01:00
Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)

#2 Příspěvek od Birkoff »

Tohle je docela problém, hlavně pokud je ta druhá už nakódovaná. Jen se zeptám: jakej byl důvod výměny? Jestli display, tak ten za cca 2tis opravuje airbone a věř, že dělá opravdu super práci.
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Snejk »

přistorojovka je pro manual i automat stjena jen se to prostě musí celý překodovat. jelikož je ppřístrojovka zdrojem signálů sběrnic a je to vlastně takový centrum auta kde se udává výbava atd... bez nakodovani to bude dělat pičoviny pořád.
Emil1234
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: sob 06.02.2010 01:00

#4 Příspěvek od Emil1234 »

Vyměňoval jsem ji kvůli pixelům.Původní jsem rozebral a utrhl pásku mezi displejem a deskou v domění, že jde objednat a vyměnit.Ale asi nejde je to napařené nějakou uhlíkovou technologií.Tak jsem sehnal jinou,ale právě že z automatu.Pixely jsem opravil,tak že jsem to podložil milimetrovým silikonovým páskem a stáhl metrickými šrouby.Tak jsou pixely v pohodě,doufam na trvalo.Podkládání papírem nebo nahřívání pásky je prý jen dočasné.Tak jenom ji spárovat.Na http://www.tachometry.cz mi řekly,že by to na 90% mělo jít,za 1500,- - 2500,-tak je zkusím.
Birkoff
Registrovaný
Příspěvky: 1641
Registrován: pát 05.11.2004 01:00
Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)

#5 Příspěvek od Birkoff »

Je to přesně jak psal Snejk. Budíky mají uložený informace o veškeré výbavě a proto musíš ty druhý nechat "přeprogramovat" informacema z těch původních.
ericV8
Registrovaný
Příspěvky: 885
Registrován: ned 22.03.2009 01:00
Bydliště: okr. Šumperk
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od ericV8 »

Birkoff píše:Je to přesně jak psal Snejk. Budíky mají uložený informace o veškeré výbavě a proto musíš ty druhý nechat "přeprogramovat" informacema z těch původních.


co to stoji ? mam jiny problem viz http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... 2&start=30
takze bud budu muset koupit nove a preprogramovat nebo mi airbone podari tu pruzinku ciferniku rpehodit z jinyho ...
Vasek70
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: pon 07.12.2009 01:00

#7 Příspěvek od Vasek70 »

Také by mne zajímala cena přeprogramování, jelikož mne to holt nemine...
A pak co je k tomu potřeba - jinak - udělají to i jinde než v BMW origo servisu?
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Snejk »

ja ti jee mužu nahrat taky...
Vasek70
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: pon 07.12.2009 01:00

#9 Příspěvek od Vasek70 »

Ano?
No tak príma!
Při mé smůle jsi z Ostravy, Brna, Budějic či Náchoda... :?:
ericV8
Registrovaný
Příspěvky: 885
Registrován: ned 22.03.2009 01:00
Bydliště: okr. Šumperk
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od ericV8 »

Vasek70 píše:Ano?
No tak príma!
Při mé smůle jsi z Ostravy, Brna, Budějic či Náchoda... :?:


z Prahy je :wink:
zdene
Registrovaný
Příspěvky: 126
Registrován: úte 20.02.2007 01:00
Bydliště: Blansko Tel:724227054

#11 Příspěvek od zdene »

Taky bych do tohoto tématu vetřel...měl bych dotaz:
Když mám na autě normálně fungující budíky a sundají se,namontují se nějaký jiný nespárovaný a posléze namontují zpět ty původní co již byly spárovaný tak budou pořád spárovaný nebo se to musí udělat znovu :?:
Miguel
Registrovaný
Příspěvky: 1230
Registrován: pon 08.11.2004 01:00
Bydliště: Praha - Diagnostika a kodování

#12 Příspěvek od Miguel »

Výbava je uložená v budíkách, takže když dáš ty staré tak budou fungovat bez problémů, ale budou rozdílné Km (palubka vs ostatní jednotky).
zdene
Registrovaný
Příspěvky: 126
Registrován: úte 20.02.2007 01:00
Bydliště: Blansko Tel:724227054

#13 Příspěvek od zdene »

Miguel píše:Výbava je uložená v budíkách, takže když dáš ty staré tak budou fungovat bez problémů, ale budou rozdílné Km (palubka vs ostatní jednotky).

To je v pohodě,s autem se nejezdilo při těch výměnách...a ty kilometry z jednotky jdou přečíst pouze diagnostikou?
A hlavně proč se na to ptám s EWS ty budíky nemůžou mít souvislost?Před výměnou auto normálně jelo a teď už je naprázdno točí startérem a nechytne...ale to nejspíš bude následek jiné přestavby která byla provedena :)
airbone
Registrovaný
Příspěvky: 1442
Registrován: ned 04.06.2006 00:00
Bydliště: SK-PO

#14 Příspěvek od airbone »

Emil1234 píše:Vyměňoval jsem ji kvůli pixelům.Původní jsem rozebral a utrhl pásku mezi displejem a deskou v domění, že jde objednat a vyměnit.Ale asi nejde je to napařené nějakou uhlíkovou technologií.Tak jsem sehnal jinou,ale právě že z automatu.Pixely jsem opravil,tak že jsem to podložil milimetrovým silikonovým páskem a stáhl metrickými šrouby.Tak jsou pixely v pohodě,doufam na trvalo.Podkládání papírem nebo nahřívání pásky je prý jen dočasné.Tak jenom ji spárovat.Na http://www.tachometry.cz mi řekly,že by to na 90% mělo jít,za 1500,- - 2500,-tak je zkusím.


Ak su tie budiky co si kupil zo starsieho auta, tak ich tazko prisposobis. Totiz maju starsiu HW a SW verziu. Ak by boli novsie, tak neni problem ich nakodovat (az na tie km, tie sa musia spravit cez programator). Inac, asi najjednoduchsie bude ak by som ti opravil tie tvoje stare budiky. Teda len ak chces. Poskodena alebo vytrhnuta folia, alebo prasknuty a rozlamany displej mi nerobi ziadny problem..... Vsetko sa da vymenit. A u mna nie na 90, ale na 100%. Potom ked sa v tom uz niekto vrta a nieco tam nahrieva, dava tam pasiky, strieka kontaktne spreje apd apd... taktiez ziadny problem, len uz je ta oprava zlozitejsia pre mna a potom aj nakladnejsia. Najlepsie nesprtat a dat to spravit poriadne a navzdy.
:wink:

Inac, to tvoje riesenie s skrutkami a silikonovym pasikom je docasne, pretoze vobec neriesi zakladny problem ktorym je mimo ineho aj oxidacia medenych plosek na ktorych ja nalisovana vodiaca folia. Takze takmer urcite sa ti tie pixely rozsypu znova a zistis, ze si tam kde si bol. Nehovorim to zo skodoradosti, ale zo skusenosti :wink:
Vasek70
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: pon 07.12.2009 01:00

#15 Příspěvek od Vasek70 »

zdene píše:To je v pohodě,s autem se nejezdilo při těch výměnách...a ty kilometry z jednotky jdou přečíst pouze diagnostikou?
A hlavně proč se na to ptám s EWS ty budíky nemůžou mít souvislost?Před výměnou auto normálně jelo a teď už je naprázdno točí startérem a nechytne...ale to nejspíš bude následek jiné přestavby která byla provedena :)


No, měl jsem podobné dilema - nechával jsem si vybrousit a stříknout malé orezlinky na PZ Touringu (nakonec z toho byla trošku větší akce) a když jsem s autem odjel z lakovny zjistil jsem, že mi nejde dobíjení. Jelikož stříkali právě v místě kde je baterka a další elektrické cajky, tak jsem s nimi stále dokola řešil nedobíjení. Nakonec jsme zjistili, že shodou okolností odešel altík - a dle vyjádření autoel. měl už nárok... :)
Takže zdánlivě to mělo souvislost s prováděnou akcí, ale problém byl někde jinde... :wink:
Odpovědět