Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E34-přední náprava-co je to?

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Plechus
Registrovaný
Příspěvky: 87
Registrován: ned 16.12.2007 01:00

#1 Příspěvek od Plechus »

Zdravím, mám dotaz (týká se to E34 524td,rok 89):

Když jedu tak přes 60 a víc (nad 110 sem to eště nezkoušel...všimnul sem si toho poprvé v takovej táhlej zatáčče v rychlosti asi 90...) tak se mi od přední nápravy ozývá zvuk jak kdyby střílel kulomet a lehce mi to začne vibrovat s volantem...ale jakmile volant zas dam rovně nebo zatáčim jenom lehce, tak se nic neděje...dělá to na obě strany...


Dokáže někdo podle tohohle popisu alešpoň zhruba určit, co to je?
Kola sou vyvážený...

Dík
BMWPower
Registrovaný
Příspěvky: 2339
Registrován: pon 05.02.2007 01:00
Bydliště: Zbýšov u Brna
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od BMWPower »

Ramena.
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#3 Příspěvek od libovka »

Tlumiče.
Plechus
Registrovaný
Příspěvky: 87
Registrován: ned 16.12.2007 01:00

#4 Příspěvek od Plechus »

Dík za odpovědi, ještě by se mi hodilo vědět, jestli máte pravdu oba dva nebo jenom jeden z vás :-)

Jinak podle mě:
tlumiče by to bejt neměly, ty nejsou ani půl roku starý a nemaj najeto ani 10 tis...
Serifus
Registrovaný
Příspěvky: 415
Registrován: pon 11.02.2008 01:00

#5 Příspěvek od Serifus »

Určitě ramena. Když jsem testoval předek, tak to povídal automech. Řekl bych, že má pravdu :wink:
BMWPower
Registrovaný
Příspěvky: 2339
Registrován: pon 05.02.2007 01:00
Bydliště: Zbýšov u Brna
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od BMWPower »

Měl jsem e34 tak vím co a jak. Funkčnost tlumičů zjistíš zhoupnutím předku. Ramena začínají pozvolným rozkmitáváním při brždění, při přejetí nerovnosti nebo zatáčení. Když už maj fakt namále tak auto doslova přes nerovnosti skáče a je pomalu neuříditelný. kolo má tendenci se vylamovat :wink:

jinak tlumič to podle popisu nebude. Při zatáčení je buď stlačenej a nebo "vyjetej". nejlíp to zjistíš co to dělá přes díry na silnici. :wink:
Plechus
Registrovaný
Příspěvky: 87
Registrován: ned 16.12.2007 01:00

#7 Příspěvek od Plechus »

OK,necham ty ramena zkontrolovat...dík:-)
kavanda
Registrovaný
Příspěvky: 901
Registrován: ned 25.02.2007 01:00
Bydliště: CZECH

#8 Příspěvek od kavanda »

ono toho bude ve výsledku více,věř tomu
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#9 Příspěvek od radokrno »

ach jo proč se každej ptá ,ale aby napsal co to mu ve výsledku bylo... :roll:
ramena..jak mohu ty ramena zkontrolovat...jak spodní tak horní...a jak na čepu tak silentbloku.??stačí mi jáma a zdvižený kolo???
DirtyHarry
Registrovaný
Příspěvky: 336
Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
Bydliště: Sudety

#10 Příspěvek od DirtyHarry »

stačí mi jáma a zdvižený kolo???

Jáma stačí,zvedlý auto,kolo sundaný,náprava musí bejt odlehčená.
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#11 Příspěvek od radokrno »

super a jak mám za co brát ,,jakým směrem ,,na horu a dolu??za spodní rameno a i stejně tak za horní..?? nebo za kolo?? jak zjistím špatný čep řízení??
DirtyHarry
Registrovaný
Příspěvky: 336
Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
Bydliště: Sudety

#12 Příspěvek od DirtyHarry »

Stabilizátory,čepy řízení-chytneš rukou a zakvedláš,čepy v ramenou-vtlačíš montpáku a párkrát škubem zapáčíš. Velký vůle,vibrace,pazvuky - je to v řiti :wink: . žádná atomová věda.
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#13 Příspěvek od radokrno »

ok díky moc ..super...
Odpovědět