Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E39 - destičky + čidlo vyměněny - check pořád hlásí problém
Ahoj všichni.
V úterý jsem měnil destičky (ATE) i s čidlem opotřebení na mém E39 530D 2003 a pořád mi to hlásí check brake linings a svítí kontrolka brzd. Hledal jsem tady na fóru a našel různé rady typu:
- ujeď 15km
- projeď 10l paliva
- 20x otoč klíčkem zapalování
- proveď reset checku (což bohužel nevím jak se dělá)
- výmaz lze udělat pouze na diagnostice
Může mi prosím někdo ze zkušenějších členů poradit, jak se té hlášky a rozsvícené kontrolky zbavit?
Předem díky za odpovědi...
V úterý jsem měnil destičky (ATE) i s čidlem opotřebení na mém E39 530D 2003 a pořád mi to hlásí check brake linings a svítí kontrolka brzd. Hledal jsem tady na fóru a našel různé rady typu:
- ujeď 15km
- projeď 10l paliva
- 20x otoč klíčkem zapalování
- proveď reset checku (což bohužel nevím jak se dělá)
- výmaz lze udělat pouze na diagnostice
Může mi prosím někdo ze zkušenějších členů poradit, jak se té hlášky a rozsvícené kontrolky zbavit?
Předem díky za odpovědi...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 310
- Registrován: ned 20.03.2005 01:00
- Bydliště: Mar. Lázně
- Kontaktovat uživatele:
U e39 pred FL skutecne kontrolka zhasne po nekolikerem nastartovani. U meho auta dokonce ihned po vymene cidla prestala kontrolka svitit. U FL se musi tusim zhasnout pres diag.
Kdyz jsem to menil poprve (kua to uz je let...) to cidlo jsem nalomil a hlasilo to chybu. Tak jsem mazal pro nove. Taky mrkni, zda nemas zoxidovany konektor. Jinak nevim...
Kdyz jsem to menil poprve (kua to uz je let...) to cidlo jsem nalomil a hlasilo to chybu. Tak jsem mazal pro nove. Taky mrkni, zda nemas zoxidovany konektor. Jinak nevim...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 582
- Registrován: pát 05.03.2010 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 582
- Registrován: pát 05.03.2010 01:00
Taky mi to kdysi občas hlásilo, ale pomohly na to kleště cvikačky... Odstřihl jsem ten drát, odizoloval oba kabely v něm, vzájemně je propojil, zaizoloval a kabel připevnil tak, aby nikde nezavazel. Kontakt od brzdových destiček jsem vytáhl a hodil do kontejneru. Na kurevskou techniku v kurevském autě se hodí jedině hrubé a nekompromisní řešení... A je klid... 

Zdenal píše:Tak se podívej na ten zadek, může být na kotouči po obvodu hrana, která vzniká jak se kotouč ubrušuje a ta čidlo probrousí.
Na 90% ti svítí zadek, mrkni na to.
A rozhodně nic nepropojuj a takový blbosti. Je to celkem dobrá věc, která tě informuje s dostatečným předstihem.
No o hraně na kraji kotouče vím, ale ta snad nemůže udělat centimetr

Díky za tipy.
Zdenal píše:Hrana centimetr neudělá, ale myslíš že destičky se hlásí až když je kov na kov? Hlásí se s předstihem cca 0,6cm a když tam máš hranu je to hned.
Co jsi dával za ramena? Starline od auto Kelly?
Tak na předku jsem teď měl hranu na kotoučích cca 1,5mm z každé strany a po sundání destiček na nich zbývaly tak 2,5mm obložení. Určitě to nehlásí 0,6cm dopředu, protože nové desky mají cca 1,6cm obložení (aspoň ATE teda). To by to potom hlásilo i když by na nich zbývala více než třetina obložení

Rameno mi objednávali v servisu a je to tuším značka Optimal. No příště půjdu do něčeho jiného, protože vydrželo fakt jenom 3 měsíce (nicméně na druhé straně jsem dával to stejné rameno už na podzim a je pořád ok, takže to bude možná jenom výjimečně vadný kousek).