obrazky mi koukam moc nejdou..
Jinak jde o e39 M5, odeslo mi po ceste na dovcu stredove lozisko tak, ze se utrhla guma kolem nej a kardanka litala sem a tam, pri nizkych kvaltech se rozechvela tak, ze mlatila do podlahy, pak auto v urcitych rychlostech vibrovalo atd. Az na ty rozjezdy jsem se s tim snazil jet mimo vibrace, ale po vcerejsi vymene loziska auto stale pri zatezi vibruje a pri prudsim rozjezdu na jednicku mlati v lozisku do podlahy..
Hardy spojka je nova, kardanovy kriz vypada v pohode, ale ten zadni kloub ma minimalne 1mm vuli a je dost mozne, ze se po tech kilometrech kulicky omlely vic, nez jsem si myslel, pak to proste pri zaberu ujede nekam na stranu a rozhodi to celou kardanku.
Jeste jeden poznatek-ve vetsich rychlostech-nad kilo-uz to nevibruje, nejspis uz se kardan toci tak rychle, ze se v tom kloubu vystredi a nehazi..
Uvazuju spravne?