
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E 39 - 540i studený motor vynechává
Birkoff píše:Než se zvedne teplota mezi 10 a 15 st. C.
Tak se s létem teplota zvedla mně nastal další velkej problém!!!! Vedle vynechávání za studena (do cca 30 stupňů na vodě) mně začal motor škubat i zahřátej.
Prvních 14 dnů stačilo ohřátý motor vypnou a znovu nastartovat a všechno bylo OK. Teď už škubání při akceleraci trvá pořád. Při vyšších otáčkách (cca 3000 a více) to skubání motorem tolik "nelomcuje", ale při 2000 sebou auto šube hodně.
Když ho nastartuju studený, tak motor chcípá, auto se klepe, jako když jde motor tak na 3 válce, z výfuku smrdí nespálený benzín.
Další problém je, že v autě je skvenční plyn (všechno co jsem popsal dělá na benzín i na plyn) a nechtějí mně vzít auto do opravy v BMW servisu. Ukecal jsem je alespoň na diagnostiku a ta ukázala špatný spalování na všech 8 válcích a nic jinýho

Když jsem si tady přečetl ostatní vlákna na podobné téma, tak to je na bednu. Snad ani není možný, aby auto, který stálo nový ke 2 melounům mohlo takhle trucovat a výrobce na to nemá žádnej ověřenej postup pro opravu.
Dnes jsem auto odvezl k jednomu specialistovi na elektriku, kterej je opravdová "kapacita", ale není specializovanej na BMW, tak uvidím jestli si s tím poradí.
Tak se mně dnes bavoráček vrátil z Inveltu ze Stodůlek. Jak se zdá, tak demontáž plynu a zadání opravy přímo k dovozci BMW byl srávný krok.
Podle vyjádření servisního technika byly špatné 4 vstřiky, na což například v BMW v Liberci při diagnostice nepřišli.
Oprava sice nebyla laciná, ale nikdo jiný si s tím neporadil.
Podle vyjádření servisního technika byly špatné 4 vstřiky, na což například v BMW v Liberci při diagnostice nepřišli.
Oprava sice nebyla laciná, ale nikdo jiný si s tím neporadil.