Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E 39 - 540i studený motor vynechává

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Birkoff
Registrovaný
Příspěvky: 1641
Registrován: pát 05.11.2004 01:00
Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)

#41 Příspěvek od Birkoff »

Než se zvedne teplota mezi 10 a 15 st. C. :D
Bobus
Registrovaný
Příspěvky: 24
Registrován: čtv 01.01.2009 01:00

#42 Příspěvek od Bobus »

Birkoff píše:Než se zvedne teplota mezi 10 a 15 st. C. :D

Tak se s létem teplota zvedla mně nastal další velkej problém!!!! Vedle vynechávání za studena (do cca 30 stupňů na vodě) mně začal motor škubat i zahřátej.
Prvních 14 dnů stačilo ohřátý motor vypnou a znovu nastartovat a všechno bylo OK. Teď už škubání při akceleraci trvá pořád. Při vyšších otáčkách (cca 3000 a více) to skubání motorem tolik "nelomcuje", ale při 2000 sebou auto šube hodně.
Když ho nastartuju studený, tak motor chcípá, auto se klepe, jako když jde motor tak na 3 válce, z výfuku smrdí nespálený benzín.
Další problém je, že v autě je skvenční plyn (všechno co jsem popsal dělá na benzín i na plyn) a nechtějí mně vzít auto do opravy v BMW servisu. Ukecal jsem je alespoň na diagnostiku a ta ukázala špatný spalování na všech 8 válcích a nic jinýho :(
Když jsem si tady přečetl ostatní vlákna na podobné téma, tak to je na bednu. Snad ani není možný, aby auto, který stálo nový ke 2 melounům mohlo takhle trucovat a výrobce na to nemá žádnej ověřenej postup pro opravu.
Dnes jsem auto odvezl k jednomu specialistovi na elektriku, kterej je opravdová "kapacita", ale není specializovanej na BMW, tak uvidím jestli si s tím poradí.
Biturb
Registrovaný
Příspěvky: 173
Registrován: sob 25.12.2004 01:00
Bydliště: Štramberk
Kontaktovat uživatele:

#43 Příspěvek od Biturb »

toho muze byt hodne.. kdyz se jebe do elektriky, tak je to vzdycky blbe, pokud to nedela nekdo kdo to umi a neojebe to..

kdo ti delal lpg? jak tam je dlouho?
Bobus
Registrovaný
Příspěvky: 24
Registrován: čtv 01.01.2009 01:00

#44 Příspěvek od Bobus »

Biturb píše:toho muze byt hodne.. kdyz se jebe do elektriky, tak je to vzdycky blbe, pokud to nedela nekdo kdo to umi a neojebe to..

kdo ti delal lpg? jak tam je dlouho?


LPG mám polský AC Stag 300 a montovali mně ho ve 3/2009 v Liberci. Příloha k TP je od firmy AUTOGEAS CENTRUM Strakonice.
Bobus
Registrovaný
Příspěvky: 24
Registrován: čtv 01.01.2009 01:00

#45 Příspěvek od Bobus »

Tak jsem se odhodlal k poslednímu kroku. Nechám sundat plyn a auto dám do Prahy do BMW Invelt. Kde jinde by to měli umět opravit když ne u oficíálního dovozce :?: Bude to stát ranec peněz, ale jiné řešení už nevidím :!:
Bobus
Registrovaný
Příspěvky: 24
Registrován: čtv 01.01.2009 01:00

#46 Příspěvek od Bobus »

Poslední zjištění před demontáží plynu je, že vůbec nepálí jeden válec (druhý vlevo od předního okna ve směru jízdy) a není to vadná svíčka nebo cívka. K vynechávání se občas přidá i další neidentifikovaný válec.
Bobus
Registrovaný
Příspěvky: 24
Registrován: čtv 01.01.2009 01:00

#47 Příspěvek od Bobus »

Tak se mně dnes bavoráček vrátil z Inveltu ze Stodůlek. Jak se zdá, tak demontáž plynu a zadání opravy přímo k dovozci BMW byl srávný krok.
Podle vyjádření servisního technika byly špatné 4 vstřiky, na což například v BMW v Liberci při diagnostice nepřišli.
Oprava sice nebyla laciná, ale nikdo jiný si s tím neporadil.
Odpovědět