Zdravim,hned ze zacatku nez se do me nekdo pusti,chci rict ze jsem na elektriku mentoska ale chtel bych si dat do kufru zesilovac a woofer.Presnejí mam E39 525tds 97.Radio je tam na kazety,pod nim velky BC a v kufru changer,docetl jsem se tu ze je vic druhu radii,myslim ze tam mam Busines,nebo tak nejak a chci se zeptat,jestli ma radio nejaky vystup do ktereho bych zapojil ten zesilovac?A kam zapojit ten + kabel co zapina ten zesilovac,hledal jsem tu,ale nikde jsem nic nenasel.... diky za rady
ahoj, mám prosbu, nemáte někdo toto schéma,ale na radio pofaceliftu, tedy s plochými piny? Potřebuju pin, který by mi sepnul zesík na e39, tedy na ovládání antény nebo tak něco.
díky
Tak stačí teda koupit tuto krabičku s měničem signálu a napíchnout jen na jedno zadní repro, a potom zapojit zesilovač a na zesilovač zapojit třeba subwoofer a bude to fungovat jo ? S tím jsem se ještě nesetkal, tak nevím Vždy jsem měl zesilovač napojenéj: + na baterku - kostra a vývody z rádia do zesilovače a pak ze zesilovače subwoofer.
Taky bych chtěl nějak vylepšít moje ozvučení v autě:-)
Z mého původního auta mi zůstal doma subwoofer Pioneer 1400w a mám ho pár měsícu novéj a je škoda, aby doma jenom ležel a nedráždil moje uši
Tak napájení zesilovače ta krabička, která pouze mění vysokoúrovňovej signál na nízkoúrovňovej, samozřejmě neobsahuje. Tam je nutný, jako u jakéhokoli zesilovače, natáhnout správně dimenzovanej kabel od plus pólu akumulátoru s odpovídajícím jištěním, které má být co nejblíž aku. Mínus pak někam na dobře očištěnou kastli, stejně tak vhodného průřezu kabelu. Nezapomenout na to, že čím delší kabel, tím větší průřez musí být. Na netu jdou pohledat tabulky...
A ještě k tomu signálu ze zadního vysokoúrovňovýho výstupu z rádia. Není to ideální, asi to poslouží, ale stereo nahrávka nebude mít v levém nebo pravém kanálu stejnou stopu nizkých kmitočtů, takže se může stát a pravděpodobně i stane, že o jistou složku hudby touto cestou přijdete. Záležet bude jak zvukař tu kterou nahrávku namíchal...
Tendr520i píše:Tak napájení zesilovače ta krabička, která pouze mění vysokoúrovňovej signál na nízkoúrovňovej, samozřejmě neobsahuje. Tam je nutný, jako u jakéhokoli zesilovače, natáhnout správně dimenzovanej kabel od plus pólu akumulátoru s odpovídajícím jištěním, které má být co nejblíž aku. Mínus pak někam na dobře očištěnou kastli, stejně tak vhodného průřezu kabelu. Nezapomenout na to, že čím delší kabel, tím větší průřez musí být. Na netu jdou pohledat tabulky...
A ještě k tomu signálu ze zadního vysokoúrovňovýho výstupu z rádia. Není to ideální, asi to poslouží, ale stereo nahrávka nebude mít v levém nebo pravém kanálu stejnou stopu nizkých kmitočtů, takže se může stát a pravděpodobně i stane, že o jistou složku hudby touto cestou přijdete. Záležet bude jak zvukař tu kterou nahrávku namíchal...
Děkuji za radu a právě hledám nejlépší možnou možnosot, jak si vylepšit zvuk v autě...Tak kdyby jste věděl a měl nějakou radu, rád si ji přečtu.
Asi mimo mísu. Když mám na zesilovači HIGH level input znamená to, že je to vysokoúrovňový vstup? mám tam dva takový menší přípojný body s pinama uvnitř. Mimo jiné tam mám samozřejmě cinch vstupy, které používám v jiném autě.
Kdybych chtěl připojit zesík do e39 sedan tak jak se napojím na ty vysokoúrovňový vstupy? Kde vzít signál a jak vyrobit ten malej konektor?
Zdarec, taky se chystám dát zesík s wooferem do kufru a chci poprosit o radu, jak se nejsnadněji dostat k drátům co vedou na jeden ze zadních repráků v platě? Potřebuju na ně připojit tu krabičku na přeměnu signálu a nechci tam nic zku.vit. Ty repráčky vypadaj jako by byly v tom platě nanejtovaný, tak kdyby se na ty dráty dalo dostat jinde než přímo u repráků... Díkys
A ještě jedna věc: odkud můžu vzít spínanejch 12V aniž bych to táhl od rádia? Můžu to vzít z měniče, nebo bude zesík pořád zaplej? Origo zesík tam nemam, takže tam odsud to vzít nemůžu. Dík