Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
vibrace na volnobeh
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 139
- Registrován: stř 28.10.2009 01:00
- Bydliště: Praha
tak a je to tu zase... uz jsem to tu resil, ale nic jsem bohuzel nevyresil. Takze pls radu: auti vibruje/trese se/lehce jakoby vynechava na volnobeh. Nejhorsi je to chvili po studenem startu, jakmile se trosku zahreje tak se to jakz takz srovna ale vibrace jsou citit stale. V tahu je vse ok, pokud teda ovsem zrovna nechci jen nastartovat a hned vyject pak se to nepatrnou chvilku jakoby pridusuje i pod plynem a zda se ze i lehce skube. Ale staci 250 m jizdy a vse je zase v poho, pak uz se to neobjevi.
Vzdycky kdyz to za studena nakopnu tak musim chvilku pockat az vibrace ustanou a az pak vyrazit. jinak viz vyse...
predem diky za jakekoliv rady
Vzdycky kdyz to za studena nakopnu tak musim chvilku pockat az vibrace ustanou a az pak vyrazit. jinak viz vyse...
predem diky za jakekoliv rady
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 139
- Registrován: stř 28.10.2009 01:00
- Bydliště: Praha
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 139
- Registrován: stř 28.10.2009 01:00
- Bydliště: Praha
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 139
- Registrován: stř 28.10.2009 01:00
- Bydliště: Praha
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 139
- Registrován: stř 28.10.2009 01:00
- Bydliště: Praha
-
Brátn
- Moderátor
- Příspěvky: 3369
- Registrován: ned 23.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
čidlo vačky 17 http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/S ... ead_vanos/ je tam sice horší přístup, ale když budeš šikový, tak ti bude stačit, když sundáš jen airbox sání
hodnoty do řídící jednotky se načtou během prvních km samy po vymazání přes diagnostiku
hodnoty do řídící jednotky se načtou během prvních km samy po vymazání přes diagnostiku
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 139
- Registrován: stř 28.10.2009 01:00
- Bydliště: Praha
jeste teda zkusim zaject na diagnostiku do BMW jestli se tam ukaze to cidlo vacky a pak ho kdyztak koupim/vymenim - poreferuju jak to dopadlo. Nicmene uz mi to takhle vibruje nejakej patek a co vim tak uz se kdysi delala diagnostika v BMW a ta to cidlo nenasla, resp. byla uplne cista, tak snad, uvidime. Treba to obshluhoval nekdo kdo s tim moc neumel.
Zatim dik vsem za rady...

Čidlo vačky se dá vyměnit bez demontáže sání. Je to sice na hubenou ruku ale jde to. Je třeba sundat selenoid č.3 (viz výše) a víčko olejového filtru. Navíc je pod sáním (cca v půlce) jen připojovací konektor...
Nicméně jen na tohle čidlo bych to tak 100%ně nesváděl...
Nicméně jen na tohle čidlo bych to tak 100%ně nesváděl...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 139
- Registrován: stř 28.10.2009 01:00
- Bydliště: Praha
diky za radu, bohuzel to ze to nebude jen timhle cidlem asi potvrdila i diag. ktera se delala, nic nenasla
cili mi asi zbejva jen menit dil za dilem az se dostanu k zadanemu vysledku... napada jeste nekoho neco co by mohlo byt pricinou krome teda tohohle cidla vacky?
ted rano jsem to pozoroval a v tahu to vazne jde dobre i studeny, teda pokud hned za studena po nem nechci nejaky ultra vykony, pak mi prijde ze se decentne dusi, musi se rozhejbat jemnou jizdou, staci 200m a ok. Na volnobehu si to lehce vibruje i kdyz se to zahreje (novej poznatek) a je to takove nepravidelne. Prijde mi ze chvilku je vse normal pak se jakoby lehce oklepe,proste je citi takovej zaskub, jak kdyz vypadne zazeh, pak se zatrese a pak zase jde normalne. Do vyfuku to nestrili. Otacky nekolisaj (chvilkama mi ovsem prijde ze asi nevi jake volnobezne ma nastavit nebo co, nez tam ustali tech 750, dobrzdim, vyradim, stojim, nejdrive tam chvilku je cca 900 pak spadne na 600 a pak si je zvysi na 750 a jakmile si to sedne na tech 750ti uz se to nehne - stav za tepla). Nesmrdi ani benzinem, jen po ranu je-li zima je dicanko citit bohatsi smes, ale to je asi normal, kdyz je ta zima.
Lepe uz to asi nepopisu
nemate, nebo lepe nemel jste (tzn ze jste to vyresili
), nekdo neco podobneho?
Diky za jakoukoliv radu...

cili mi asi zbejva jen menit dil za dilem az se dostanu k zadanemu vysledku... napada jeste nekoho neco co by mohlo byt pricinou krome teda tohohle cidla vacky?
ted rano jsem to pozoroval a v tahu to vazne jde dobre i studeny, teda pokud hned za studena po nem nechci nejaky ultra vykony, pak mi prijde ze se decentne dusi, musi se rozhejbat jemnou jizdou, staci 200m a ok. Na volnobehu si to lehce vibruje i kdyz se to zahreje (novej poznatek) a je to takove nepravidelne. Prijde mi ze chvilku je vse normal pak se jakoby lehce oklepe,proste je citi takovej zaskub, jak kdyz vypadne zazeh, pak se zatrese a pak zase jde normalne. Do vyfuku to nestrili. Otacky nekolisaj (chvilkama mi ovsem prijde ze asi nevi jake volnobezne ma nastavit nebo co, nez tam ustali tech 750, dobrzdim, vyradim, stojim, nejdrive tam chvilku je cca 900 pak spadne na 600 a pak si je zvysi na 750 a jakmile si to sedne na tech 750ti uz se to nehne - stav za tepla). Nesmrdi ani benzinem, jen po ranu je-li zima je dicanko citit bohatsi smes, ale to je asi normal, kdyz je ta zima.
Lepe uz to asi nepopisu

nemate, nebo lepe nemel jste (tzn ze jste to vyresili

Diky za jakoukoliv radu...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 125
- Registrován: ned 21.09.2008 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 139
- Registrován: stř 28.10.2009 01:00
- Bydliště: Praha
je fakt ze odlucovac jsem jeste do uvah nezahrnul... podivam na nej. Podtlaky jsem zkontroloval a nezda ze ze by nejakej z nich byl netesnej... Zvlastni je ze kdyz je ted ta vetsi klendra tak kdyz se startuje a motor se protoci vic kdyz naskoci, tak se ty vibrace projevuji vyrazne mene, nekdy se zda ze vubec... nejhorsi je to kdyz je venku rekneme tech 15 stupnu ceslia, to se po startu klepe nejvic. Mno nic zkusim jeste nejakej jinej servis. Nevite o nejakem dobrem v Praglu, kde by vedeli vic nez jen jak vymenit brzdove desticky?
dik
dik
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 139
- Registrován: stř 28.10.2009 01:00
- Bydliště: Praha