Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

vibrace na volnobeh

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
jakdojinej
Registrovaný
Příspěvky: 139
Registrován: stř 28.10.2009 01:00
Bydliště: Praha

#1 Příspěvek od jakdojinej »

tak a je to tu zase... uz jsem to tu resil, ale nic jsem bohuzel nevyresil. Takze pls radu: auti vibruje/trese se/lehce jakoby vynechava na volnobeh. Nejhorsi je to chvili po studenem startu, jakmile se trosku zahreje tak se to jakz takz srovna ale vibrace jsou citit stale. V tahu je vse ok, pokud teda ovsem zrovna nechci jen nastartovat a hned vyject pak se to nepatrnou chvilku jakoby pridusuje i pod plynem a zda se ze i lehce skube. Ale staci 250 m jizdy a vse je zase v poho, pak uz se to neobjevi.
Vzdycky kdyz to za studena nakopnu tak musim chvilku pockat az vibrace ustanou a az pak vyrazit. jinak viz vyse...


predem diky za jakekoliv rady
Soptiiik
Registrovaný
Příspěvky: 285
Registrován: ned 25.02.2007 01:00

#2 Příspěvek od Soptiiik »

Ö jaký se jedná motor?
jakdojinej
Registrovaný
Příspěvky: 139
Registrován: stř 28.10.2009 01:00
Bydliště: Praha

#3 Příspěvek od jakdojinej »

eee sorry, nevsim jsem si ze se mi neukazuje v podpisu kde by se ukayovat mel. Je to e39 528i s 96'
jakdojinej
Registrovaný
Příspěvky: 139
Registrován: stř 28.10.2009 01:00
Bydliště: Praha

#4 Příspěvek od jakdojinej »

nikdo nic prosim?
ludi
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: stř 28.05.2008 00:00

#5 Příspěvek od ludi »

muže to dělat čidlo klepaní,sou tam dvě a nebo už je horší klapka-vyčistit a nechat nahrat nové adaptace...
Uživatelský avatar
Brátn Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3369
Registrován: ned 23.03.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Brátn Moderátor »

je to čidlo vačky, ale na to by jsi přišel sám kdyby jsi udělal diagnostiku, takže zajeď na diagnostiku ať ti to potvrdí a potom ho vyměň
E36 325i Convertible | E39 528i LPG pracant | E61 545i LPG dailycar | E86 Z4 3.0si #0Z4C0UPE | K1100LT Cafe Brat Racer #builtnotbought

Obrázek Obrázek
Dimitri
Registrovaný
Příspěvky: 16
Registrován: stř 29.09.2010 00:00

#7 Příspěvek od Dimitri »

Ale prečo len za studena?
jakdojinej
Registrovaný
Příspěvky: 139
Registrován: stř 28.10.2009 01:00
Bydliště: Praha

#8 Příspěvek od jakdojinej »

taky me prave hloda proc to dela jen za studena... na diagnostice jsem byl, ale nebylo to v baworaku, nic se nenaslo... zkusim jeste origo v BMW. Klapka cistena a vypada cajk, jak tam dostat nove adaptacni hodnoty? Da se i jinak nez pres diagnostiku? Nesrovna se to nahodou casem samo?
jakdojinej
Registrovaný
Příspěvky: 139
Registrován: stř 28.10.2009 01:00
Bydliště: Praha

#9 Příspěvek od jakdojinej »

da se k tomu senzoru vacky nejak v domacich podminkach dostat a vymenit ho? Nebo to je na rozebrani pulky hlavy, sani, klapky apod... ?

diky
Uživatelský avatar
Brátn Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3369
Registrován: ned 23.03.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Brátn Moderátor »

čidlo vačky 17 http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/S ... ead_vanos/ je tam sice horší přístup, ale když budeš šikový, tak ti bude stačit, když sundáš jen airbox sání

hodnoty do řídící jednotky se načtou během prvních km samy po vymazání přes diagnostiku
E36 325i Convertible | E39 528i LPG pracant | E61 545i LPG dailycar | E86 Z4 3.0si #0Z4C0UPE | K1100LT Cafe Brat Racer #builtnotbought

Obrázek Obrázek
Dimitri
Registrovaný
Příspěvky: 16
Registrován: stř 29.09.2010 00:00

#11 Příspěvek od Dimitri »

Ja som bol v origo BMW na diagnostiku a nič!
jakdojinej
Registrovaný
Příspěvky: 139
Registrován: stř 28.10.2009 01:00
Bydliště: Praha

#12 Příspěvek od jakdojinej »

jeste teda zkusim zaject na diagnostiku do BMW jestli se tam ukaze to cidlo vacky a pak ho kdyztak koupim/vymenim - poreferuju jak to dopadlo. Nicmene uz mi to takhle vibruje nejakej patek a co vim tak uz se kdysi delala diagnostika v BMW a ta to cidlo nenasla, resp. byla uplne cista, tak snad, uvidime. Treba to obshluhoval nekdo kdo s tim moc neumel. 8O Zatim dik vsem za rady...
jurasis
Registrovaný
Příspěvky: 5551
Registrován: stř 06.09.2006 00:00
Bydliště: Nymburk

#13 Příspěvek od jurasis »

Čidlo vačky se dá vyměnit bez demontáže sání. Je to sice na hubenou ruku ale jde to. Je třeba sundat selenoid č.3 (viz výše) a víčko olejového filtru. Navíc je pod sáním (cca v půlce) jen připojovací konektor...

Nicméně jen na tohle čidlo bych to tak 100%ně nesváděl...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
jakdojinej
Registrovaný
Příspěvky: 139
Registrován: stř 28.10.2009 01:00
Bydliště: Praha

#14 Příspěvek od jakdojinej »

diky za radu, bohuzel to ze to nebude jen timhle cidlem asi potvrdila i diag. ktera se delala, nic nenasla :?

cili mi asi zbejva jen menit dil za dilem az se dostanu k zadanemu vysledku... napada jeste nekoho neco co by mohlo byt pricinou krome teda tohohle cidla vacky?

ted rano jsem to pozoroval a v tahu to vazne jde dobre i studeny, teda pokud hned za studena po nem nechci nejaky ultra vykony, pak mi prijde ze se decentne dusi, musi se rozhejbat jemnou jizdou, staci 200m a ok. Na volnobehu si to lehce vibruje i kdyz se to zahreje (novej poznatek) a je to takove nepravidelne. Prijde mi ze chvilku je vse normal pak se jakoby lehce oklepe,proste je citi takovej zaskub, jak kdyz vypadne zazeh, pak se zatrese a pak zase jde normalne. Do vyfuku to nestrili. Otacky nekolisaj (chvilkama mi ovsem prijde ze asi nevi jake volnobezne ma nastavit nebo co, nez tam ustali tech 750, dobrzdim, vyradim, stojim, nejdrive tam chvilku je cca 900 pak spadne na 600 a pak si je zvysi na 750 a jakmile si to sedne na tech 750ti uz se to nehne - stav za tepla). Nesmrdi ani benzinem, jen po ranu je-li zima je dicanko citit bohatsi smes, ale to je asi normal, kdyz je ta zima.

Lepe uz to asi nepopisu :(

nemate, nebo lepe nemel jste (tzn ze jste to vyresili :wink: ), nekdo neco podobneho?

Diky za jakoukoliv radu...
jurasis
Registrovaný
Příspěvky: 5551
Registrován: stř 06.09.2006 00:00
Bydliště: Nymburk

#15 Příspěvek od jurasis »

Jsi z Prahy, zkus napsat Snejkovi, možná bude mít chuť se s tím poprat...
Nebo Ti aspoň něco vyloučí, může to být cokoliv. Často to bývá kravina, která se blbě hledá...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Beefeater-64
Registrovaný
Příspěvky: 125
Registrován: ned 21.09.2008 00:00

#16 Příspěvek od Beefeater-64 »

Zkus se podivat na podtlakovy hadice a odlucovac oleje.
jakdojinej
Registrovaný
Příspěvky: 139
Registrován: stř 28.10.2009 01:00
Bydliště: Praha

#17 Příspěvek od jakdojinej »

je fakt ze odlucovac jsem jeste do uvah nezahrnul... podivam na nej. Podtlaky jsem zkontroloval a nezda ze ze by nejakej z nich byl netesnej... Zvlastni je ze kdyz je ted ta vetsi klendra tak kdyz se startuje a motor se protoci vic kdyz naskoci, tak se ty vibrace projevuji vyrazne mene, nekdy se zda ze vubec... nejhorsi je to kdyz je venku rekneme tech 15 stupnu ceslia, to se po startu klepe nejvic. Mno nic zkusim jeste nejakej jinej servis. Nevite o nejakem dobrem v Praglu, kde by vedeli vic nez jen jak vymenit brzdove desticky?

dik
jakdojinej
Registrovaný
Příspěvky: 139
Registrován: stř 28.10.2009 01:00
Bydliště: Praha

#18 Příspěvek od jakdojinej »

nemuze to byt problem se vstrikovanim, me napada? Ze to pak blbe palí...
ludi
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: stř 28.05.2008 00:00

#19 Příspěvek od ludi »

Ahoj ted sem řešil jedno auto a dělalo to čidlo výfukové vačky a napsala to i diagnostika v BMW
Viky
Registrovaný
Příspěvky: 379
Registrován: pon 08.01.2007 01:00
Bydliště: Jiráskova 12, Vyškov
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od Viky »

Svíce jsou na tom jak mistře?
Odpovědět