Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E39 523 svítí prokluz a omezený výkon motoru
Ahoj , Setkali jste se s tim že se vám z ničeho nic rosvítil simbol protikluzu na palubce a auto při volnoběhu zdechne a za jízdy cukne jak když vypnu a zapnu klíček a sice pak jede dál ale podle mně v nouzovim . ABS žádnou chybu nehlásí . Zapoměl jsem mam dvouvanos dvatrojku . Díky za každou úvahu .
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Kontaktovat uživatele:
Podívej se, jestli Ti nevypadlo lanko ASC (4) z dílu č. 2
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=66&fg=20

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=66&fg=20

tim to nebude určitě , dnes jsem to natočil a jelo to naprosto v pořádku , ale jen asi tři km , pak to cukne , rosvítí se simbol protikluzu jako když to hrabe a je hotovo . Sice to jede , ale cukáto jak když neví jestli má zabrat nebo umřít . Přitom to pak i špatně chytá a motor má horší chot i na volnoběh .Přitom se nechá rozjet i na sto deset po rovince .Tet mi došlo já mam už dvou vanos a ten tam todle ani nemá , tam je vše kolem plinu a tempomatu v elektrice , pokut se nepletu .
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Kontaktovat uživatele:
Tak jo. Jsou 3 případy, kdy se Ti rozsvítí symbol protiprokluzu :
SPRÁVNĚ
- když se skutečně protáčí kola = > stáhne výkon, zablokuje řazení automatu atd
KDYŽ SIGNALIZUJE CHYBU
- když ŘJ ABS nemá trvalou informaci od čidel v kolech = pravoúuhlé impulsy 0,75/2,5 Voltu, nesedí počet zubů signálního kola, nesedí odpor obvodu čidla ==>vyhodnotí to jako prokluz a stáhne výkon
- když palubní napětí v síti poklesne pod úroveň 8 Voltů
Generator
Das Generatorsignal Klemme 61 ist ein redundantes Signal und dient der Erkennung, ob der Motor läuft. Bei einer Generatorspannung unter 8 V schaltet das Teilsystem ASC ab und die Multifunktionslampe leuchtet auf. Es wird jedoch kein Fehler im Fehlerspeicher eingetragen.
Takže buď máš některé čidlo v kole špatné. Už jsem měnil 3, jedno mne ještě čeká, takže vím, o čem píšu. Tohle jedu-nejedu se mi stalo, když jsem namontoval použité čidlo, které bylo 100% určeno pro můj typ auta. Jenže nebylo schopno vyhodnotit počet zubů signálního kola, takže to ŘJ ABS vyhodnotila v červnu jako prokluz, stáhlo mi to výkon a kilometr jsem jel 5 minut, za mnou kolona.
Nebo Ti blbne palubní napětí a to potom souvisí všechno se vším. Připevnění svorek na baterce a alternátoru, ukostření baterky a ukostření motoru, kolik dává alternátor. Někde může být něco uklepané nebo to šlusuje - skvělá zábava. Napíchnout voltmetr a sledovat, co to dělá i při jízdě.
SPRÁVNĚ
- když se skutečně protáčí kola = > stáhne výkon, zablokuje řazení automatu atd
KDYŽ SIGNALIZUJE CHYBU
- když ŘJ ABS nemá trvalou informaci od čidel v kolech = pravoúuhlé impulsy 0,75/2,5 Voltu, nesedí počet zubů signálního kola, nesedí odpor obvodu čidla ==>vyhodnotí to jako prokluz a stáhne výkon
- když palubní napětí v síti poklesne pod úroveň 8 Voltů
Generator
Das Generatorsignal Klemme 61 ist ein redundantes Signal und dient der Erkennung, ob der Motor läuft. Bei einer Generatorspannung unter 8 V schaltet das Teilsystem ASC ab und die Multifunktionslampe leuchtet auf. Es wird jedoch kein Fehler im Fehlerspeicher eingetragen.
Takže buď máš některé čidlo v kole špatné. Už jsem měnil 3, jedno mne ještě čeká, takže vím, o čem píšu. Tohle jedu-nejedu se mi stalo, když jsem namontoval použité čidlo, které bylo 100% určeno pro můj typ auta. Jenže nebylo schopno vyhodnotit počet zubů signálního kola, takže to ŘJ ABS vyhodnotila v červnu jako prokluz, stáhlo mi to výkon a kilometr jsem jel 5 minut, za mnou kolona.
Nebo Ti blbne palubní napětí a to potom souvisí všechno se vším. Připevnění svorek na baterce a alternátoru, ukostření baterky a ukostření motoru, kolik dává alternátor. Někde může být něco uklepané nebo to šlusuje - skvělá zábava. Napíchnout voltmetr a sledovat, co to dělá i při jízdě.
jelikož abs maká bez problému i po závadě , tak to vydim v té třetí a nebo pak , protiprokluz je propojenej jak s abs tak musí komunikovat s řídící jednotkou motoru , abi věděl jak se točí motor a umněl ho omezit . Po elektrycké stránce problémi nemam nic dosut nezlobilo , dobijení taky v pořádku . Snad se nemílim , ale vydim to na problém mezi jednotkou abs a motoru a nebo vnich . Jakej je tvuj názor na tadytu uvahu.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 582
- Registrován: pát 05.03.2010 01:00
Birkoff píše:Ne nevypne (bavíme se o tlačítku, že), ale s chybou ABS se vypne i kontrola prokluzu.
Nejde o tlačítko , ráno to natočim -vše je ok -vyjedu z garáže a než za sebou pozavírám vrata , tak chcípne - vlezu do nej natočim ho , to uš chytá špatně a zustává svítit simbol prokluzu kol a jedeto jak když to nejede .
ja řešin problem podobnej.rano nastartuju,všecko maka ok.necham ho běžet na volnoběh,nebo se rozjedu a po nějake době se rosvíti ABS ASC,spadne ručička na tachometru a jejde ekonoměr.diagnostika vyloučila mechanickou zavadu na věnci a čidla na kolech sou taky ok.v bmw mi kluci řekli že to je někde ve vedení,to jsme taky vyloučili,ted mě napada už jen vadna jednotka ABS+ASC.mate s tím někdo nějakou zkušenost?