
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Čidlo snímání otáček - opakujcí se porucha (e39;523i;97)
Tak jsem taky objednal originál, ale technik podle VIN říkal že tam má být taky siemens, tak uvidíme jestli bude rozdíl (když je origo.) pokud to bude pořád zlobit, asi to vážně bude někde v kabeláži. Jen mi nejde do hlavy že se to škubání a chcípání objeví pravidelně jen v konkrétní teplotě motoru (když je ručička lehce nad modrou na teploměru) jakmile se ohřeje na optimální teplotu tak neškube a nechcípá (jen pořád blbě staruje). pokud by byl někde chycenej nebo cvaklej kabel tak bych čekal že se škubání bude projevovat úplně náhodně bez jakékoli pravidelnosti.
No,me to tak dela...nahodne at je motor teplej nebo studenej.skubne a pak pohoda,dnes se mi to stalo 2x a kdyz jsem jel na diagnostiku...dojel jsem na krizovatku a chciplo to
Ale uz vim,ze je to to cidlo, snimac otacek kliky...
Takze objednavam v BMW a jsem zvedavej jak to bude slapat,hlavne od jakyho vyrobce to cidlo bude

Takze objednavam v BMW a jsem zvedavej jak to bude slapat,hlavne od jakyho vyrobce to cidlo bude

Takze cislo vytazeno a je to nejaky totalni "noname" - zatim menim za vyrobce Hella a uvidime, v pondeli bude auti ready, tak jsem zvedav jak dlouho mi tam to cidlo vydrzi
Cela trasa vedeni a umisteni cidla byla zkontrolovana, kabel v pohode, nikde nezlomeny, koncovky jak novy...
Jinak tohle cidlo co tam bylo - je od Parizka ( Brno - Moravany ) s tim, ze jde o origo cidlo BMW


Cela trasa vedeni a umisteni cidla byla zkontrolovana, kabel v pohode, nikde nezlomeny, koncovky jak novy...
Jinak tohle cidlo co tam bylo - je od Parizka ( Brno - Moravany ) s tim, ze jde o origo cidlo BMW



-
- Registrovaný
- Příspěvky: 226
- Registrován: úte 19.05.2009 00:00
- Bydliště: Aussig(Ústí/L)
To rolex- Teplotní čidla mají takové závady ,že při určité teplotě se zkratují nebo přeruší obvod.Při dalším zvýšení tepoty zase začnou normálně fungovat.Mohl by to být i tvůj problém.Špané starty mohou byt špatné svíčky(nemusí být ani opálené)Nebo palivové čerpadlo.(při startu s 12V a méně nemusí dávat dostatečný tlak ,při nabuzení alternátoru a 14V už OK).
rolex píše:ze začátku se to projevovalo tak, že jsem si všiml že když je motor teplej a chtěl jsem starovat, starter točil jako blazen a motor naskočil až ve chvíli kdy jsem pustil klíček, někdy třeba až na druhej pokus. Auto ztrácelo výkon a náhodně mi za jízdy škublo (jak čidlo vynechalo) a zase jelo dál. Občas se mi stane že mi při stání na semaforech při volnoběhu auto chcíplo (otáčky spadnou na nulu a zdechne) a chvilku nejde natočit, až po chvíli "odpočinku" motor naskočí a pak jede normálně. Je to radost
Tak něco podobného se stává mě na 540lpg.Auto jede na benzín po ránu nějak divně,houpou trocha otáčky a moc se mu nechce,takový váhavý mi přijde.Po zahřáti je to už docela ok ale dva krát mi už zdechlo z ničeho nic.Na plyn to ani raději nezkouším.
Jinak ho mám od pátku tak se více méně seznamuji s autem.
Trpí také osmiválce na ty snímače?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 271
- Registrován: pon 07.04.2008 00:00
- Bydliště: u phy
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Kontaktovat uživatele:
Přečti si můj příspěvek na http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... highlight= včetně dalšího odkazu uvnitř !! Potom napiš jaká diagnostika a co přesně hlásila. Může se jednat o čidlo otáček na klikovém hřídeli za 27 Euro nebo o čidlo otáček vačkové hřídele za 65 Euro. Podle mojich zkušeností to bude to čidlo na vačce, ale nemůžu to říct s jistotou, zvláště po internetu. Kabely můžeš vizuálně zkontrolovat. Ale měřákem nebo žárovkovou zkoušečkou to radši nezkoušej, musel by jsi odpojit řídící jednotku motoru.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 655
- Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
- Bydliště: Jeseník
- Kontaktovat uživatele:
JED55CZ píše:Má tu někdo nápad nebo zkušenosti s tímto čidlem![]()
V průběhu 2let jsem ho již 3x měnil a po ujetí cca 5-15-20TKM má tendence odejít. Po montáži nového zase pohoda klídeček na dalších pár TKM a zničehonic se posere...už mi přijde, že ho něco likviduje![]()
Měl jsem to na cca 3 různých diagnostikách, pokaždý to hlásí jen spodní čidlo a po jeho výměně je nějakou dobu vše OK.
Navíc to třeba ( i když je špatný ) jede třeba 2-3dny normálně a pak to začne zlobit![]()
Naposled tam vydrželo asi měsíc ....
Pls HELP! Díkec
Ahoj, dělalo mi to jednou taky a měl jsem porušenou izolaci na el. drátu, který vedlo k čidlu.Někde to bylo prodřené a likvidovaloto čidlo.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 271
- Registrován: pon 07.04.2008 00:00
- Bydliště: u phy
starML píše:Přečti si můj příspěvek na http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... highlight= včetně dalšího odkazu uvnitř !! Potom napiš jaká diagnostika a co přesně hlásila. Může se jednat o čidlo otáček na klikovém hřídeli za 27 Euro nebo o čidlo otáček vačkové hřídele za 65 Euro. Podle mojich zkušeností to bude to čidlo na vačce, ale nemůžu to říct s jistotou, zvláště po internetu. Kabely můžeš vizuálně zkontrolovat. Ale měřákem nebo žárovkovou zkoušečkou to radši nezkoušej, musel by jsi odpojit řídící jednotku motoru.
právě vyměněno,bylo to čidlo vačky,bohužel,abych to stihl do vánoc,tak mě to tady na místě v autokelly stálo 2520.-ale namontoval sem to celkem snadno ,doufám že to vydrží,než se vysere na tom křápu něco jinnýho.....

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 271
- Registrován: pon 07.04.2008 00:00
- Bydliště: u phy
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 226
- Registrován: úte 19.05.2009 00:00
- Bydliště: Aussig(Ústí/L)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 271
- Registrován: pon 07.04.2008 00:00
- Bydliště: u phy