Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Ruční brzda
začal bych výměnou paken, protože jsem měl to samé a i když na nich bylo materiálu dost ,byla ta brzdová hmota jakoby přeschlá.Neměla ty vlastnosti co to má mít a nebylo schopné se zadrhnout o buben.Po výměně OK.U jiného auta byl zase orezlý buben a pomohlo mi obroušení bubnu (dosedací plochy pakny) smirkem.Nejjednodušší rozebrat a uvidíš.
zase někdo ví a dává rady
nový pakny z druhovýroby za 1500,-?? hihi
1. daj se koupit kolem 500,-
2. daj se v poho i nalepit
3. většinou se jedná o nefunkční štelování ručky mechanismem v kotouči - stačí sundat kolo a sroubovákem dírou napnout pakny.. je to pohyb jako bys chtěl něco páčit (nahoru dolu). chce to výdrž, obě stejně - práce na pul hodky. Většinou s tim jde otočit, pokud ne, rozdělat promazat, popřípadě vyměnit pakny...

1. daj se koupit kolem 500,-
2. daj se v poho i nalepit
3. většinou se jedná o nefunkční štelování ručky mechanismem v kotouči - stačí sundat kolo a sroubovákem dírou napnout pakny.. je to pohyb jako bys chtěl něco páčit (nahoru dolu). chce to výdrž, obě stejně - práce na pul hodky. Většinou s tim jde otočit, pokud ne, rozdělat promazat, popřípadě vyměnit pakny...
Sorry nechtěl jsem znít jako encyklopedie
jen jsem se snažil sdělit mojí zkušenost to je celý.Jestli se tě to dotklo tak se omlouvám.
EDIT : Oprava neomlouvam od ATE stojí opravdu 1400,-.Ale jestli si vystačíš s lepidlem nebo s nějakým noname tak prosím pak se do 500,- vejdeš.Je to věc každého jak řeší opravy svého auta.

jen jsem se snažil sdělit mojí zkušenost to je celý.Jestli se tě to dotklo tak se omlouvám.
EDIT : Oprava neomlouvam od ATE stojí opravdu 1400,-.Ale jestli si vystačíš s lepidlem nebo s nějakým noname tak prosím pak se do 500,- vejdeš.Je to věc každého jak řeší opravy svého auta.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
ATE je stejný jak origo, za 500 to bude starline nepo nějakej podobnej polskej šunt,
fakt je, že na těch paknách prd záleží kdo je vyrobil,
ještě mám já zkušenost, že byla dosedací plocha sjetá šikmo a když jsem sundal buben tak to vypadalo, že jsou pakny v pohodě, až když jsem pakny vyndal bylo vydět že strana u náboje je téměř na plechu a bylo to na obo stranách stejné,
Ale jako první bych zkusil ten štelovací šroub,zkontrolovat lanovody jestli jsou ok a bubny jestli nejsou orezlý. Protože se to nemá jak obrousit(opotřebovat) když je to ručka.
fakt je, že na těch paknách prd záleží kdo je vyrobil,
ještě mám já zkušenost, že byla dosedací plocha sjetá šikmo a když jsem sundal buben tak to vypadalo, že jsou pakny v pohodě, až když jsem pakny vyndal bylo vydět že strana u náboje je téměř na plechu a bylo to na obo stranách stejné,
Ale jako první bych zkusil ten štelovací šroub,zkontrolovat lanovody jestli jsou ok a bubny jestli nejsou orezlý. Protože se to nemá jak obrousit(opotřebovat) když je to ručka.