Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW 523i nejede, prosím o radu.
Ahoj,dnes po krátké jízdě mi auto zakuckalo,jakoby jelo na méně válců a z ničeho nic zdechlo.
Motor točí,ale ani náznak nastartování.
Zítra jde do servisu,nicméně chtěl bych znát Vaše názory ať mě neodrbají.
Zda je to tutově podávací čerpadlo,nebo to v podstatě může být cokoliv.
Je to E39 , 523i , 96rok.
Díky moc za rady.
Motor točí,ale ani náznak nastartování.
Zítra jde do servisu,nicméně chtěl bych znát Vaše názory ať mě neodrbají.
Zda je to tutově podávací čerpadlo,nebo to v podstatě může být cokoliv.
Je to E39 , 523i , 96rok.
Díky moc za rady.
-
Brátn
- Moderátor
- Příspěvky: 3369
- Registrován: ned 23.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
MOD: uprav si název vlákna dle pravidel žádný pomoc apod.
najdi si je v ETK
523 tady http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/S ... er/browse/
a 528 už zvládneš ne? pak srovnej výrobní čísla, ale tipuju, že budou stejný
a jednoduchý trik jak zjistit, jestli čerpadlo čerpá, je se na něj podívat
najdi si je v ETK
523 tady http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/S ... er/browse/
a 528 už zvládneš ne? pak srovnej výrobní čísla, ale tipuju, že budou stejný
a jednoduchý trik jak zjistit, jestli čerpadlo čerpá, je se na něj podívat

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 92
- Registrován: ned 23.11.2008 01:00
- Bydliště: Stredni Cechy
- Kontaktovat uživatele:
Presne jak uz tu bylo napsano - nejdrive zkontroluj pojistku od cerpadla, pak jestli cerpadlo "bzuci" a podava benzin...
Jestli je cerpadlo uplne potichu, tak zkus pripojit natvrdo napajeni na konektor cerpadla... je na servisnim otvoru ktery najdes pod zadni sedackou na prave strane. Pokud stale nic, tak vyndat cerpadlo a pripojit to primo na nej...
Mel jsem problem s tim, ze byl uklepanej dratek uvnitr buzirky na spodni strane konektoru na viku servisniho otvoru u nadrze, a jinak se to nedalo odhalit...
pokud cerpadlo funguje OK, tak teprve hledej zavady v cidlech...
U E39 se obcas stava, ze se nekde uklepe drat, a pak to trochu majitele potrapi... resil jsem takto jiz nekolik zavad na svem aute, a pokazde to bylo "jen" prerusenym dratem, zbytek auta drzi... tuk tuk
Jestli je cerpadlo uplne potichu, tak zkus pripojit natvrdo napajeni na konektor cerpadla... je na servisnim otvoru ktery najdes pod zadni sedackou na prave strane. Pokud stale nic, tak vyndat cerpadlo a pripojit to primo na nej...
Mel jsem problem s tim, ze byl uklepanej dratek uvnitr buzirky na spodni strane konektoru na viku servisniho otvoru u nadrze, a jinak se to nedalo odhalit...
pokud cerpadlo funguje OK, tak teprve hledej zavady v cidlech...
U E39 se obcas stava, ze se nekde uklepe drat, a pak to trochu majitele potrapi... resil jsem takto jiz nekolik zavad na svem aute, a pokazde to bylo "jen" prerusenym dratem, zbytek auta drzi... tuk tuk

Když mě odešlo čerpadlo, tak se to chovalo tak, že mělo ani kdyby pořád snahu to chytnout a hned chcíplo. Výpary v hadičkách
Nejednodužší je když někdo poslouchá jestli zabzučí při otočení klíčku. Jestli zabzučí (natlačí palivo) tak to bude nejspíš čidlo kliky (taky jsem zažil že drátky k němu byli prodřené, protože tam chyběla krytka, nebo spíš takový zácvak). Jestli by si měl prdlou pojistku (nebo víc) a po výměně by to stejně nejelo, tak omrkni ty silové co jsou pod kobercem u nohou spolujezdce. 

