Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

BMW 523i nejede, prosím o radu.

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
E30STORM
Registrovaný
Příspěvky: 675
Registrován: čtv 05.08.2010 00:00
Bydliště: Ostrava CITY

#1 Příspěvek od E30STORM »

Ahoj,dnes po krátké jízdě mi auto zakuckalo,jakoby jelo na méně válců a z ničeho nic zdechlo.
Motor točí,ale ani náznak nastartování.
Zítra jde do servisu,nicméně chtěl bych znát Vaše názory ať mě neodrbají.
Zda je to tutově podávací čerpadlo,nebo to v podstatě může být cokoliv.
Je to E39 , 523i , 96rok.

Díky moc za rady.
E30STORM
Registrovaný
Příspěvky: 675
Registrován: čtv 05.08.2010 00:00
Bydliště: Ostrava CITY

#2 Příspěvek od E30STORM »

A ještě jedna věc,vy kteří se vyznáte,pokud by to popřípadě bylo čerpadlo,můžu mít z E39 2.8i , pojede to?Popřípadě existuje levnější varianta - třeba z jiného motoru atd?
Díky!
Uživatelský avatar
Brátn Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3369
Registrován: ned 23.03.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Brátn Moderátor »

MOD: uprav si název vlákna dle pravidel žádný pomoc apod.

najdi si je v ETK
523 tady http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/S ... er/browse/

a 528 už zvládneš ne? pak srovnej výrobní čísla, ale tipuju, že budou stejný

a jednoduchý trik jak zjistit, jestli čerpadlo čerpá, je se na něj podívat :wink:
E36 325i Convertible | E39 528i LPG pracant | E61 545i LPG dailycar | E86 Z4 3.0si #0Z4C0UPE | K1100LT Cafe Brat Racer #builtnotbought

Obrázek Obrázek
E30STORM
Registrovaný
Příspěvky: 675
Registrován: čtv 05.08.2010 00:00
Bydliště: Ostrava CITY

#4 Příspěvek od E30STORM »

Díky!
Uživatelský avatar
Don
Registrovaný
Příspěvky: 2043
Registrován: stř 24.06.2009 00:00
Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou

#5 Příspěvek od Don »

a pak take dulezita vec... mas tam benzin? :)
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
dave155
Registrovaný
Příspěvky: 140
Registrován: stř 13.08.2008 00:00
Bydliště: TnO

#6 Příspěvek od dave155 »

diagnostika, tipuju čidlo kliky
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Snejk »

přesně tak, nejspíš čidlo kliky... diagnostika bohuzel neodhali...

pak spravně jít se podivat na pumpu... stejna bude... min na test muzes pouzit vlastne jakoukoli elektrickou pumpu z cehokoli (vsechny maji vic jak 3atm) klidne i z pochcávky, je to jedno...
JaneCk
Registrovaný
Příspěvky: 279
Registrován: pon 28.04.2008 00:00
Bydliště: Český Těšín

#8 Příspěvek od JaneCk »

Jakože diagnostika neodhalí čidlo kliky? Mě odhalila...
E30STORM
Registrovaný
Příspěvky: 675
Registrován: čtv 05.08.2010 00:00
Bydliště: Ostrava CITY

#9 Příspěvek od E30STORM »

zase takovej debil nejsem abych tam neměl benzín :DDD, tankuju podstivě u 15ti litrů .
Takže na dia to čidlo neodhalím?
LUKAJDA
Registrovaný
Příspěvky: 140
Registrován: stř 30.01.2008 01:00
Bydliště: TŘEBÍČ

#10 Příspěvek od LUKAJDA »

to víš že odhalíš aji kliky aji, vačky !! Mě to poznalo 2x a správně. Normálně zajeď na diagnostiku a uvidíš, ale čidla to pozná hravě
Uživatelský avatar
Brátn Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3369
Registrován: ned 23.03.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Brátn Moderátor »

odhalí jak čidlo kliky tak vačky, ale teda co vím tak i s vypojeným čidlem kliky se dá nastartovat, jen to jede na nižší výkon a nechce se točit, to samé čidlo vačky tam je zase nepravidelný chod
E36 325i Convertible | E39 528i LPG pracant | E61 545i LPG dailycar | E86 Z4 3.0si #0Z4C0UPE | K1100LT Cafe Brat Racer #builtnotbought

Obrázek Obrázek
Elektro
Registrovaný
Příspěvky: 327
Registrován: úte 30.01.2007 01:00

#12 Příspěvek od Elektro »

Doporučuji zkontrolovat pojistky.Jednou mi odešla pojistka na čerpalo.Po výměně funguje normálně.
Kruty
Registrovaný
Příspěvky: 92
Registrován: ned 23.11.2008 01:00
Bydliště: Stredni Cechy
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Kruty »

Presne jak uz tu bylo napsano - nejdrive zkontroluj pojistku od cerpadla, pak jestli cerpadlo "bzuci" a podava benzin...

Jestli je cerpadlo uplne potichu, tak zkus pripojit natvrdo napajeni na konektor cerpadla... je na servisnim otvoru ktery najdes pod zadni sedackou na prave strane. Pokud stale nic, tak vyndat cerpadlo a pripojit to primo na nej...

Mel jsem problem s tim, ze byl uklepanej dratek uvnitr buzirky na spodni strane konektoru na viku servisniho otvoru u nadrze, a jinak se to nedalo odhalit...

pokud cerpadlo funguje OK, tak teprve hledej zavady v cidlech...

U E39 se obcas stava, ze se nekde uklepe drat, a pak to trochu majitele potrapi... resil jsem takto jiz nekolik zavad na svem aute, a pokazde to bylo "jen" prerusenym dratem, zbytek auta drzi... tuk tuk :-)
E30STORM
Registrovaný
Příspěvky: 675
Registrován: čtv 05.08.2010 00:00
Bydliště: Ostrava CITY

#14 Příspěvek od E30STORM »

OK,OK,zkusíme to takhle, pokud to rozjedu,pochlubím se čím to bylo :-DD,momentálně se na tom pracuje.
dexter
Registrovaný
Příspěvky: 931
Registrován: stř 21.03.2007 01:00

#15 Příspěvek od dexter »

Když mě odešlo čerpadlo, tak se to chovalo tak, že mělo ani kdyby pořád snahu to chytnout a hned chcíplo. Výpary v hadičkách :-) Nejednodužší je když někdo poslouchá jestli zabzučí při otočení klíčku. Jestli zabzučí (natlačí palivo) tak to bude nejspíš čidlo kliky (taky jsem zažil že drátky k němu byli prodřené, protože tam chyběla krytka, nebo spíš takový zácvak). Jestli by si měl prdlou pojistku (nebo víc) a po výměně by to stejně nejelo, tak omrkni ty silové co jsou pod kobercem u nohou spolujezdce. :roll:
E30STORM
Registrovaný
Příspěvky: 675
Registrován: čtv 05.08.2010 00:00
Bydliště: Ostrava CITY

#16 Příspěvek od E30STORM »

Takže závada vyřešena .
Filtr hrubých nečistot totálně zasranej bordelem,čerpadlo touto sračkou ucpáno a spálená pojistka čerpadla.
Takže zítra koupím palivovej filtr a je to.
Každopádně jsem si tímto aspoň prověřil ceny ND a jsem v obraze.
Díky za postřehy chlapy.
Odpovědět