Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E39 540i skubani, spatne spalovani, uz jsem v koncich!!!

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
540david
Registrovaný
Příspěvky: 748
Registrován: stř 24.10.2007 00:00

#61 Příspěvek od 540david »

Ahoj,
ten kdo ti to dělal, by zasloužil nakopat do koulí. Válec č.1=O, č.7=5, Ostatní kolem 10. Jedna strana sání zasraná od oleje a druhá okouřená. To červený těsnění je tvrdý jak kámen. Ta V8 je na tyhle věci háklivá jak panna na anál, ale uvidíme zda se motor podaří oživit. 8)

p.s.: ta "flexa-party" byl opravdu "Cool" nápad. :)
jiriik
Registrovaný
Příspěvky: 655
Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

#62 Příspěvek od jiriik »

Biturb píše:evite na co je tohle cidlo?? je na sani hned za skrtici klapkou na leve strane z pohledu pred vozem..

ja na nem mam jen zaslepku a Honza tam ma konektor tenhle..
Obrázek

jinak si ted pisu s weNTyllem z e30.cz a poradil mi myslim si velmi pekne:
weNTyll - Jesli mas pocit ze to spatne casuje tak muzou byt posunute rozvody nebo spatne nastavene clonky na cidla u vacky, delaly sa na tom nake zasahy do rozvodu?

ja - ano hlavy byly dole, takze se delalo casovani..

weNTyll - Zkus vypojit bat at to resetnes a vypoj cidla na vackach. Mohlo by se to trochu zlepsit, motor pojede castecne nouzove ale nebude se hadat synchronizace pro vstrikovani a detonacni cidla


Pokud jsou dobre tlaky a je spravny tlak oleje aby fungovaly hydrostely tak jak maji tak ty motory mivaji vydrb hlavne v posranych rozvodech nebo v nastaveni snimani na vacce. Nahovno je jak se v tom nekdo hrabal tak potom zadna diagnostika nedokaze to posunuti odhalit, musi se to merit primo na cidlech a hlidat casove vztahy, neznam nikoho kdo to nekdy kontroloval kdyz je podezreni na posunute rozvody. Vzhledem k tomu, ze to jsou vstupy pro jednotku a ta ocekava ze tam je to co tam ma byt a v ten presny cas tak sama taky vi prd co se deje spatne.

Muze to byt i nakopnuta jednotka, ale to je malo pravdepodobne, to spis kdyz bys normalne jezdil a najednou drb a neco bylo spatne. Pokud se dela rozborka tak je problem v 95% jinde.


nech si překontrolovat rozvody... stači o malinku posunuté a udělá to velkou paseku... měl jsem podobnéj problém (Renault Laguna) a vůbec to nejelo.
540david
Registrovaný
Příspěvky: 748
Registrován: stř 24.10.2007 00:00

#63 Příspěvek od 540david »

chlape čti přízpěvky.... chápu, že 5 stran je hodně...
Biturb
Registrovaný
Příspěvky: 173
Registrován: sob 25.12.2004 01:00
Bydliště: Štramberk
Kontaktovat uživatele:

#64 Příspěvek od Biturb »

jsem zvedavy proc tam ty tlaky nejsou!
540david
Registrovaný
Příspěvky: 748
Registrován: stř 24.10.2007 00:00

#65 Příspěvek od 540david »

Takže píšu pokračování této pohádky.

1. motor někdo uvařil jako prase, čímž došlo k poškození stěny válce č.7. následně se přidřel kroužek a odrovnal píst.
2. spojka je absolutně v píč.

Rozhodoval jsem se, zda pořídit nový motor, nebo opravit. Motor kompletně zgenerálkujem, takže to bude asi nejlepší 540i široko-daleko. Bohužel se musí ta 7ka převložkovat.

Jinak byly přehozeny cívky 6 a 7 válce. :roll:

Spojka půjde nová.

Takže se uvidí. :-)
eric
Registrovaný
Příspěvky: 870
Registrován: úte 26.07.2005 00:00
Bydliště: Rokycany
Kontaktovat uživatele:

#66 Příspěvek od eric »

540david píše:Takže píšu pokračování této pohádky.

1. motor někdo uvařil jako prase, čímž došlo k poškození stěny válce č.7. následně se přidřel kroužek a odrovnal píst.
2. spojka je absolutně v píč.

Rozhodoval jsem se, zda pořídit nový motor, nebo opravit. Motor kompletně zgenerálkujem, takže to bude asi nejlepší 540i široko-daleko. Bohužel se musí ta 7ka převložkovat.

Jinak byly přehozeny cívky 6 a 7 válce. :roll:

Spojka půjde nová.

Takže se uvidí. :-)

Tak ale tahle "pohádka" bude mít určo šťastnej konec,koupils to za dobrý love a i když do toho nasypeš víc,než za kolik si to koupil,tak pak ale ten výsledný stav za to bude stát.I s tvojí investicí bys pak určitě nekoupil auto v tomhle budoucím stavu,takhle budeš vědět pomalu o každým šroubku :lol:
Biturb
Registrovaný
Příspěvky: 173
Registrován: sob 25.12.2004 01:00
Bydliště: Štramberk
Kontaktovat uživatele:

#67 Příspěvek od Biturb »

no sakra!! tak to teda cumim! s tou generalkou to zni velmi dobre.. bude to urcite jedina 540i s 100%tnim motorem.. konecne ji ma v rukou nekdo kdo "vi"!
pri pripadnem prodeji budu stat jako prvni ve fronte :)
540david
Registrovaný
Příspěvky: 748
Registrován: stř 24.10.2007 00:00

#68 Příspěvek od 540david »

Díky za podporu. :-) Jinak stěžejní dík patří uživateli "Frosty" jež má vůz ve své péči.
sonix
Registrovaný
Příspěvky: 106
Registrován: pát 20.08.2010 00:00

#69 Příspěvek od sonix »

laický dotaz: to jsou typické příznaky vydřeného nikasilu? Nebo jak jinak se na vydřený nikasil přijde? To vážně rozhodí 1 válec ostatních 7 válců kvůli vydřené vložce?
540david
Registrovaný
Příspěvky: 748
Registrován: stř 24.10.2007 00:00

#70 Příspěvek od 540david »

Ztráta komprese, ale pozná se to až po demontáži hlavy. Já mám ostatní stěny válců v perfektním stavu. Ten nikasil je opravdu velice pevnej materiál a jen tak se sám od sebe neporuší.

Chlape ty asi nemáš V8? :-) Tam stačí, aby lehounce někde podsávalo těsnění a je to v píč..
540david
Registrovaný
Příspěvky: 748
Registrován: stř 24.10.2007 00:00

#71 Příspěvek od 540david »

Takže 540i už frčí jako splašená, tak napíšu doufám, že konec týhle pohádky.
Auto jsem přivezl od Brna v rozebraným stavu. Začal jsem řešit, zda motor vyměnit nebo udělat nákladnější GO. V tý době jsem nejlevnější 4,4 sehnal za 20tis., takže jsem se s uživatelem Frosty(má můj neskonalý dík):-) rozhodnul motor opravit. Byl to tedy masakr, nejrubšího zrna. Napíšu jen základní opravy: Byl přidřenej píst.č.7 a výduť na válci, tudíž se motor rozebral do šroubku a blok šel na výbrus, následoval nový píst. Vyměnilo se vše co bylo potřeba, těsnění pod makovicema, gufero kliky, mraky čidel, zadní klapka na sání, svíčky, přetěsněný sání, no prostě moooc věcí,. Všechno jen origo BMW, takže jsem dosti zchudnul. :-) Motor měl přehozený vačky a ZCELA neprůchodný jeden kat!!! Hodně elektrickejch kablíků pospojovaných čokoládou a podobný zvěrstva. Nové náplně ani nebudu zmiňovat. Byl utřžený silentblok motoru, takže další peníze do luftu. Celé to vygradovalo absolutně ojetou spojkou. Inu nová spojka, co dělat. Opravil se výfuk a vyndaly katy. V současné době motor přede jako kočka, táhne jako stádo volů a řazení je jedna báseň.

Auto nemělo ani volant, takže jsem pořídil M-volant multif., komplet origo nárazníky M-packet a origo mlhovky. A to byl i s lakem kurwa ranec. Sehnal jsem slušný pneu a udělal STK. :-)

Ještě zbývá nafouknout klimu, jelikož až dnes mě Kamil740 přivezl uvařený kohouty topení..děkuji.:-) Není tam autorádio a ještě několik chyb. V současný době je auto u klempíře na výměně prahu, za který se někdo snažil auto zvednout. Výsledek byl díra jako tele, zatmelení a přestříkání. Pod tím to vesele rezlo, až se musí vyměnit celý práh.

Doufám, že do měsíce bude auto ve 100% stavu.

A pokud by někoho zajímalo za kolik je tohle všechno..... cca.100tis. Kč.+50 za auto.;-)
HAMANN
Registrovaný
Příspěvky: 1689
Registrován: ned 07.10.2007 00:00

#72 Příspěvek od HAMANN »

Pěkně chlape, můžeš nahodit nějaký fotky z průběhu opravy a jak auto vypadá těd'? Případně video jak to vrčí :) ?
540david
Registrovaný
Příspěvky: 748
Registrován: stř 24.10.2007 00:00

#73 Příspěvek od 540david »

Já jsem si fotky nedělal, ale zeptám se, zda nepořizoval něco Frosty.. :-) Měl jsem jiný starosti, než fotit rozebranej motor... ;-) Ono je to docela poznat, jelikož jsou na hodně místech nový držáky a šrouby..... a mám i ten píst :-)))
Fotky sem vložím...., až bude auto 100%
Frosty
Registrovaný
Příspěvky: 64
Registrován: úte 16.12.2008 01:00

#74 Příspěvek od Frosty »

Jojo, auto už leželo na márách po těch zásazích různých "opravářů", ale nakonec se vše v dobré obrátilo. Jinak tedy nechápu, jak to někdo dokáže takhle zprasit. :P
Odpovědět