Takže 540i už frčí jako splašená, tak napíšu doufám, že konec týhle pohádky.
Auto jsem přivezl od Brna v rozebraným stavu. Začal jsem řešit, zda motor vyměnit nebo udělat nákladnější GO. V tý době jsem nejlevnější 4,4 sehnal za 20tis., takže jsem se s uživatelem Frosty(má můj neskonalý dík):-) rozhodnul motor opravit. Byl to tedy masakr, nejrubšího zrna. Napíšu jen základní opravy: Byl přidřenej píst.č.7 a výduť na válci, tudíž se motor rozebral do šroubku a blok šel na výbrus, následoval nový píst. Vyměnilo se vše co bylo potřeba, těsnění pod makovicema, gufero kliky, mraky čidel, zadní klapka na sání, svíčky, přetěsněný sání, no prostě moooc věcí,. Všechno jen origo BMW, takže jsem dosti zchudnul.

Motor měl přehozený vačky a ZCELA neprůchodný jeden kat!!! Hodně elektrickejch kablíků pospojovaných čokoládou a podobný zvěrstva. Nové náplně ani nebudu zmiňovat. Byl utřžený silentblok motoru, takže další peníze do luftu. Celé to vygradovalo absolutně ojetou spojkou. Inu nová spojka, co dělat. Opravil se výfuk a vyndaly katy. V současné době motor přede jako kočka, táhne jako stádo volů a řazení je jedna báseň.
Auto nemělo ani volant, takže jsem pořídil M-volant multif., komplet origo nárazníky M-packet a origo mlhovky. A to byl i s lakem kurwa ranec. Sehnal jsem slušný pneu a udělal STK.
Ještě zbývá nafouknout klimu, jelikož až dnes mě Kamil740 přivezl uvařený kohouty topení..děkuji.

Není tam autorádio a ještě několik chyb. V současný době je auto u klempíře na výměně prahu, za který se někdo snažil auto zvednout. Výsledek byl díra jako tele, zatmelení a přestříkání. Pod tím to vesele rezlo, až se musí vyměnit celý práh.
Doufám, že do měsíce bude auto ve 100% stavu.
A pokud by někoho zajímalo za kolik je tohle všechno..... cca.100tis. Kč.+50 za auto.
