No nevím právě, sám jsem na to koukal včera, a stál jsem chvilku na světlech a zdálo se mi, že má tendenci se přehřát, vyskočilo to až na 117 a ručička se trochu vychýlila, měl jsem topení na 17C, tak jsem přidal raději topení a vrátilo se to na 110-111, myslel jsem, že odešla elektrická sahara, tak jsem po pá kilometrech zastavil, vypnul úplně topení a sahara normálně běžela, teplotu mi to ukazovalo 107, tak jsem dal topeni na 19 auto a je to furt stejný, drží se to na 111-113, není to přeci jen moc? Jaká má být správná provozní teplota? Na carsoftu mi to vyhodilo chybu v okruhu airco "termische O1 Niveau Sensor", v překladu z googlu termický snímač hladiny O1, co to je a má to s tím nějakou spojitost?
Jinak jsem včera proměřoval cívky, dle bentley by měl být odpor mezi piny 1 a 15 myslím, 0,8ohm, já naměřil všude sice jinak - 1,6ohm, ale u všech to bylo stejné, takže cívky jsou asi ok, prostříkal jsem ještě komplet kontaktolem a vyfoukal vzduchem, svíčky jsou nové, ty co tam mají být, vyjel jsem dvě nádrže v-poweru a nalil jsem tam nějakou přísadu z benzínky na čištění palivové soustavy a vstřiků, diagnostika motoru hlásí "OK", po vymazání adapt. hodnot motor drží otáčky hezky jak má na 700-720, a je jedno jestli zařazeno nebo vyřazeno, takže je to tak jak má být ale cca po dni se to zas zku**í.

Když je to nahovno tak, jsou otáčky půl milimetru pod ryskou 500ot*min-1, a při přeřazení jakoby má tendenci trochu chcípnout a to samé jednou-třikrát během pár hodin, během volnoběhu, jakoby škobrtne až skoro chcípne, ale dělá to fakt minimálně
Včera jsem si ještě všiml, že když lehčeji přidávám plyn, tak to jakoby trošku cuká, respektive je to patrnější když se ručička vrací zpátky, řekl bych tak od 1800ot dolů to jakoby trochu zaklepe autem. Jinak auto jede a táhne hezky bez jedinýho zaváhání v celým spektru otáček.
Jinak jsem se včera pokoušel změřit tlaky ještě, ale měl sem nějakej univerzální měřák, kterej mi ukázal cca 10bar, ale nedal se pořádně kvůli přístupu dotáhnout, takže sem se na to vys**l, protože by hodnoty stejně nebyly přesný.
Tak a teď si myslím, že je tam buď nějaký čidlo(a), který kecá a podle toho jednotka zondí volnoběh, ale pořád jsou tam takový divný vibrace a a auto když je studený tak se lehce klepe, tak se bojím, aby tam nebyl nějaký mechanický problém, jako zoxidovaný nikasil, podpálený nebo zakarbonovyný ventil, někde špatné zdvihátko, připečený kroužky, nebo možná ty vstřiky, je to asi něco načatého protože se to projevu nejvíc při volnoběhu, při normální jízdě ne.
Zkusím dnes tu dekarbonizaci a konečně snad za snejkem, a uvidím, co mi ktomu řekne, dál by to chtělo asi změřit tlaky, změřit tlak v paliv. systému, vstřiky na diagnostiku dál už nevím. chjo
