Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
kde rada kvete e34?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
každá druhá má shnilé prahy vzadu u kola jak začínají.
rohy všech dveří a defakto spodky dveří .
Kolem nádrže.
Mezi zadním nárazníkem a bokem auta. levá i pravá strana.
Odtokové kanálky.
Zadek auta je dost namáhanej když jezdíž v slané břečce dveře kufru jsou většinou u každé druhé načnuté či pěkně prohnilé.
Tohle je slabina i E39 zadní dveře.
Někdy se začnou dělat bubliny a rez pod lakem u ochranných lišt dveří kde se drží sůl a voda.
Pak ještě odtokové kanálky ze spod auta. Některej muže byt načlej.
Pod kobercem řidiče nebo spolujezdce....či vzadu.
To je však ojediněle....
rohy všech dveří a defakto spodky dveří .
Kolem nádrže.
Mezi zadním nárazníkem a bokem auta. levá i pravá strana.
Odtokové kanálky.
Zadek auta je dost namáhanej když jezdíž v slané břečce dveře kufru jsou většinou u každé druhé načnuté či pěkně prohnilé.
Tohle je slabina i E39 zadní dveře.
Někdy se začnou dělat bubliny a rez pod lakem u ochranných lišt dveří kde se drží sůl a voda.
Pak ještě odtokové kanálky ze spod auta. Některej muže byt načlej.
Pod kobercem řidiče nebo spolujezdce....či vzadu.
To je však ojediněle....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 336
- Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
- Bydliště: Sudety
Minulej rok - koncem léta jsem dělal komplet renovaci a dával novej celolak,měl jsem to odstrojený na kostru (mám to i nafocený,ale vložit fotky je tady porod
),totálka byli prahy,zvenku na to nevypadaly,ale po odřezání - v místech,kde jsou opěry na hever se to drolilo,chycená byla tím pádem i podlaha (špatný vyřezat a vyvařit nový pláty),přední blatníky šli taky pryč - zevnitř liška+dole,kde jsou přidělaný k pahu,kritický místo je za zadním lemem kola,mezi blatníkem a kostrou,je tam plech (tenkej a obyčejnej...),aby tam nelítal bordel,ale bývá děravej a jde to na blatník... Spodky dveří + ty stupid těsnící plastový lišty s plechem uvnitř jsou samozřejmě klasika,pod zadníma sedákama - tam,kudy vede elektrika z interiéru pod spodek auta... Jinak původní antikoro ochrana je nic moc,třeba na předních blatnících je jenom špriclej pruh kolem lemu,zbytek pápá. A to mám kastli "94 a hlavně nebouranou,takže dovolím si tvrdit,že patřila mezi ty lepší. Na tomhle autě toho moc vidět nebylo,dokud jsem do těch plechů nezkusil píchnout šídlem
. V každym případě,když se nedělá průběžně spodek a dutiny,je to v dnešní době už docela wrak. Já se to rozhodl udělat pořádně a stálo mne to hoodně času i peněz,naštěstí většinu prací jsem si udělal sám,když jsem zkusil to vykalkulovat materiál+práce+vaření CO2+nástřik, tak pod 20 t není šance se dostat. 



-
- Registrovaný
- Příspěvky: 336
- Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
- Bydliště: Sudety
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 336
- Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
- Bydliště: Sudety
No ono sehnat ty "kusy",který jsou KO (a já tvrdím,že jak to chytne,tak to většinou nezastavíš) problém není (prahy,lemy,čela,části podlahy...),ale příprava,spasování a navaření - tak,aby to bylo solidně a nemuselo se to ještě přetahovat kilem kytu - je fuška a drahota k tomu
. On jeden práh nebo zadní lem koupíš za 1500,- v pohodě,ale těžko ti to někdo odpáře a napasuje pod dva litry/kus. A když se do kastle pustíš pořádně + lakování,je otázka,nakolik se to vyplatí - ona e-34 zatím veterán není...Takže já osobně raději zadřenej motor než chycenou kastli... A znovu bych do toho už nešel. 


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
DirtyHarry píše:No ono sehnat ty "kusy",který jsou KO (a já tvrdím,že jak to chytne,tak to většinou nezastavíš) problém není (prahy,lemy,čela,části podlahy...),ale příprava,spasování a navaření - tak,aby to bylo solidně a nemuselo se to ještě přetahovat kilem kytu - je fuška a drahota k tomu. On jeden práh nebo zadní lem koupíš za 1500,- v pohodě,ale těžko ti to někdo odpáře a napasuje pod dva litry/kus. A když se do kastle pustíš pořádně + lakování,je otázka,nakolik se to vyplatí - ona e-34 zatím veterán není...Takže já osobně raději zadřenej motor než chycenou kastli... A znovu bych do toho už nešel.
jednoznačný souhlas!!!!!!
svojí předešlou e34 jsem opustil jen kvůli lakování,protože jen to by mě vyšlo jen to na 20. Představa že budu měnit prahy a blantníky mi přijde jako finanční sebevražda. Za svojí stávající e34 jsem dal 1100€ a přehodil motor.A získal jsem auto co má o 200tis míň najeto,pěkný lak,supr nové zimaky michelin na alu a čistej krásnej vnitřek. Tak ať mi někdo netvrdí že se to vyplatí zpravovat. Když v německu je jich ještě dost v pěkným stavu.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 336
- Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
- Bydliště: Sudety
No,hnijou rádi,to jo.
Ale jeden z mála určitě nejsi,e34řek je pořád poměrně dost a řekl bych že teď je takový to období kdy je jich spousty i dost pěknejch za směšný prachy.Jo,zato najít pěknej a hodně vybavenej kousek nejlépe s kompletním FL a rok 95,to už je trošku oříšek.Ale co se kastle týká,tak znám i kousky z let 80tých o který není nijak extrémně staráno a sou pěkný,troufnu si říct že některý naprosto bez koroze.
Naopak,já bych teda mnohem radši originální zdravej kousek než nějakou vyvařeninu.Nikdy,i když si s tím sebevíc vyhraješ,nikdy už to není ono když je to auto po nějakým větším zásahu flexou/COčkem,z hlediska nějaký historický hodnoty do budoucna už vůbec (je mi ale jasný že to řešit je uplná blbost
)
Čas kdy se bude cenit hlavně stav přijde až tak za 5-10 let.
Ale jeden z mála určitě nejsi,e34řek je pořád poměrně dost a řekl bych že teď je takový to období kdy je jich spousty i dost pěknejch za směšný prachy.Jo,zato najít pěknej a hodně vybavenej kousek nejlépe s kompletním FL a rok 95,to už je trošku oříšek.Ale co se kastle týká,tak znám i kousky z let 80tých o který není nijak extrémně staráno a sou pěkný,troufnu si říct že některý naprosto bez koroze.
Naopak,já bych teda mnohem radši originální zdravej kousek než nějakou vyvařeninu.Nikdy,i když si s tím sebevíc vyhraješ,nikdy už to není ono když je to auto po nějakým větším zásahu flexou/COčkem,z hlediska nějaký historický hodnoty do budoucna už vůbec (je mi ale jasný že to řešit je uplná blbost

Čas kdy se bude cenit hlavně stav přijde až tak za 5-10 let.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 336
- Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
- Bydliště: Sudety
Jo,zato najít pěknej a hodně vybavenej kousek nejlépe s kompletním FL
Jakákoliv výbava krom šíbru se dá za pár kaček dokoupit a relativně lehce dodělat (vlastní zkušenosti



DirtyHarry píše:...
Prakticky s tebou sohlasím,jen to že jakákoliv výbava se dá dodělat za pár kaček,s tím moc nesouhasím.Dodělat ano,všechno lze.Ale jen kompletní koženej interiér v pěkným stavu stojí třeba 10tis,což je dneska v poměru k autu který se v social paketu a opravdu pěkným stavu nechá sehnat už za nějakých 50-60tis dost peněz.
+el. okna,BC,tempomat,hromadu kabelů atd. a jsi na polovině ceny auta,to ani nemluvím o práci.
A třeba klima nebo Bagy se dodělávaj dost špatně

Toť jen k tomu že si prostě myslím že při dnešní ceně těch aut se vyplatí vzít 80tis a přivézt z Němec pěknou,nesežranou,vybavenou 34ku z posledních let výroby a být bez starostí s vyvařováním,sháněním dílů do výbavy a hrabáním se v tom autě x měsíců.Stejně to nakonec vyjde na stejný peníze

Tím ale neříkám že jsi to ty udělal špatně,naopak,každý pěkně udělaný a udržovaný 34ce fandím

To je pravda, že máš zdravého fešáka a se zajímavou barvou! Mě se líbí a hlavně dokáže na...t, když se někdo pomazlí s autem jako Luďek, nebo já a pak do něj nacouvá nějaká okurka. Já sem vyhnilou kastli taky vyřešil koupí jiný zdravý, ale bez motoru. Dal jsem za ni 7 tis a mam fěšáka, tedy měl, taky do mě nacouvala pipka s Q7 a zrušila mi přední nárazník. Jinak výměna motoru a předělání el instalace z AT na manual je práce na 7 dní doma na zahradě

DirtyHarry píše:No,když to jako klempíř omrkneš,tak už taky moc ne. Já kdybych nechtěl individual lak,tak jsem tam jel taky. Ale aspon můžu říct,že jsem jeden z mála,co má skutečně zdravou kastli...
- Přílohy
-
- DSC00730.JPG (162.1 KiB) Zobrazeno 70 x