Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Přestavba 525iX s NIVO / bez NIVO
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
No to asi ne, nivo a uzávěra zadního diffu používají stejný okruh kapaliny. Okruh jiný než používá servo. Část okruhu kapaliny pro diff bude potřeba zachovat.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 43
- Registrován: úte 18.04.2006 00:00
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
No to ste kluci nakousnuli zrovna to o co me jde.. mam totiz pomerne velkej problem v tom, ze si myslim, ze ten system je propojenej podle vseho i elektronicky. Clovek by to opravyl, jenomze kdyz zjistite v bmw ze regulacni ventil jenom sam o sobe stoji sedm tacu skoro tak je to uz dost problem , trubky kolem jsou shnile za ta leta, takze komplet trubky sousedici s ventilem a tlumice a podobne a dostanete se na brutalni castku. 

Francis píše:No to asi ne, nivo a uzávěra zadního diffu používají stejný okruh kapaliny. Okruh jiný než používá servo. Část okruhu kapaliny pro diff bude potřeba zachovat.
ja vedel, ze se Francis nebo Kupca chytnou, aby neco napsali

...
neni jeste dif po faceliftu resen mimo hydrauliku? ...
ale pokud se to tu resi, tak to nebude ten pripad.
jinak - pokud je to tak, jak pise Francis, ma samozrejme pravdu - bude to treba zaslepit nekde tak, at ten okruh pro dif zustane cely ...
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Jak píše ajfel, pokud je to auto vyrobené po 9/1993 tak zadní diff nemá hydraulické řízení svornosti a lze "vyřezat" veškerou hydrauliku při likvidaci nivo. Je pak třeba rozebrat servopumupu a vyřadit z provozu přídavné čerpadlo na nivo/diff-lock.
S elektronikou asi potíže nenastanou, provázané se zbytkem auta to nebude.
S elektronikou asi potíže nenastanou, provázané se zbytkem auta to nebude.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 43
- Registrován: úte 18.04.2006 00:00
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Francis píše:Jak píše ajfel, pokud je to auto vyrobené po 9/1993 tak zadní diff nemá hydraulické řízení svornosti a lze "vyřezat" veškerou hydrauliku při likvidaci nivo. Je pak třeba rozebrat servopumupu a vyřadit z provozu přídavné čerpadlo na nivo/diff-lock.
S elektronikou asi potíže nenastanou, provázané se zbytkem auta to nebude.
je to nejak posledni mesic nez se zacal delat FL takze je to honene hydro.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 43
- Registrován: úte 18.04.2006 00:00
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
beny-maser píše:a není lepší to opravit?
rozhodne je lepsi verze to opravit, ale dost se toho desim. Jak jsem psal, auto odstaveno proto, ze tece regulacni ventil. Jen ventil necelych 7000tis tusim... pak jsou kolem ventilu a v nem zarezle/orezle trubky, takze nevydrzi povoleni a bodou se muset vymenit vsechny, pak kdyz uz, tak by se musela delat generalka celeho systemu, aby to melo smysl.. a kdyz to zacneme pocitat, tak si myslim, ze budu kolem 30tis jen za zakladni opravu nivo systemu. A v planu je kompletni oprava celyho auta vcetne karoserie a laku. Nicmene jsem samozrejme pro opravu, ale mam nejakou hranici kolik do auta nastrkat penez. Proto resim verzi ze bych kompletne nivo system odstranil.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
a vyplatí se to?
před rokem jsem řešil podobný problém,sice v něm nebylo nivo,ale tu a tam oprava karoserie(žádná tragédie,jen puchýřkya ďolíčky), oprava laku a výměna opotřebených částí interiéru.
Když jsem to spočítal tak jsem byl nad pořizovací cenou auta(pokud chci zachovat úroveň BMW)Tak jsem si místo toho udělal výlet do německa a koupil jsem si za 1100€ pěknou 96,najeto 196tis km,čisťounkej interier a nový zimáky Michelin na alu. Měla sice kouslej motor,ale ten jsem měl doma na svém. Přehodit=pohodová práce na výkend v garáži.
Tak jestli by pro tebe nebylo lepší zvážit tuhle variantu.
Jinak kompletní nive ze starého auta mám ještě na autě, ventil neteče.
před rokem jsem řešil podobný problém,sice v něm nebylo nivo,ale tu a tam oprava karoserie(žádná tragédie,jen puchýřkya ďolíčky), oprava laku a výměna opotřebených částí interiéru.
Když jsem to spočítal tak jsem byl nad pořizovací cenou auta(pokud chci zachovat úroveň BMW)Tak jsem si místo toho udělal výlet do německa a koupil jsem si za 1100€ pěknou 96,najeto 196tis km,čisťounkej interier a nový zimáky Michelin na alu. Měla sice kouslej motor,ale ten jsem měl doma na svém. Přehodit=pohodová práce na výkend v garáži.
Tak jestli by pro tebe nebylo lepší zvážit tuhle variantu.
Jinak kompletní nive ze starého auta mám ještě na autě, ventil neteče.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 43
- Registrován: úte 18.04.2006 00:00
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
beny-maser píše:a vyplatí se to?
před rokem jsem řešil podobný problém,sice v něm nebylo nivo,ale tu a tam oprava karoserie(žádná tragédie,jen puchýřkya ďolíčky), oprava laku a výměna opotřebených částí interiéru.
Když jsem to spočítal tak jsem byl nad pořizovací cenou auta(pokud chci zachovat úroveň BMW)Tak jsem si místo toho udělal výlet do německa a koupil jsem si za 1100€ pěknou 96,najeto 196tis km,čisťounkej interier a nový zimáky Michelin na alu. Měla sice kouslej motor,ale ten jsem měl doma na svém. Přehodit=pohodová práce na výkend v garáži.
Tak jestli by pro tebe nebylo lepší zvážit tuhle variantu.
Jinak kompletní nive ze starého auta mám ještě na autě, ventil neteče.
Ano zvazuji uz i tuhle variantu ale vsechny slusne kousky jsou 600km a vejs


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
tak s tím počítej že všechny rozumný kousky budou dálková!!!tady hned za hranicema bych si nic nekoupil,jednak je to tam dražší něž v ČR a jsou většinou pěkně sežraný. Musíš jet na západ tam nesolej a maj dobrý silnice.
Jinak nivo bylo v dobrým stavu s tlumičema jsem byl na testu a ok,celou dobu jsem oněm ani nevěděl a než jsem vyndal motor tak jsem ho raději ještě vyzkoušel růčo za ventil a dobrý. Diferák je už pryč. Auto mělo najeto 330tis km a je to touring. Kam chceš poslat foto?jinak koukal jsem jak je ten ventil zapojenej a vedou do něj hadice na koncích s trubkama,možná by to ještě šlo prostříkat a vyndat a potom ošetřit povrch trubek barvou.
Jinak nivo bylo v dobrým stavu s tlumičema jsem byl na testu a ok,celou dobu jsem oněm ani nevěděl a než jsem vyndal motor tak jsem ho raději ještě vyzkoušel růčo za ventil a dobrý. Diferák je už pryč. Auto mělo najeto 330tis km a je to touring. Kam chceš poslat foto?jinak koukal jsem jak je ten ventil zapojenej a vedou do něj hadice na koncích s trubkama,možná by to ještě šlo prostříkat a vyndat a potom ošetřit povrch trubek barvou.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 43
- Registrován: úte 18.04.2006 00:00
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
beny-maser píše:tak s tím počítej že všechny rozumný kousky budou dálková!!!tady hned za hranicema bych si nic nekoupil,jednak je to tam dražší něž v ČR a jsou většinou pěkně sežraný. Musíš jet na západ tam nesolej a maj dobrý silnice.
Jinak nivo bylo v dobrým stavu s tlumičema jsem byl na testu a ok,celou dobu jsem oněm ani nevěděl a než jsem vyndal motor tak jsem ho raději ještě vyzkoušel růčo za ventil a dobrý. Diferák je už pryč. Auto mělo najeto 330tis km a je to touring. Kam chceš poslat foto?jinak koukal jsem jak je ten ventil zapojenej a vedou do něj hadice na koncích s trubkama,možná by to ještě šlo prostříkat a vyndat a potom ošetřit povrch trubek barvou.
Prosim na extreme.czweb@centrum.cz
promejslim a propocitavam komplet moznosti.. pro me by byla nejlepsi nejaka socialni vybava ale v super tech. stavu abych pro to jel a za dobrej peniz. Samozrejme dekuji za foto, bylo by super sehnat potrebne dily tady v cr ve stavu vhodnem pro moje auto.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
tak jsem se kouknul na mobile a zas taková bída to není
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 43
- Registrován: úte 18.04.2006 00:00
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
beny-maser píše:foto máš na mejlu,
jinak já jezdím v naftě a ta se v německu schání o dost líp a levnějš než benzín,
že to nemusí být až taková prdel má ajfel pravdu
Na mail jsem koukal, ale ten ventil je jiny
