Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Turbo, mezichladič 530d E60
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
Zde: http://bmwfans.info/parts/catalog/E60/S ... ead_cover/
položka číslo 11. je to odlučovač včetně těsnění
položka číslo 11. je to odlučovač včetně těsnění
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 655
- Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
- Bydliště: Jeseník
- Kontaktovat uživatele:
m30b35 píše:Zde: http://bmwfans.info/parts/catalog/E60/S ... ead_cover/
položka číslo 11. je to odlučovač včetně těsnění
Díky.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Kontaktovat uživatele:
ANO, turbo už dává málo vzduchu a paliva tam jde tolik, kolik má ==> výsledek jsou ty saze. Ty vstřiky jsou popsány jinde, snadno najdeš.jiriik píše:Ahoj, už dva dny mi auto kouří( černé saze) čím to je ? Může to být odchazejícím turbem ............
Po demontáži turba se důrazně doporučuje provést výměnu oleje v motoru a buď vyměnit nebo dobře pročistit hadičky a trubky, které přivádějí k turbu olej. Tím jak hadičkami pohneš se uvolní částečky karbonu, které skoro okamžitě nové (repasované) turbo zadřou. A na reklamaci Ti to turbo nevezmou, protože budou chtít doklad o odborné montáži a výměně oleje s tím spojenou. A pokud ten doklad mít budeš, tak opravu toho turba platí ten, kdo to montoval. Ty turba se totiž zkoušejí pod zatížením a OTKáři si na to dávají pozor. Myslím, že na faktuře je i to upozornění.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Kontaktovat uživatele:
No tak to jsem si naběhnul.... u E60 jsem turbo ještě nevyndaval. Ale u 530d je pořád stejný motor M57, u E39 mě to šlo od spodu, ale odshora svítit určitě. Takže ještě na teplém motoru vypustit olej, potom dolů plast, povolit šrouby u filtru pevných částic a otočit, aby jsi se dostal k turbu - je tam přístup jako k penězům, myslím, že jsme ještě přizvedávali motor. V TISu jsem našel jen tohle http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/08/05/69 

-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Kontaktovat uživatele:
Ohledně repase turba je tady už hodně popsáno, vyber si podle vzdáleností a referencí na ty firmy, některé to i posílají poštou. Asi bych to řešil výměnným způsobem, než čekat na repasi toho mého.
O zaslepení EGR je toho taky popsáno mraky, já nic nezaslepoval, ale jednoduše vyřadil podtlakové ovládání a kdykoliv to můžu zase zapnout. Kdyby mne například v Německu chytila pojízdná TUV - moje řešení je tady http://www.bmwklub.sk/technicke-okienko ... 33-60.html , ale přečti si celé vlákno od začátku, některé obrázky tam jsou přímo odstrašující.
A pokud nemáš motor M57TU2, doporučuji řešit vyjmutí "swirlflaps", rádo to padá do sání. U "technische überarbeitung 2" (TU2) už došlo k zesílení té konstrukce a už to to sání nepadá.
O zaslepení EGR je toho taky popsáno mraky, já nic nezaslepoval, ale jednoduše vyřadil podtlakové ovládání a kdykoliv to můžu zase zapnout. Kdyby mne například v Německu chytila pojízdná TUV - moje řešení je tady http://www.bmwklub.sk/technicke-okienko ... 33-60.html , ale přečti si celé vlákno od začátku, některé obrázky tam jsou přímo odstrašující.
A pokud nemáš motor M57TU2, doporučuji řešit vyjmutí "swirlflaps", rádo to padá do sání. U "technische überarbeitung 2" (TU2) už došlo k zesílení té konstrukce a už to to sání nepadá.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Kontaktovat uživatele:
Kouřit to nebude, nemá proč, žádná recirkulace výfukových plynů totiž nebude, protože se to ovládá právě tím podtlakem. Do paměti závad se ale zapíše, že ta recirkulace nefunguje, což mi nevadí. Jenže ty u e60 máš modernější systém a na EGRu je kromě podtlaku ještě elektrika. Takže by se mohla rozsvítit kontrolka na palubce - DDE a to by asi dráždilo oči. Zkusím kouknout, jak je to u e60 řešené a napíšu. Možná někdo s e60M57 poradí dříve.
Ale do vyčištění toho EGRu se můžeš pustit už teď.
Ale do vyčištění toho EGRu se můžeš pustit už teď.