Třílitr bude žrát víc, 2,8 je opravdu povedenej motor. Jak tu někdo psal, je i velmi spolehlivej a relativně levnej na servis.
Soustřeď se na stav kastle, to je základ, zbytek si doděláš nebo opravíš. Potom samozřejmě motor, podvozek, brzdy, atd..., ale u těchto věcí platí, že jsou řešitelný za relativně slušný peníze. Pokud bude odpovídat cena, nevidím v tom problém. A termostat je otázkou asi tří stovek, čili bych to nebral jako závadu, kvůli které nekoupit jinak slušné auto
Že bys koupil opravdu top stav a nemusel na auto sáhnout dost pochybuju vzhledem k věku auta. Bude to tedy otázka kompromisu, za jaké peníze to koupíš a kolik ti to ještě "sežere" peněz. Můžeš koupit vránu za 30 a za dalších 50 ji jakž takž udělat nebo koupit slušný auto za 80 a bude ti stačit na údržbu pro začátek třeba desítka.
Stejně tak pod "top stav" si každej představuje něco jinýho, co je pro jednoho top stav je pro druhého základ k tomu, uvést do top stavu
Eko daň je závislá na tom, co je napsáno ve velkém TP. To je dost různé, každé auto je dovezené jinak, takže bez velkého TP ti to nikdo neřekne. Já to měl u 528i za trojku.