Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Rada před koupí e39 528i a technické dotazy

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
caknakis
Registrovaný
Příspěvky: 868
Registrován: ned 13.01.2008 01:00
Bydliště: Praha - západ

#21 Příspěvek od caknakis »

u toho ASC, uprostřed budíků se ti rozsvítí kontrolka, že je vypnuté.
ROBi
Registrovaný
Příspěvky: 4495
Registrován: úte 20.05.2008 00:00
Bydliště: PRAHA - BRNO - ŽAROŠICE
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od ROBi »

Uprostřed budíků je žlutá kontrolka trojúhelníku s šipkou, je mezi otáčkoměrem a tachometrem. Pokud ti nesvítí, tak zkontroluj žárovku a nebo prvně zkus s autem někde hrábnout, jestli ti to vůbec funguje.
wyrec
Registrovaný
Příspěvky: 24
Registrován: sob 12.03.2011 01:00
Bydliště: Olomoucký kraj

#23 Příspěvek od wyrec »

hrabat jsem zkousel a skoro vubec to nehrabe, bez sance. mozna je to i tim, ze mam vzadu 255/45 r18. myslim ale, ze protiskluz funguje.
Jinak, nezkousel jsem to tlacitko podrzet dele, nezapina se to pridrzenim?
Vesa88
Registrovaný
Příspěvky: 728
Registrován: pon 03.05.2010 00:00
Bydliště: Praha

#24 Příspěvek od Vesa88 »

Mam vzadu 265/35 r18 a hrabe to taky...zkus to utrhnout spis do boku :)
wyrec
Registrovaný
Příspěvky: 24
Registrován: sob 12.03.2011 01:00
Bydliště: Olomoucký kraj

#25 Příspěvek od wyrec »

moje zkusenost se zadnim nahonem trva asi 1 den, tak zatim nic trhat nebudu. :D mam k autum respekt a k zadnimu nahonu obzvlast, takze chci nejdriv dostat jistotu.
ROBi
Registrovaný
Příspěvky: 4495
Registrován: úte 20.05.2008 00:00
Bydliště: PRAHA - BRNO - ŽAROŠICE
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od ROBi »

Já nemyslel hrabat na asfaltu, nebo bokama (škoda gum ;)), ale postavit se třeba na štěrk a tam to zkusit. Teď nevím, jestli nebudu kecat, ale mám pocit, že když se to přidrží, tak se vypnou veškerý tyhle elektronický vychytávky, někde to tu někdo psal, ale ruku do ohně bych za to nedal. Ani nevím, jak se to pak projevuje. Každopádně budeš mít někde něco špatně, ta kontrolka by se prostě měla rozsvítit.
chuchur
Registrovaný
Příspěvky: 62
Registrován: pon 05.05.2008 00:00
Bydliště: Brno

#27 Příspěvek od chuchur »

ahoj radio mas origo?
wyrec
Registrovaný
Příspěvky: 24
Registrován: sob 12.03.2011 01:00
Bydliště: Olomoucký kraj

#28 Příspěvek od wyrec »

chuchur: jojo, rádio je origo, na kazety.
ROBi: nejdřív to dám na diagnostiku, pak zkontroluju žárovku v palubce a pojistky a nechám zkontrolovat snímač uvidíme. ale lepší, aby ASC nešlo vypnout, než kdyby nefungovalo.
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#29 Příspěvek od beny-maser »

otázkou je jestli to není nějakej bastl a není tam pouze tlačítko,který nebylo kam připojit
wyrec
Registrovaný
Příspěvky: 24
Registrován: sob 12.03.2011 01:00
Bydliště: Olomoucký kraj

#30 Příspěvek od wyrec »

tomu nějak nerozumím.. e39 z roku 1998 se dělalo i bez vypínatelného ASC?
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#31 Příspěvek od beny-maser »

no ruku do ohně bych za to nedal,ale kdyby ASC nešlo tak ti to píše hlášku nebo svítěj kontrolky
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#32 Příspěvek od beny-maser »

jinak ASC maj jen hodně vybavený modely, standart to určitě není,
jo a taky je velkej rozdíl mezi ASC a ASC+t
Uživatelský avatar
soukupadam
Registrovaný
Příspěvky: 2211
Registrován: úte 26.10.2010 00:00
Bydliště: Liberec

#33 Příspěvek od soukupadam »

Jakej je rozdíl mezi ASC aDSC?
Vesa88
Registrovaný
Příspěvky: 728
Registrován: pon 03.05.2010 00:00
Bydliště: Praha

#34 Příspěvek od Vesa88 »

DSC je tusim protiprokluz a stabilizace podvozku, ale nevim to urcite :)
nehpo
Registrovaný
Příspěvky: 2320
Registrován: stř 27.10.2004 00:00
Bydliště: Praga

#35 Příspěvek od nehpo »

ASC je u e39 v zaklade
aristoloser
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: pon 07.04.2008 00:00
Bydliště: u phy

#36 Příspěvek od aristoloser »

b)rádio po nastartování má hozený balance a fader na jednu stranu.tak to je častý a opravuje se to výmenou rádia,tedy toho horního modulu,ten display sám o sobě nic neumí.nedávno jsem řešil to samý a vyměnil kazetový modul ,tady koupený na klubu za 500,.výměna 5 minut
Odpovědět