Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E39 530D něco kape
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 171
- Registrován: ned 28.02.2010 01:00
- Bydliště: Klášterec nad Ohří , Ústecký kraj
No nafta smrdí dá se říct nezaměnitelně,to se dá poznat lehce a jestli to není nemrzka z chladiče taky snadno zjistíš,namoč do toho prst a trochu si lízni,jak to bude sladký,je to jasný.
Ještě než si lízneš,tak koukni,jestli se okolo nemotá pes s cukrovkou
.
_________________
E39 523i r.v.1999 M52B25TU DoubleVanos OrientBlau/dunkelblau
Ještě než si lízneš,tak koukni,jestli se okolo nemotá pes s cukrovkou

_________________
E39 523i r.v.1999 M52B25TU DoubleVanos OrientBlau/dunkelblau
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 171
- Registrován: ned 28.02.2010 01:00
- Bydliště: Klášterec nad Ohří , Ústecký kraj
cucan píše:prosim co je NIVO REGULACE a k cemu slouzi?diky
http://www.e39.cz/index.php/cs/more-abo ... 9-touring2
_________________
E39 523i r.v.1999 M52B25TU DoubleVanos OrientBlau/dunkelblau
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Kontaktovat uživatele:
Až to odkrytuješ, uvidíš tohle :
- středotlaké naftové čerpadlo, které přivádí naftu do vysokotlakého CommonRail čerpadla - stříbné vlevo
- Y7 výfuk Webasta
- X997 membránové čerpadlo nafty pro Webasto
Takhle vypadá Webasto za tím plastem, ale to čerpadlo M37 tam mít asi nebudeš
Ty špuntíky v lemu blatníku vytáhneš v pohodě, když špičkou šroubováku zatlačíš kolíček dovnitř. Potom vytáhneš tu trubičku s horním talířkem, jako hmoždinka, a ten kolíček si najdeš uvnitř. Když to zkurvíš, zajdi do Škoda servisu, používají stejné a mnóóóhem lacinejší.
- středotlaké naftové čerpadlo, které přivádí naftu do vysokotlakého CommonRail čerpadla - stříbné vlevo
- Y7 výfuk Webasta
- X997 membránové čerpadlo nafty pro Webasto

Takhle vypadá Webasto za tím plastem, ale to čerpadlo M37 tam mít asi nebudeš

Ty špuntíky v lemu blatníku vytáhneš v pohodě, když špičkou šroubováku zatlačíš kolíček dovnitř. Potom vytáhneš tu trubičku s horním talířkem, jako hmoždinka, a ten kolíček si najdeš uvnitř. Když to zkurvíš, zajdi do Škoda servisu, používají stejné a mnóóóhem lacinejší.
U levého blatníku je webasto,které vyhřívá většinou jen motor,u webasta je elektročerpadlo,který cirkuluje s chladící kapalinou aby webasto se nepřehřálo.Kape ti určitě z toho čerpadýlka,je na něm tlaková komůrka,kterou začne kapat voda pokud je po něm.Takže doporučuji sdělat plastový podběh a kouknout na čerpadlo zda není mokrý,pokud ano čeká tě výměna čerpadla.Je to číslo 14 http://www.realoem.com/bmw/diagrams/q/h/250.png
Dafa: tys na to kápnul kámo...to bude ono..akorát asi se už webasto přehřálo...páč něco zasmrělo...velkej dým jak z lokomotivy a konec..už ráno nenaskočí
včera sme to sundali...bufik uplně od chladičky...mezi kabelama pod těma plastovejma krytama stála voda..ale nejvíc mě udivuje že měl chladičku i ve vejfuku...tak sme to zas složili a bufika nezapojili do elektriky...a ráno zas louže
Jak zjistim jestli je bufik v pánu?? dá se nějak odzkoušet? teď hledám na netu a to čerpadlo ne a ne najít?? kde se dá sehnat??
Díky


Jak zjistim jestli je bufik v pánu?? dá se nějak odzkoušet? teď hledám na netu a to čerpadlo ne a ne najít?? kde se dá sehnat??
Díky

čerpadlo se dá sehnat na vrakáči,nebo pokud chceš nový,tak Bmw.Pokud píšeš,že jsi měl celý webasto od vody,tak na to čerpadlo bych to neviděl,to je vedle webasta.Je potřeba to celý vyčistit,vysušit včetně toho čerpadla,zapojit(nemusíš zapojovat webasto do elektriky a koukni kde to teče,pokud se to neobjeví hned je dobrý natočit motor a nechat to zahřát,pak vypnout motor a nechat ho schládnout,to se objeví nejlíp netěsnosti.
Na webastu můžeš mít prasklý blok,nebo jen netěsná hadice.
Většina webast má tepelnou pojistku proti přehřátí,ta se většinou dá navrátit sw resetem webasta.(myslím,že na diagnostice by to mělo jít).Pokud najdeš místo,kde to teče hoď malou fotku,ať se to dá určit přesnějí co ti teče.
Na webastu můžeš mít prasklý blok,nebo jen netěsná hadice.
Většina webast má tepelnou pojistku proti přehřátí,ta se většinou dá navrátit sw resetem webasta.(myslím,že na diagnostice by to mělo jít).Pokud najdeš místo,kde to teče hoď malou fotku,ať se to dá určit přesnějí co ti teče.
tak člověče..pumpa suchá..ale v místě..defacto tam kde je pumpa..kaluž vody..ale mokro je jen pod bufikem...hadice sou suchý..takže to musí týct jedině skrz bufik...dneska sme tam udělali koleno a voda nejde skrz bufika a je sucho.
Před pár dny se stalo to, že naskočil bufik a asi po 2minutách se z něj valil děsněj šedej dým..myslel sem že to de z motoru..ale byl to bufik..Původně sem si řikal, že to jen čoudí, protože auto dlouho stálo na salonu..ale od tý doby nenaskočil..takže asi v něm něco ruplo či co...
Před pár dny se stalo to, že naskočil bufik a asi po 2minutách se z něj valil děsněj šedej dým..myslel sem že to de z motoru..ale byl to bufik..Původně sem si řikal, že to jen čoudí, protože auto dlouho stálo na salonu..ale od tý doby nenaskočil..takže asi v něm něco ruplo či co...
Ten dým je z té vody co se dostala přes hořící komoru do výfuku.Takže bych to viděl na výměnu webasta z vrakáče.Jedna možnost je ještě demontovat webasto,rozdělat jej a kouknout co se sním děje.Díly na webasto se dají sehnat přímo u webasta,ale u webast dělaných přímo na značky aut je to s dílama horší,protože ti webasto nesmí prodat,musí přímo servis dané značky a ti ho zase neprodají protože jej neumí objednat.
Na vrakáči ti díly z webasta neprodají pouze celý.Demontáž je celkem problém,hlavně na šroubech v hliníkovým bloku,tam se dobře zalamují.Takže asi bych bral vrakáč,prozatím tam můžeš nechat to koleno,které vede vodu mimo webasto,ale musí být těsný i při tlaku v systému.
Na vrakáči ti díly z webasta neprodají pouze celý.Demontáž je celkem problém,hlavně na šroubech v hliníkovým bloku,tam se dobře zalamují.Takže asi bych bral vrakáč,prozatím tam můžeš nechat to koleno,které vede vodu mimo webasto,ale musí být těsný i při tlaku v systému.