Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
530D Nestartuje, nejspis palivova soustava
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 159
- Registrován: pát 14.08.2009 00:00
- Bydliště: Usti nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Zdravim panove,
Motor nestartuje, nafty je neco kolem 30 litru (tesne pod pulkou nadzrze).
Cerpadlo v nadrzi jsem vyndal ven, zkontroloval a vyzkousel na funkcnost, je podle me OK. Pokud chapu spravne, tak precerpava z leve nadrze do prave pomoci setrvacneho principu (neco jako inejktor).
Absolutne nechapu jakou hadickou nasava stredotlake cerpadlo naftu z nadrze, proto jsem ho nemohl poradne vyzkouset, ale kdyz jsem ho sundal a pustil chvili na sucho, tak celkem slusnou silou salo, proto soudim, ze je v poradku. Auto vsak stale nestaruje, za filtrem (v pruhledne trubici ) to honi vzduch se zbytky nafty. Z toho usuzuju, ze to v neznamem miste nasvava vzduch.
-Otazkou je kde to nezname misto pravdepodobne muze byt? Nebo nejaka jina pricina? Diky
Motor nestartuje, nafty je neco kolem 30 litru (tesne pod pulkou nadzrze).
Cerpadlo v nadrzi jsem vyndal ven, zkontroloval a vyzkousel na funkcnost, je podle me OK. Pokud chapu spravne, tak precerpava z leve nadrze do prave pomoci setrvacneho principu (neco jako inejktor).
Absolutne nechapu jakou hadickou nasava stredotlake cerpadlo naftu z nadrze, proto jsem ho nemohl poradne vyzkouset, ale kdyz jsem ho sundal a pustil chvili na sucho, tak celkem slusnou silou salo, proto soudim, ze je v poradku. Auto vsak stale nestaruje, za filtrem (v pruhledne trubici ) to honi vzduch se zbytky nafty. Z toho usuzuju, ze to v neznamem miste nasvava vzduch.
-Otazkou je kde to nezname misto pravdepodobne muze byt? Nebo nejaka jina pricina? Diky
Navrhoval bych rozpojit hadici na vstup palivového filtru na ni dát prodloužení pro možnost dát prodloužení do nějaké nádoby a zapnout zapalování.Měl by tam být tlak,nevím přesně kolik,ale hlavně by tam měl být trvalý proud nafty bez přerušení.Pokud bude bez přerušování(prskání),tak bych se zaměřil na filtr(jednou jsem měl filtr,který měl prasklou přírubu na hadici a přisával).Pokud bude se vzduchem,tak je potřeba rozpojit čerpadlo pod řidičem a na jeho vstupu opakovat kontrolu proudu nafty.Auto má 2 čerpadla jedno v nádrži a druhý pod řidičem.Tím se dá vytipovat část,která má problém.
Filtr jsi měl prázdný?To je dost divný,pokud by systém přisával mírně vzduch musí čerpadlo pod řidičem dotlačit naftu i přes netěsnost,pokud je prázdný netlačí toto čerpadlo.Nutno zkontrolovat opravdovou funkčnost čerpadla pod řidičem.Nejlépe by bylo kdybys toto čerpadlo nechal nasávat přímo z kanystru a díval se jestli tlačí dobře bez přerušování,pokud mírně prstem zacpeš výtlak z čerpadla musí tlačit.Pokud bude dobrý,tak bych se díval na čerpadlo v nádrži.
Když sem měnil palivový filtr, a vše už měl v kupě, tak se musel naplnit naftou ( odvzdušnění ) - měl jsem cca 1min zapnuté zapalování na 2 - je slyšet čerpadlo a u filtru bylo slyšet jak tam ta nafta teče .
Takže dle mého, pokud máš filtr prázdný, pak je problém s čerpadlem pod řidičem .
Ještě taková blbost, máš ten filtr dotažený ? Neteče někde okolo něj nebo pod ním nafta ?
Takže dle mého, pokud máš filtr prázdný, pak je problém s čerpadlem pod řidičem .
Ještě taková blbost, máš ten filtr dotažený ? Neteče někde okolo něj nebo pod ním nafta ?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 159
- Registrován: pát 14.08.2009 00:00
- Bydliště: Usti nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
-S tim kanystrem to zkusim, je pravda, ze peneni se muze projevovat az pri vetsi zatezi. Zkusim to.
-Filtr je asi pul roku stary, byl dotazen dobre. Myslim, ze to nikde netece, nic jsem nezaregistroval.
Jinak stredotlake cerpadlo pod ridicem bylo dost hlucne, ale spis pri nizsich teplotach, no nevim, musel bych to auto zazit nove, abych vedel, co je normalni co ne. Jete cerpadlo muzu mit za 2000 (asi 140000 najeto)
-Filtr je asi pul roku stary, byl dotazen dobre. Myslim, ze to nikde netece, nic jsem nezaregistroval.
Jinak stredotlake cerpadlo pod ridicem bylo dost hlucne, ale spis pri nizsich teplotach, no nevim, musel bych to auto zazit nove, abych vedel, co je normalni co ne. Jete cerpadlo muzu mit za 2000 (asi 140000 najeto)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 159
- Registrován: pát 14.08.2009 00:00
- Bydliště: Usti nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Jeste dotazek, vite nekdo, co ma na starosti krabicka na filtru? Na prvni pohled je to tlakove, nebo prutokove cidlo.
-Kazdopadne, kdyz me to nepoustelo pres 3 tis. ot., tak jsem ho zkusil odpojit a auto se probudilo. Hacek je v tom, ze okamzite se rozsvitila kontrolka DDE. Otazkou je, co je to za cidlo?
-Kazdopadne, kdyz me to nepoustelo pres 3 tis. ot., tak jsem ho zkusil odpojit a auto se probudilo. Hacek je v tom, ze okamzite se rozsvitila kontrolka DDE. Otazkou je, co je to za cidlo?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 159
- Registrován: pát 14.08.2009 00:00
- Bydliště: Usti nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
S odpojenym cidlem jsem jezdil asi 3 tydny, auto jezdilo o odost lip a skubani bylo minimalni. Celou dobu jsem si myslel, ze je spatne prave to cidlo, ale vypada to, ze neplechu dela prave cerpadlo, ale kdo vi, treba je zadrhel jinde. Nejlepsi by bylo vyzkouset jine cerpadlo, tak snad nejake sezenu. Montaz a demontaz je snadna, staci hever a nejake to naradi.
~Stejne bych rad vedel, kde je podavaci otvor nebou trubka z nadrze, kterym saje cerpadlo tu vzacnou fosilni tekutinu.
~Stejne bych rad vedel, kde je podavaci otvor nebou trubka z nadrze, kterym saje cerpadlo tu vzacnou fosilni tekutinu.