
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E39 528i škubání pod plynem, slábnoucí tah
Zdravím a prosím o radu. Stává se mě to, že mi auto pod plynem sem tam škubne. Jako by chvilu válec vynechal. Tankuju jenom na shellce. Když se mi tohle stane na volnoběh tak neškubne ale chcípne. Stalo se mě to na křižovatce a chytlo se to až na třetí pokus, přitom normálně se startováním problém nemám a chytá napoprvý. Taky pozoruju, že mi to netáhne jak má, teda ne pokaždý. Když to přišlápnu mezi 3 a 4 tisícama tak to normálně vystřelí a natlačí mě do sedačky, ale někdy přišlápnu plyn a tah je jaksi menší jak normálně a chvilama postupně slábne a zase sílí. Tak nevim co to je, jestli zacpaný vstřiky nebo filtr. Nevíte někdo prosím co by to mohlo být? Kolem novýho roku sem dával nový svíčky a olej. Dělalo mi to už před tím, pak to na chvilu zmizelo a teď se to zase vrátilo. 

jak starej palivovej filtr je to nevim, ale jediný co teď udělám je ten palivovej filtr a taky zkusim nějakej ten přípravek na pročištění palivovýho systému a vstřiky. Páč na diagnostiku se teď nedostanu. Ale mě je divný že to na měsíc nebo dva zmizelo a teď se to vrátilo, možná to bylo tím, že sem to protáhl na dvojku a trojku až do omezovače, teď už to moc nezabírá a myslim že stav paliva na to vliv nemá.
Nemáte někdo zkušenosti s přípravkama na pročištění palivovýho systému a vstřiků?
Nemáte někdo zkušenosti s přípravkama na pročištění palivovýho systému a vstřiků?
Ja nevim, ale mel jsem palivak z roku 2000, vymenil jsem ho a nepocitil jsem zadny rozdil, ale tim ze ho vymenis nic nezkazis...Auto mi dela to same...Nekdy jede uplne normalne + malo zere, nekdy mi prijde ze vubec nejede a zere jako prase...Asi 5x za tu dobu co ho mam mi za jizdy celkem skublo a zmenili si vlastnosti
Ted treba jede normalne,ale pred tydnem se mu moc nechtelo...
A jeste k tomu mam po nastartovani studenyho auta tak 2-3minuty desne nizkej volnobeh...Kazdej to tady typoval na cidlo vacky, ale jeste jsem nebyl na diagnostice...


Dan td píše:U 2,8i tohle často dělají lambdy, ale bez diagnostiky nemá smysl něco měnit.
Dane, je normální, aby ale udělaly pápá obě lambdy najednou?
řeším ten samej problém, ale na diagnostice to ukázalo obě lambdy.
Problém je, že to nutně nemusí být špatné lambdy... diagnostika totiž říká že vykazují špatné hodnoty... což může znamenat že jim něco posílá špatné informace a pak si to lambdy projedou jinak a vykážou špatné hodnoty je tak?
krom špatného tahu, vyšší spotřeby to dělá ještě jednu věcičku...
když pri nastartovaném motoru oddělám víčko na dolití oleje tak začne motor zakopávat až zdechne...
nějaký tip? Nechce se mi vyhazovat peníze hned za ty lambdy...

Jo jen ještě auto dostalo klasickej servis po koupi.. všecky filtry olej atd... kotouče atd nepočítám ty na to vliv nemají

Sem nějak vypozoroval, že to začíná cukat až se to zahřeje. Teda aspoň si to myslim. Stalo se mě to, že když sem zastavil, vypl motor a šel do obchodu, pak sem se vrátil nastartoval, otáčky byly těch 1000 a pak se to místo ustálení na volnoběhu přidušovalo a po chvíli chcíplo,musel sem přišlápnout plyn abych to udržel a vůbec odjel. Nevíte někoho spolehlivýho ve Znojmě kde by mi zmákli tu diagnostiku?
čau,
kámošovi dělá 528i to samý. dal jsem to na diagnostiku a byla tam jakási hláška na DME/DDE ale on jí vymazal ještě než jsme si stihli přečíst podrobnosti. Pak tam byla chyba na klimošce a LCM což s tím nemůže souviset (akorát něchápu co má jako znamenat na LCM hláška 40 thermical oil leveler nebo tak něco)
kámošovi dělá 528i to samý. dal jsem to na diagnostiku a byla tam jakási hláška na DME/DDE ale on jí vymazal ještě než jsme si stihli přečíst podrobnosti. Pak tam byla chyba na klimošce a LCM což s tím nemůže souviset (akorát něchápu co má jako znamenat na LCM hláška 40 thermical oil leveler nebo tak něco)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 112
- Registrován: pon 18.08.2008 00:00
- Bydliště: Odolena Voda (Praha-východ)
- Kontaktovat uživatele:
Mam naprosto, ale naprosto stejny problem jako Miguelmk...na M50B25 vynechava po ohrati sem tam nejakej valec coz se projevuje cukanim...v rozmezi 3-4 tis je to ok...na diagnostice byla lambda uplne bez signalu, takze pocitam, ze bude KO...ostatni cidla jsou dle diag. ok...takze az po vejplate koupim novou origo lamdbu ozvu se jak sem dopadl...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 64
- Registrován: ned 18.03.2007 01:00
- Bydliště: Hodonín
- Kontaktovat uživatele:
Ahojte, připojím se k tématu. Mám 528i e39 z roku 97 a mám podobný problém jen stím, že škubání pozoruju za studena. Když při rozjezdu přišlápnu plyn, tak se motor chová jako by vynechal některý válec. Jakmile se dostane do otáček asi nad 2500 ot/min tak už jede normálně. Jinak taky pozoruju že někdy táhne dobře a jindy se mu nechce... Měnil jsem čidlo na vačce a je to mnohem lepší, ale není to pořád ono. Předtím se na 3ku nemohl ani uvézt. To čidlo jsem měl v závadách na diagnostice, ale jinak nic jiného tam nebylo. Taky mě napadly ty lambdy, určitě jsou původní a teď už tam mám nalítáno něco okolo 320tis a pokud se nepletu interval pro výměnu lambdy je 160tis...