Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E39 528i škubání pod plynem, slábnoucí tah

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Miguelmk
Registrovaný
Příspěvky: 31
Registrován: ned 23.05.2010 00:00

#1 Příspěvek od Miguelmk »

Zdravím a prosím o radu. Stává se mě to, že mi auto pod plynem sem tam škubne. Jako by chvilu válec vynechal. Tankuju jenom na shellce. Když se mi tohle stane na volnoběh tak neškubne ale chcípne. Stalo se mě to na křižovatce a chytlo se to až na třetí pokus, přitom normálně se startováním problém nemám a chytá napoprvý. Taky pozoruju, že mi to netáhne jak má, teda ne pokaždý. Když to přišlápnu mezi 3 a 4 tisícama tak to normálně vystřelí a natlačí mě do sedačky, ale někdy přišlápnu plyn a tah je jaksi menší jak normálně a chvilama postupně slábne a zase sílí. Tak nevim co to je, jestli zacpaný vstřiky nebo filtr. Nevíte někdo prosím co by to mohlo být? Kolem novýho roku sem dával nový svíčky a olej. Dělalo mi to už před tím, pak to na chvilu zmizelo a teď se to zase vrátilo. :(
Pavelkac
Registrovaný
Příspěvky: 171
Registrován: ned 28.02.2010 01:00
Bydliště: Klášterec nad Ohří , Ústecký kraj

#2 Příspěvek od Pavelkac »

Jak starý máš palivový filtr ? A nemá na to vliv,kolik máš v nádrži benzinu ?
_________________
E39 523i r.v.1999 M52B25TU DoubleVanos OrientBlau/dunkelblau
dave155
Registrovaný
Příspěvky: 140
Registrován: stř 13.08.2008 00:00
Bydliště: TnO

#3 Příspěvek od dave155 »

diagnostika... muže bejt víc věcí - cívka, svíčka, čidlo vačky kliky atd atd..
Miguelmk
Registrovaný
Příspěvky: 31
Registrován: ned 23.05.2010 00:00

#4 Příspěvek od Miguelmk »

jak starej palivovej filtr je to nevim, ale jediný co teď udělám je ten palivovej filtr a taky zkusim nějakej ten přípravek na pročištění palivovýho systému a vstřiky. Páč na diagnostiku se teď nedostanu. Ale mě je divný že to na měsíc nebo dva zmizelo a teď se to vrátilo, možná to bylo tím, že sem to protáhl na dvojku a trojku až do omezovače, teď už to moc nezabírá a myslim že stav paliva na to vliv nemá.
Nemáte někdo zkušenosti s přípravkama na pročištění palivovýho systému a vstřiků?
Vesa88
Registrovaný
Příspěvky: 728
Registrován: pon 03.05.2010 00:00
Bydliště: Praha

#5 Příspěvek od Vesa88 »

Ja nevim, ale mel jsem palivak z roku 2000, vymenil jsem ho a nepocitil jsem zadny rozdil, ale tim ze ho vymenis nic nezkazis...Auto mi dela to same...Nekdy jede uplne normalne + malo zere, nekdy mi prijde ze vubec nejede a zere jako prase...Asi 5x za tu dobu co ho mam mi za jizdy celkem skublo a zmenili si vlastnosti :) Ted treba jede normalne,ale pred tydnem se mu moc nechtelo... :) A jeste k tomu mam po nastartovani studenyho auta tak 2-3minuty desne nizkej volnobeh...Kazdej to tady typoval na cidlo vacky, ale jeste jsem nebyl na diagnostice...
Uživatelský avatar
Dan td
Registrovaný
Příspěvky: 3290
Registrován: sob 19.04.2003 00:00

#6 Příspěvek od Dan td »

U 2,8i tohle často dělají lambdy, ale bez diagnostiky nemá smysl něco měnit.
Obrázek Touring & Compact
Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
zyx66
Registrovaný
Příspěvky: 78
Registrován: úte 23.01.2007 01:00
Bydliště: Bratislava

#7 Příspěvek od zyx66 »

Caute vsetci, mam tiez otazku.

Na trojke, stvorke aj patke sa ozyva klepkanie od motora. Oleju tam je dost. Dik za rady.
zyx66
Registrovaný
Příspěvky: 78
Registrován: úte 23.01.2007 01:00
Bydliště: Bratislava

#8 Příspěvek od zyx66 »

nikto nic? :)
PolarBear
Registrovaný
Příspěvky: 379
Registrován: úte 22.09.2009 00:00

#9 Příspěvek od PolarBear »

Dan td píše:U 2,8i tohle často dělají lambdy, ale bez diagnostiky nemá smysl něco měnit.


Dane, je normální, aby ale udělaly pápá obě lambdy najednou?
řeším ten samej problém, ale na diagnostice to ukázalo obě lambdy.

Problém je, že to nutně nemusí být špatné lambdy... diagnostika totiž říká že vykazují špatné hodnoty... což může znamenat že jim něco posílá špatné informace a pak si to lambdy projedou jinak a vykážou špatné hodnoty je tak?

krom špatného tahu, vyšší spotřeby to dělá ještě jednu věcičku...
když pri nastartovaném motoru oddělám víčko na dolití oleje tak začne motor zakopávat až zdechne...

nějaký tip? Nechce se mi vyhazovat peníze hned za ty lambdy... :-( ale zase to v tomhle stavu nechci ještě předělat na LPG.

Jo jen ještě auto dostalo klasickej servis po koupi.. všecky filtry olej atd... kotouče atd nepočítám ty na to vliv nemají :-)))
Vesa88
Registrovaný
Příspěvky: 728
Registrován: pon 03.05.2010 00:00
Bydliště: Praha

#10 Příspěvek od Vesa88 »

To s tim vickem by melo byt dobre ne? Znamena to ze motor nikde neprisava, takze jde dobre a kdyz otevres vicko tak zacne prisavat falesny vzduch a zdechne nebo zacne haprovat, dela to i me :) Ale nechci se mylit kdyztak me nekdo opravte :)
PolarBear
Registrovaný
Příspěvky: 379
Registrován: úte 22.09.2009 00:00

#11 Příspěvek od PolarBear »

tak máš pravdu to s tím víčkem je asi normální. Zkoušel jsem to na E36. sice 4 válec, ale taky se mu to nelíbilo a tam jsem si na 100% jistej že je vše v naprostém pořádku (kromě karoserie :lol: )

nevíte jak s těma lambdama? Myslíte, že je normální aby byly obě špatné najednou?
PolarBear
Registrovaný
Příspěvky: 379
Registrován: úte 22.09.2009 00:00

#12 Příspěvek od PolarBear »

nikdo nic? :-(

Miguelmk - tobě se to už podařilo vyřešit?
Miguelmk
Registrovaný
Příspěvky: 31
Registrován: ned 23.05.2010 00:00

#13 Příspěvek od Miguelmk »

Ještě sem to nevyřešil, musim se nějak dostat na tu diagnostiku teda až se někdy dostanu z práce
Miguelmk
Registrovaný
Příspěvky: 31
Registrován: ned 23.05.2010 00:00

#14 Příspěvek od Miguelmk »

Sem nějak vypozoroval, že to začíná cukat až se to zahřeje. Teda aspoň si to myslim. Stalo se mě to, že když sem zastavil, vypl motor a šel do obchodu, pak sem se vrátil nastartoval, otáčky byly těch 1000 a pak se to místo ustálení na volnoběhu přidušovalo a po chvíli chcíplo,musel sem přišlápnout plyn abych to udržel a vůbec odjel. Nevíte někoho spolehlivýho ve Znojmě kde by mi zmákli tu diagnostiku?
matej525
Registrovaný
Příspěvky: 310
Registrován: úte 04.12.2007 01:00
Bydliště: Praha

#15 Příspěvek od matej525 »

čau,

kámošovi dělá 528i to samý. dal jsem to na diagnostiku a byla tam jakási hláška na DME/DDE ale on jí vymazal ještě než jsme si stihli přečíst podrobnosti. Pak tam byla chyba na klimošce a LCM což s tím nemůže souviset (akorát něchápu co má jako znamenat na LCM hláška 40 thermical oil leveler nebo tak něco)
Tickerow
Registrovaný
Příspěvky: 112
Registrován: pon 18.08.2008 00:00
Bydliště: Odolena Voda (Praha-východ)
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od Tickerow »

Mam naprosto, ale naprosto stejny problem jako Miguelmk...na M50B25 vynechava po ohrati sem tam nejakej valec coz se projevuje cukanim...v rozmezi 3-4 tis je to ok...na diagnostice byla lambda uplne bez signalu, takze pocitam, ze bude KO...ostatni cidla jsou dle diag. ok...takze az po vejplate koupim novou origo lamdbu ozvu se jak sem dopadl...
Viky
Registrovaný
Příspěvky: 379
Registrován: pon 08.01.2007 01:00
Bydliště: Jiráskova 12, Vyškov
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od Viky »

Bedlivě to tu sleduju, to jsem zvědavej na závěry ....
Miguelmk
Registrovaný
Příspěvky: 31
Registrován: ned 23.05.2010 00:00

#18 Příspěvek od Miguelmk »

já se bohužel na diagnostiku ještě nedostal, furt lítám a tady ve Znojmě nevim o nikom kdo by to zmákl, ale příští týden by se mě to mělo povést v Brně tak pak napíšu co mě diagnostika vypotila.
kubik
Registrovaný
Příspěvky: 64
Registrován: ned 18.03.2007 01:00
Bydliště: Hodonín
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od kubik »

Ahojte, připojím se k tématu. Mám 528i e39 z roku 97 a mám podobný problém jen stím, že škubání pozoruju za studena. Když při rozjezdu přišlápnu plyn, tak se motor chová jako by vynechal některý válec. Jakmile se dostane do otáček asi nad 2500 ot/min tak už jede normálně. Jinak taky pozoruju že někdy táhne dobře a jindy se mu nechce... Měnil jsem čidlo na vačce a je to mnohem lepší, ale není to pořád ono. Předtím se na 3ku nemohl ani uvézt. To čidlo jsem měl v závadách na diagnostice, ale jinak nic jiného tam nebylo. Taky mě napadly ty lambdy, určitě jsou původní a teď už tam mám nalítáno něco okolo 320tis a pokud se nepletu interval pro výměnu lambdy je 160tis...
kubik
Registrovaný
Příspěvky: 64
Registrován: ned 18.03.2007 01:00
Bydliště: Hodonín
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od kubik »

Jinak mám všechno vyměněný, svíčky, palivák, vzducháč...
Odpovědět