Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e39, slabé cvakání v palubce na nerovnostech

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
bobo

#1 Příspěvek od bobo »

Při přejíždění nerovností, případně v zatáčkách mi lehce "praská" v palubce. Řekl bych, že v místech nad středními výdechy větráku. Zkoušel jsem vyndat přístrojový štít a hledat, ale nic kromě lehce povoleného šroubu, který drží "hák" se zavěšením plastového vedení vzduchu (na pravé straně od přístrojového štítu z pohledu řidiče) jsem nenašel.

Neměl by někdo nějaký tip? Nerad bych kvůli tomu sundával celý vršek palubní desky.

Další místo, ze kterého je slyšet občas malé cvaknutí je roh u LP sloupku. Taky poprosím o tip :)

Díky, Bohdan
Ancek
Registrovaný
Příspěvky: 76
Registrován: pon 19.10.2009 00:00

#2 Příspěvek od Ancek »

bobo píše:Při přejíždění nerovností, případně v zatáčkách mi lehce "praská" v palubce. Řekl bych, že v místech nad středními výdechy větráku. Zkoušel jsem vyndat přístrojový štít a hledat, ale nic kromě lehce povoleného šroubu, který drží "hák" se zavěšením plastového vedení vzduchu (na pravé straně od přístrojového štítu z pohledu řidiče) jsem nenašel.

Neměl by někdo nějaký tip? Nerad bych kvůli tomu sundával celý vršek palubní desky.

Další místo, ze kterého je slyšet občas malé cvaknutí je roh u LP sloupku. Taky poprosím o tip :)

Díky, Bohdan



Já jsem teď něco podobného řešil na e60, zvuky jsem taky slyšel z palubovky,ale dělala to povolená vzpěra v motoru. Utáhl jsem šrouby o půl otáčky a je klid...:)
Piotr
Registrovaný
Příspěvky: 52
Registrován: sob 22.08.2009 00:00

#3 Příspěvek od Piotr »

Mám podobný problém u LP sloupku a protože jsem úchyl na pazvuky rozebírám postupně auto :) Nakonec nemyslím, že to bude uvnitř auta, z těch míst směrem od A sloupku to může dělat vícero věcí, zkus kouknout na horní uložení tlumiče, málo kdo ho mění v rámci výměny tlumítek a ta guma tam není nesmrtelná.

A dej potom vedět jak jsi dopadl :)
bobo

#4 Příspěvek od bobo »

Opravdu je to v palubce. Dokonce se to občas ozve, když na palubku ve "správnym" místě přitlačím. Přijde mi, že je to nad výdechama k oknu a nad vedením vzduchu do horních rohů palubky... Tak asi bude muset palubka dolu, no :roll:
Karl325iX
Registrovaný
Příspěvky: 44
Registrován: čtv 08.05.2008 00:00
Bydliště: Halže city
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Karl325iX »

bobo píše:Opravdu je to v palubce. Dokonce se to občas ozve, když na palubku ve "správnym" místě přitlačím. Přijde mi, že je to nad výdechama k oknu a nad vedením vzduchu do horních rohů palubky... Tak asi bude muset palubka dolu, no :roll:

cus, mam stejný problém, ale mě to dělá zatim jen v zimě při silném mrazu a jak píšeš, když zatlačim i teď v v tech horkách na palubku někde uprostřed u okna tak se ten zvuk ozve... tak už to rozeber ať víme co to je :D
xdentist
Registrovaný
Příspěvky: 721
Registrován: stř 20.04.2005 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od xdentist »

jojo, smele do toho, taky mi to obcas lupne nebo cvakne u LP rohu :(( a mam pocit ze v zime to bylo horsi.
Uživatelský avatar
Brátn Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3369
Registrován: ned 23.03.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Brátn Moderátor »

kdo to mě dole ví, že na to nikdy nedojdete, prostě to může být cokoliv, palubka je nasazená vzadu do háčků a pak se do sebe opírají všemožný ty vedení vzduchu atd, prostě je to trochu porod to tam dát, ale jde to i bez sundání volantu jen doporučuju ho omotat hadrou ať mu neublížíte, a pak prostě musíte doufat, že vám všechno zapadlo tam kam mělo, když ne, tak znovu a zase doufat, je tam toho moc co může klepat od káblů až po vrzání celé palubky
E36 325i Convertible | E39 528i LPG pracant | E61 545i LPG dailycar | E86 Z4 3.0si #0Z4C0UPE | K1100LT Cafe Brat Racer #builtnotbought

Obrázek Obrázek
Odpovědět