Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E61 530D ztrácí se voda

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
mezek
Registrovaný
Příspěvky: 14
Registrován: čtv 22.02.2007 01:00
Bydliště: Tachov

#1 Příspěvek od mezek »

Nesetkal se někdo s tímto problémem, tak jednou za 2000km musím dolévat vodu ale nikde není vidět, že by tekla. Stává se, že nastartuji a pár km se mi kouří z výfuku, jak kdyby ta voda tekla tam. Auto jede normálně. Díky za Vaše rady a poznatky.
Raadii
Registrovaný
Příspěvky: 616
Registrován: úte 09.11.2010 01:00
Bydliště: Sokolov

#2 Příspěvek od Raadii »

Asi špatný těsnění pod hlavou, nedej bože zkroucená hlava....
caknakis
Registrovaný
Příspěvky: 868
Registrován: ned 13.01.2008 01:00
Bydliště: Praha - západ

#3 Příspěvek od caknakis »

nemaluj hned čerta na zeď.... já měl mikro díru v expansce, taky jsem dolíval možná co 1000, nikde nic nebylo vidět, až to jednou prdlo. Kup si druhé víčko expansky, obětuj ho, natlakuj to a uvidíš.
Raadii
Registrovaný
Příspěvky: 616
Registrován: úte 09.11.2010 01:00
Bydliště: Sokolov

#4 Příspěvek od Raadii »

A co ten kouř z výfuku...?
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Snejk »

ten je u kazdeho bmw absolutne normalni. v tom potrubi se ti nahromadi milion litru krychlovych vody z vzdusne vlhkosti a docela mu trva nez p ostartu odhuli ven :) v zime to je jeste lepsi :)
jiriik
Registrovaný
Příspěvky: 655
Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od jiriik »

Kamarád měl stejný problém, utíkala mu voda... koupil nějaký přípravek na utěsnění soustavy, který dal do vody a zatím má pokoj.
Raadii
Registrovaný
Příspěvky: 616
Registrován: úte 09.11.2010 01:00
Bydliště: Sokolov

#7 Příspěvek od Raadii »

Plnotučná hořčice se dávala do chladičů když prosakovaly :D Prej to taky funguje, do škochtlí to u nás lili klucí...
caknakis
Registrovaný
Příspěvky: 868
Registrován: ned 13.01.2008 01:00
Bydliště: Praha - západ

#8 Příspěvek od caknakis »

jiriik píše:Kamarád měl stejný problém, utíkala mu voda... koupil nějaký přípravek na utěsnění soustavy, který dal do vody a zatím má pokoj.


hlavně tam žádné takové svinstvo nedávej...já jsem to udělal jednou a nadělalo to více paseky, než užitku.
jiriik
Registrovaný
Příspěvky: 655
Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od jiriik »

caknakis píše:
jiriik píše:Kamarád měl stejný problém, utíkala mu voda... koupil nějaký přípravek na utěsnění soustavy, který dal do vody a zatím má pokoj.


hlavně tam žádné takové svinstvo nedávej...já jsem to udělal jednou a nadělalo to více paseky, než užitku.


Myslíš, že to uděla káždý přípravek, nebo záleží na značce a kvalitě ?
mezek
Registrovaný
Příspěvky: 14
Registrován: čtv 22.02.2007 01:00
Bydliště: Tachov

#10 Příspěvek od mezek »

tak chlapy, teď jsem se teprve dostal k pořádné prohlídce. Voda není nikde vidět, do vody to nefouká, víčko od oleje je bez emulze. Už dolévám půl litru na 200km. Mám podezření, že mám prasklý ten malý výměník u druhého termostatu. Co vi na to. Jinak díky za odpovědi a až budu mít odstraněno, tak napíši co to bylo. díky
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Jendix »

ahoj.. měl jsem u e61 podobný problém.. resp. přišel na to můj automechanik hned po tom co jsem auto koupil čistě náhodou, když dělal termostat a vodní pumpu..když se podíváš zepředu na motor.. je tam chladič výfukových plynů nasávaných přes egr ventil a v tom chladiči jsem já měl nětěsnost.. je to pravděpdoobně ovlivněný provozem auta.. kdo jezdí krátký vzdálenosti, voda často kondenzuje a vzniká tak v podstatě kyselina která za čas chladič prožere.. u auta který jezdí dálky bych to moc nečekal... ten můj automechanik, se s tím dříve asi už setkal, protože hned věděl jak to řešit, místo chladiče se nechá vsadit trubka z motoru E39, tam ještě chladič nebyl a zbytek motoru je pak prakticky identický.. možná to tím není.. čistě jen takový tip kam kouknout.. ;-)
Marek-is
Registrovaný
Příspěvky: 2708
Registrován: úte 17.08.2004 00:00
Bydliště: Olomoucko:)

#12 Příspěvek od Marek-is »

porádně pohledej jestli někde není ten unik...ted v teple se to muže odpařovat...u e6..3.d bývá aj problém s těsností vodních hadic těch rychlospojek a nejvíc u termostatu kde se to za jízdy klido odpaří ,ale ty dolejváš docela hodně tak ti doporučím si nechat v servisu kde maj zkoušecku co se nasadí na expansku jestli ti to nepouští výpary do vody a budeš vědět na čem ses...
prodejM3
Registrovaný
Příspěvky: 113
Registrován: pon 29.12.2008 01:00
Bydliště: Zlínský kraj

#13 Příspěvek od prodejM3 »

presne mel sem to taky ...okrozky na hadicich...za tepla kdy budou hadice natlakovanejsi hybej z hadicema au koukej na spoje.... tak sem na to prisel ja a musel sem vymenit 2x o-krouzky a jednu plast. hadici
mery
Registrovaný
Příspěvky: 91
Registrován: sob 10.01.2009 01:00

#14 Příspěvek od mery »

Čus to co napsal jendix udělej a bude to OK
m30b35
Registrovaný
Příspěvky: 44
Registrován: úte 01.03.2011 01:00

#15 Příspěvek od m30b35 »

Tak kdo dá přísadu do chladiče na utěsnění tak ho utěsní ale časem to odsere i vodní pumpa, termostat atd. je to sice o značce ale časem to udělají všechny
LUKAJDA
Registrovaný
Příspěvky: 140
Registrován: stř 30.01.2008 01:00
Bydliště: TŘEBÍČ

#16 Příspěvek od LUKAJDA »

mě to dělala příruba na termostatu, ale u E39 528i. Ale po vodě nikde ani památka a dolíval jsem co 100Km to asi tak 1,5litru vody

nová příruba a najednou klid
Uživatelský avatar
soukupadam
Registrovaný
Příspěvky: 2211
Registrován: úte 26.10.2010 00:00
Bydliště: Liberec

#17 Příspěvek od soukupadam »

Čus dá se nějak utěsnit únik vody na plastovým dílu chladiče?aspoň nějak dočasně. dík moc
paflik
Registrovaný
Příspěvky: 14
Registrován: pát 04.02.2011 01:00

#18 Příspěvek od paflik »

Strašně nerad jsem pesimista, ale mně taky ubývala takhle voda - teda nebylo to bmw ale to je fuck - a přesně takhle jsem hledal...a doufal. Prostě jsem vyměnil těsnění pod hlavou, a potom to bylo to samé. No tak jsem hlavu nechal natlakovat, a byla ruplá. Takže tak. Sorry, ale pokud z motoru voda nekape, kouří to po nastartování, a musíš dolejvat, tak....prostě se připrav na hlavičku. Pochopitelně bych Ti přál, aby to byla nějaká prkotina...to je možný 8O
Odpovědět