Dneska při jízdě po okreskách se rozvísitila kontrolka niva, a když jsem se na auto podíval, tak na doraz bylo levé zadní kolo, pravé bylo vpohodě. Někdo zde psal, že pokud praskne mněch, že systém vypustí i ten druhý, takže zadek klesne celej. Co to teda znamená? Kde může být chyba? díky
Ahoj před měsicem jsem měl stejný problém,Prasknul mi LZ měch auto bylo sadlé na levou sranu.Pravá strana zůstala nafouklá.Kompresor se snažil nafoukat,ale díra byla moc velká.Takže do bmw a koupit novej cena 4600,- s DPH. Výměna cca na půl hodky.
Neboj, hledal jsem hledal. A právě při hledání jsem narazil na vypuštění obou měchů, a ostatní jen přikivovali. Tak proto jsem se radši zeptal znovu, jestli je to pravda nebo ne.
také potvrzuji, že na našem autě při prasklém jednom měchu sedlo auto na obou stanách. Celý systém pracuje na systému vyrovnání tlaků = "spojené nádoby"
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
Huska píše:také potvrzuji, že na našem autě při prasklém jednom měchu sedlo auto na obou stanách. Celý systém pracuje na systému vyrovnání tlaků = "spojené nádoby"
Dnes jsem se o tom bavil se servisákem, říkal že jsou rozhodně oddělený, a pokud klesly obě, je to divný tak já nevím
každopádně díky za reakce, v levém měchu je díra
Huska píše:také potvrzuji, že na našem autě při prasklém jednom měchu sedlo auto na obou stanách. Celý systém pracuje na systému vyrovnání tlaků = "spojené nádoby"
Spis bych rekl, ze to je ficura celeho systemu, vyfoukne se vse aby to nebylo stranove namahane a totalne nerozhodilo jizdni vlastnosti a kompresor nefunel porad do prazdna. Diagnozou se da nastavovat vyska stran nezavisle, takze spojene to urcite neni, leda az po nejakem vybalancovani. Ale to by tam musely byt jeste nejake mensi vyrovnavaci submechy ...
Huska píše:také potvrzuji, že na našem autě při prasklém jednom měchu sedlo auto na obou stanách. Celý systém pracuje na systému vyrovnání tlaků = "spojené nádoby"
Spis bych rekl, ze to je ficura celeho systemu, vyfoukne se vse aby to nebylo stranove namahane a totalne nerozhodilo jizdni vlastnosti a kompresor nefunel porad do prazdna. Diagnozou se da nastavovat vyska stran nezavisle, takze spojene to urcite neni, leda az po nejakem vybalancovani. Ale to by tam musely byt jeste nejake mensi vyrovnavaci submechy ...
celý systém je "jen" elektronika = jednotka a čidlo přidělané na zadní nápravě + kompresor v rezervě a plastové trubky vedoucí do zásobníku/rozdělovače tlaku (ten balancuje strany) a teprve následně k měchům. Pro jistotu jsem se dnes ptal co je správně a bylo mi potvrzeno, že při prasknutí jednoho se mají pomalu spustit obě strany aby šlo nouzově dojet. Pokud spadne jen jedna strana tak to prý znamená, že došlo k zaseknutí rozdělovače tlaku - stává se při rychlém úniku, ale po výměně měchu se to zv 90% spamatuje. Jinak je pravda, že se doporučuje výměna obou stran a pravidelná údržba měchu = mají se mazat "vazelínou" .. známý mi říkal, 2x ročně.
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
s tou vazelinou to neni blby napad, necim to maznu, zdaji se mi vysuseny a to je tam mam neco pres rok. to sednuti jedne/obou stran mozna zavisi na tom, jak velka dira v mechu je. ja mel regulerni prasklinu, par centimetru.
milo píše:s tou vazelinou to neni blby napad, necim to maznu, zdaji se mi vysuseny a to je tam mam neco pres rok. to sednuti jedne/obou stran mozna zavisi na tom, jak velka dira v mechu je. ja mel regulerni prasklinu, par centimetru.
určitě mazat, na našem autě po čtyřech letech stále vypadají jak nové, brácha to maže bílou vazelínou na jaře a podzim když přezouvá kola.
Podle mě ta guma trpí solí a vším tím bordelem z cest, protože popraskané jsou vždy z venku.
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
k tomu mazání... to je nějaká spešl vazelína? protože normální by tu gomu asi spíš nažrala? jinak já jsem vždycky podobný věci mazal buď krémem na ruce, nebo i třeba obyč sádlem..
a k tomu namazání.. jak nejlíp měchy namazat? čistě jen zvednout na heveru a kolem dokola máznout? nebo je v tom nějakej fígl?