Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

reset intervalu výměny a oleje u BMW 1982-2001

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
risus525tds
Registrovaný
Příspěvky: 16
Registrován: ned 11.09.2005 00:00

#1 Příspěvek od risus525tds »

Chci se zeptat, jestli nemáte někdo zkušenosti s touto diagnostickou pomůckou:
Nedařilo se mi pořád resetovat servisní interval výměny oleje a inspekce na E34, a když se to povedlo tak na podvacáté, tak jsem si v Číně objednal takovouhle vychytávku.
Jenom nevím, jestli to vůbec funguje a jestli se to resetuje při zapnutým zapalování nebo při vypnutým.

Včera to přišlo a jestli bude vše fungovat, jak má, klidně si může kdokoli ke mě přijet intervaly odmáznout (Beroun)

stránka prodejce:
http://www.dealextreme.com/p/reset-tool ... 2001-58770

Obrázek
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Jendix »

risus525tds píše:Chci se zeptat, jestli nemáte někdo zkušenosti s touto diagnostickou pomůckou:
Nedařilo se mi pořád resetovat servisní interval výměny oleje a inspekce na E34, a když se to povedlo tak na podvacáté, tak jsem si v Číně objednal takovouhle vychytávku.
Jenom nevím, jestli to vůbec funguje a jestli se to resetuje při zapnutým zapalování nebo při vypnutým.

Včera to přišlo a jestli bude vše fungovat, jak má, klidně si může kdokoli ke mě přijet intervaly odmáznout (Beroun)

stránka prodejce:
http://www.dealextreme.com/p/reset-tool ... 2001-58770

Obrázek


jestli se nepletu, tak podobná krabička se nechá nahradit obyčejným drátem a propojením dvou kontaktů v zásuvce pro přístup diagnostiky..

ale jak je to s resetem nevím, každopádně bych to určo vyzkoušel bez zapnutého zapalování.. pak eventuelně s..
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#3 Příspěvek od libovka »

Bez vypnutého zapalování toho moc nevyresetuješ.Dělá se to při zapnutým zapalování.

S tím drátem je to trochu odvážnost.Už jsem tu měl chytráky co si odpálily budíky. :roll:
risus525tds
Registrovaný
Příspěvky: 16
Registrován: ned 11.09.2005 00:00

#4 Příspěvek od risus525tds »

Dík za odpovědi. Já jsem to zkoušel drátem a pokaždé se to povedlo, ale jenom olej. A to stejně na poněkolikáté.
Na inspekci je snad nutný ještě na drát přidělat odpor a to jsem neriskoval. Tak jsem obětoval 20 dolarů a koupil si tuhle hračku.
Pavelkac
Registrovaný
Příspěvky: 171
Registrován: ned 28.02.2010 01:00
Bydliště: Klášterec nad Ohří , Ústecký kraj

#5 Příspěvek od Pavelkac »

Není potřeba žádný odpor,to co vyresetuješ závisí na tom,jak dlouho ten drát držíš proti kostře. Já si s ním vyresetoval jak diody na olej,tak inspekci i ty hodiny na výměnu brzd.kapaliny. Po opravě budíků u Airboneho se mi to všechno rozsvítilo,jak vánoční stromek a předešlý majitel si s resetováním počítače hlavu nedělal,když na displayi stejně nebylo nic vidět. Tohle je ale určitě lepší než drát,nehrozí riziko chyby.
_________________
E39 523i r.v.1999 M52B25TU DoubleVanos OrientBlau/dunkelblau
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Drátem ne, propojit 1 kohm odporem. Počkat 10s a je restováno.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
alpineman
Registrovaný
Příspěvky: 310
Registrován: ned 20.03.2005 01:00
Bydliště: Mar. Lázně
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od alpineman »

Francis píše:Drátem ne, propojit 1 kohm odporem. Počkat 10s a je restováno.

Jde to drátem!!! Vyzkoušeno na: E34 525i 89´+ 520i 92´, E39 528i 98´.
Konektor (pin) 7 + kostra (nebo pin 19)...
E30STORM
Registrovaný
Příspěvky: 675
Registrován: čtv 05.08.2010 00:00
Bydliště: Ostrava CITY

#8 Příspěvek od E30STORM »

Až vyzkoušíš tu věcičku , napiš mi , asi bych to objednal taky, pořad mě s tim někdo otravuje, tak by se to hodilo za ty drobaky.
Kolik stalo poštovné?
pavlis
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: pát 17.09.2004 00:00

#9 Příspěvek od pavlis »

Na eBay to seženeš za polovic. Poštovné je zdarma.
pragdejf
Registrovaný
Příspěvky: 576
Registrován: ned 19.04.2009 00:00
Bydliště: praha

#10 Příspěvek od pragdejf »

hehe za pade vam prodam kus vazaciho dratu a navod. za priplatek 20 korun necham navod zalaminovat. jak to bylo? 4 sekundy na oilservice a 12 sekund na inspection? neni co resit, ja to mazu tim, co mam zrovna po ruce, naposled to poresil drat z multimetru. s moznosti odpaleni budiku souhlasim, ale kdo vi, co kdo kam strkal, co si budem nalhavat, vetsina pruseru v zivote je zpusobena tim, ze nekdo strci nekam neco, co tam nema co delat... :twisted:
weNTyll
Registrovaný
Příspěvky: 176
Registrován: úte 08.07.2003 00:00
Bydliště: kousek za Prahou

#11 Příspěvek od weNTyll »

Pres odpor se to doporucuje hlavne proto, ze kdyz se "pacman" netrefi do huby spravne (propoji se omylem uplne neco jineho) tak at se nic neodpali. 1kOhm staci na privedeni ocekavane logicke hodnoty 0 na vstup do clustru.

Resetovani dratem je z pohledu el. uplne to same. Aby odesly budiky musi probehnout jine harakiri nez jen ukostrit pin 7, ale to se uz nikdo nepochlubi co presne vyvadel.
Soptiiik
Registrovaný
Příspěvky: 285
Registrován: ned 25.02.2007 01:00

#12 Příspěvek od Soptiiik »

Mám problém s tím že mě nejde za žádnou cenu vyresetovat interval měřil jsem už i kabel k palubce vše ok.Může být vdná přístrojovka?
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Napřed vypnout zapalování a úplně vytáhnout klíček ze zapalování. Teprve potom sejmout víčko diagnostické zásuvky. Teprve potom provést :
- reset olejového intervalu - 3 sec
- reset inspekce - 12 sec
- reset brzdové kapaliny - po inspekci počkat 20 sec, potom zase 12 sec
Podrobně to najdeš tady http://vs31.sweb.cz/Reset_servisu.doc
weNTyll
Registrovaný
Příspěvky: 176
Registrován: úte 08.07.2003 00:00
Bydliště: kousek za Prahou

#14 Příspěvek od weNTyll »

Soptiiik píše:Mám problém s tím že mě nejde za žádnou cenu vyresetovat interval měřil jsem už i kabel k palubce vše ok.Může být vdná přístrojovka?


Zkousel jsi to jenom manualne nebo to neproslo ani pres diagnostiku? Jaky je to motor? Na starsich BMW to slo jednoduse blbuvzdorne, ale stejny postup treba na M52 apod. uz nefugnoval.
Odpovědět