Chci se zeptat, jestli nemáte někdo zkušenosti s touto diagnostickou pomůckou:
Nedařilo se mi pořád resetovat servisní interval výměny oleje a inspekce na E34, a když se to povedlo tak na podvacáté, tak jsem si v Číně objednal takovouhle vychytávku.
Jenom nevím, jestli to vůbec funguje a jestli se to resetuje při zapnutým zapalování nebo při vypnutým.
Včera to přišlo a jestli bude vše fungovat, jak má, klidně si může kdokoli ke mě přijet intervaly odmáznout (Beroun)
risus525tds píše:Chci se zeptat, jestli nemáte někdo zkušenosti s touto diagnostickou pomůckou: Nedařilo se mi pořád resetovat servisní interval výměny oleje a inspekce na E34, a když se to povedlo tak na podvacáté, tak jsem si v Číně objednal takovouhle vychytávku. Jenom nevím, jestli to vůbec funguje a jestli se to resetuje při zapnutým zapalování nebo při vypnutým.
Včera to přišlo a jestli bude vše fungovat, jak má, klidně si může kdokoli ke mě přijet intervaly odmáznout (Beroun)
Dík za odpovědi. Já jsem to zkoušel drátem a pokaždé se to povedlo, ale jenom olej. A to stejně na poněkolikáté.
Na inspekci je snad nutný ještě na drát přidělat odpor a to jsem neriskoval. Tak jsem obětoval 20 dolarů a koupil si tuhle hračku.
Není potřeba žádný odpor,to co vyresetuješ závisí na tom,jak dlouho ten drát držíš proti kostře. Já si s ním vyresetoval jak diody na olej,tak inspekci i ty hodiny na výměnu brzd.kapaliny. Po opravě budíků u Airboneho se mi to všechno rozsvítilo,jak vánoční stromek a předešlý majitel si s resetováním počítače hlavu nedělal,když na displayi stejně nebylo nic vidět. Tohle je ale určitě lepší než drát,nehrozí riziko chyby.
_________________
E39 523i r.v.1999 M52B25TU DoubleVanos OrientBlau/dunkelblau
Až vyzkoušíš tu věcičku , napiš mi , asi bych to objednal taky, pořad mě s tim někdo otravuje, tak by se to hodilo za ty drobaky.
Kolik stalo poštovné?
hehe za pade vam prodam kus vazaciho dratu a navod. za priplatek 20 korun necham navod zalaminovat. jak to bylo? 4 sekundy na oilservice a 12 sekund na inspection? neni co resit, ja to mazu tim, co mam zrovna po ruce, naposled to poresil drat z multimetru. s moznosti odpaleni budiku souhlasim, ale kdo vi, co kdo kam strkal, co si budem nalhavat, vetsina pruseru v zivote je zpusobena tim, ze nekdo strci nekam neco, co tam nema co delat...
Pres odpor se to doporucuje hlavne proto, ze kdyz se "pacman" netrefi do huby spravne (propoji se omylem uplne neco jineho) tak at se nic neodpali. 1kOhm staci na privedeni ocekavane logicke hodnoty 0 na vstup do clustru.
Resetovani dratem je z pohledu el. uplne to same. Aby odesly budiky musi probehnout jine harakiri nez jen ukostrit pin 7, ale to se uz nikdo nepochlubi co presne vyvadel.
Napřed vypnout zapalování a úplně vytáhnout klíček ze zapalování. Teprve potom sejmout víčko diagnostické zásuvky. Teprve potom provést :
- reset olejového intervalu - 3 sec
- reset inspekce - 12 sec
- reset brzdové kapaliny - po inspekci počkat 20 sec, potom zase 12 sec
Podrobně to najdeš tady http://vs31.sweb.cz/Reset_servisu.doc
Soptiiik píše:Mám problém s tím že mě nejde za žádnou cenu vyresetovat interval měřil jsem už i kabel k palubce vše ok.Může být vdná přístrojovka?
Zkousel jsi to jenom manualne nebo to neproslo ani pres diagnostiku? Jaky je to motor? Na starsich BMW to slo jednoduse blbuvzdorne, ale stejny postup treba na M52 apod. uz nefugnoval.