
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E39 cinká přední kolo
...taky přidám do mlýna...to "cinkání/drnčení" mě dělá levý přední kolo (e38)....horní uložení v pořádku....už několikrát jsem to prozkoumával a na jediný co jsem přišel byla uvolněná brzdová trubka zrovna v místě kde je šroubení na hadici ke kolu a tam je to prostrčený takovým tím plechem se "závlačkou"v kastli...tu závlačku (plech zajišťovací ) jsem víc přihnul ...načež efekt "cinkání moc nezmizel tak uvidím jestli tomu pomůže ten vnitřní plech... 

- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
Eddmaster píše:Chystám se v nejbližší době vlézt pod auto (kamoš má nájezdy), tak zkusím odehnout ty velký kryty kotoučů, pak dám echo.
mě to šmatlání a při brždění nešmatlání dělalo, že jsem měl už trochu víc sjetý destičký a vyjetou drážkz v kotouči a destička se začala opírat o tu hranku kotouče.
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
Mal som ten isty problem,nasiel som na jamu predne lave koleso zacinkalo...skusali sme loziska usadenia tlmicov atd....zavada bola v mojom pripade tak banalna ze sme sa dobre zasmiali.....jednoducho sme demontovali cele koselo,kotuc atd....bol strasny bordel na stite kotucu,vycistili sme to aa je po probleme......pritom ciknanie bolo dost zretelne pocut.....mozno mate iny problem ale mne to sposoboval stit......je to banalita mozno stoji zato kuknut tuto drobnost 

-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem se podle Tvého návodu na to dostal a bylo to přesně, jak píšeš. Ten velký plech, který kryje brzdu zezadu má na sobě ještě jeden plech, který je jako okolo ložiska. Ten kus plechu je vytvarovaný okolo náboje a je několika nýty připevněn k tomu velkému plechu. Nýty byly vyrezlé a volné a skvěle to rezonovalo při přejezdu nerovností. Takže jsem to vyfotil, sice z mobilu, ale je to dostatečně objasňující. Nýty šli vypáčit šroubovákem a nahoře jsem ustřihnul ten spojovací pásek - potom se to dalo sundat. A už nechrastím.roman530d píše:Zdar,sundej kolo,brzdový třmen,kotouč a na náboji ložiska je přinýtovaný takový hliníkový plech.Nýty jsou utržené a cinká to zevnitř o brzdový kotouč.Dělal jsem už obě strany,prostě jsem ty plechy odstranil a je klid....ale chvilku to trvalo,než jsem na to přišel..taková blbost
http://vs31.sweb.cz/Plech_u_brzdy1.JPG
http://vs31.sweb.cz/Plech_u_brzdy2.JPG
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
fubutomas píše:Jenou jsem zažil cinkání u Astry G... nemohlo se přijít na to čím to je a nakonec byla kousek prasklá pružina a spadlá v misce tlumičeale u E39 by to tuším jít nemělo
Já měl tohle samé na BMW E36 coupe, zadní levé kolo cinkalo, byl to také kousek ulomené pružiny, která byla zapadlá v misce tlumiče.

- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
Cossie píše:Tak u mně to bylo opravdu krytama pod brzdama, jak jsem měnil tlumiče, tak jsem je krapet přihnul a byly na pár místech odřené od kotouče, tak jsem je vyhodil a je zas krásně tichoučko, až se budou měnit ložiska, tak půjdou i nové kryty ....
já to vyřešil stejně-dočasně. přemejšlim jestli je potřeba je uplně vyměnit nebo jenom znovu přidělat??