Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E39 cinká přední kolo

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
hadice
Registrovaný
Příspěvky: 422
Registrován: úte 25.12.2007 01:00

#21 Příspěvek od hadice »

...taky přidám do mlýna...to "cinkání/drnčení" mě dělá levý přední kolo (e38)....horní uložení v pořádku....už několikrát jsem to prozkoumával a na jediný co jsem přišel byla uvolněná brzdová trubka zrovna v místě kde je šroubení na hadici ke kolu a tam je to prostrčený takovým tím plechem se "závlačkou"v kastli...tu závlačku (plech zajišťovací ) jsem víc přihnul ...načež efekt "cinkání moc nezmizel tak uvidím jestli tomu pomůže ten vnitřní plech... :roll:
Eddmaster
Registrovaný
Příspěvky: 27
Registrován: úte 26.07.2011 00:00

#22 Příspěvek od Eddmaster »

Chystám se v nejbližší době vlézt pod auto (kamoš má nájezdy), tak zkusím odehnout ty velký kryty kotoučů, pak dám echo.
Uživatelský avatar
soukupadam
Registrovaný
Příspěvky: 2211
Registrován: úte 26.10.2010 00:00
Bydliště: Liberec

#23 Příspěvek od soukupadam »

už to někdo vyřešil? mě to přestalo samo od sebe
Raadii
Registrovaný
Příspěvky: 616
Registrován: úte 09.11.2010 01:00
Bydliště: Sokolov

#24 Příspěvek od Raadii »

Eddmaster píše:Chystám se v nejbližší době vlézt pod auto (kamoš má nájezdy), tak zkusím odehnout ty velký kryty kotoučů, pak dám echo.


mě to šmatlání a při brždění nešmatlání dělalo, že jsem měl už trochu víc sjetý destičký a vyjetou drážkz v kotouči a destička se začala opírat o tu hranku kotouče.
Elektro
Registrovaný
Příspěvky: 327
Registrován: úte 30.01.2007 01:00

#25 Příspěvek od Elektro »

Mě to dělal ten plech jak popisujete byl vytržený u brzdiče,dal jsem tam větší tu plechovou podložku (takovou co se dává na hliníkové plechy kolem výfuku) a je klid.
Uživatelský avatar
soukupadam
Registrovaný
Příspěvky: 2211
Registrován: úte 26.10.2010 00:00
Bydliště: Liberec

#26 Příspěvek od soukupadam »

no tak mě to nezmizelo jenom se ten zvuk změnil na to rachtaní jak je popsáno výše.
Kantry
Registrovaný
Příspěvky: 171
Registrován: ned 09.05.2010 00:00
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od Kantry »

mě to dělal ten krycí plech na kotouč.. držel krásně na všech šroubkách, ale jakmile jsem ho odstranil a všechno vyfoukal, cinkání i rachtání nadobro přestalo...
dj_pospa
Registrovaný
Příspěvky: 133
Registrován: pon 06.12.2010 01:00
Bydliště: Přerov

#28 Příspěvek od dj_pospa »

zdravim,no me zas cinka zadni kolo :D uplne ten sam problem,jak mile prijde dira,cinka to jak o zavod:) mam E34 520i
Majo17
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: ned 18.10.2009 00:00

#29 Příspěvek od Majo17 »

Mal som ten isty problem,nasiel som na jamu predne lave koleso zacinkalo...skusali sme loziska usadenia tlmicov atd....zavada bola v mojom pripade tak banalna ze sme sa dobre zasmiali.....jednoducho sme demontovali cele koselo,kotuc atd....bol strasny bordel na stite kotucu,vycistili sme to aa je po probleme......pritom ciknanie bolo dost zretelne pocut.....mozno mate iny problem ale mne to sposoboval stit......je to banalita mozno stoji zato kuknut tuto drobnost :wink:
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od starML Člen Klubu »

roman530d píše:Zdar,sundej kolo,brzdový třmen,kotouč a na náboji ložiska je přinýtovaný takový hliníkový plech.Nýty jsou utržené a cinká to zevnitř o brzdový kotouč.Dělal jsem už obě strany,prostě jsem ty plechy odstranil a je klid....ale chvilku to trvalo,než jsem na to přišel..taková blbost :wink:
Tak jsem se podle Tvého návodu na to dostal a bylo to přesně, jak píšeš. Ten velký plech, který kryje brzdu zezadu má na sobě ještě jeden plech, který je jako okolo ložiska. Ten kus plechu je vytvarovaný okolo náboje a je několika nýty připevněn k tomu velkému plechu. Nýty byly vyrezlé a volné a skvěle to rezonovalo při přejezdu nerovností. Takže jsem to vyfotil, sice z mobilu, ale je to dostatečně objasňující. Nýty šli vypáčit šroubovákem a nahoře jsem ustřihnul ten spojovací pásek - potom se to dalo sundat. A už nechrastím.

http://vs31.sweb.cz/Plech_u_brzdy1.JPG
http://vs31.sweb.cz/Plech_u_brzdy2.JPG
Uživatelský avatar
soukupadam
Registrovaný
Příspěvky: 2211
Registrován: úte 26.10.2010 00:00
Bydliště: Liberec

#31 Příspěvek od soukupadam »

tak na levý straně se mi ten plech opírá o koutouč a při jízdě to dělá šílenej kravál. je volnej ve spodní části. jak je to tam chycený?zkoušel jste to někdo znovu přidělávat, nebo ohnout?? dík moc o vejkendu na to chci vlítnout
zrob
Registrovaný
Příspěvky: 156
Registrován: ned 03.06.2007 00:00
Bydliště: Praha 7

#32 Příspěvek od zrob »

fubutomas píše:Jenou jsem zažil cinkání u Astry G... nemohlo se přijít na to čím to je a nakonec byla kousek prasklá pružina a spadlá v misce tlumiče :lol: ale u E39 by to tuším jít nemělo 8)


Já měl tohle samé na BMW E36 coupe, zadní levé kolo cinkalo, byl to také kousek ulomené pružiny, která byla zapadlá v misce tlumiče. :) Ale jak je to u u pětice v předu, též nevím...
Maxiczech
Registrovaný
Příspěvky: 1883
Registrován: pon 11.07.2005 00:00

#33 Příspěvek od Maxiczech »

Celé jsem to nečetl, tak sorry, esli to tady už bylo.. Mám e-39 a začalo mi něco rezonovat na pp kole.. Byl to jen rez.. Kotouče dolu a pořádně ohoblovat.. Byl klid.. Takhle jsem vyčistil a alu ze vnitř.. A je klid.. :) Jen to zase začlo na lp kole. Tak budeme zase čistit.. :P
Uživatelský avatar
Cossie
Registrovaný
Příspěvky: 673
Registrován: ned 27.07.2008 00:00
Bydliště: Odolena Voda
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od Cossie »

Tak u mně to bylo opravdu krytama pod brzdama, jak jsem měnil tlumiče, tak jsem je krapet přihnul a byly na pár místech odřené od kotouče, tak jsem je vyhodil a je zas krásně tichoučko :D , až se budou měnit ložiska, tak půjdou i nové kryty ....
ExBMW E39 530iA
Ex BMW E61 525d
ExBMW E39 528i
Uživatelský avatar
soukupadam
Registrovaný
Příspěvky: 2211
Registrován: úte 26.10.2010 00:00
Bydliště: Liberec

#35 Příspěvek od soukupadam »

Cossie píše:Tak u mně to bylo opravdu krytama pod brzdama, jak jsem měnil tlumiče, tak jsem je krapet přihnul a byly na pár místech odřené od kotouče, tak jsem je vyhodil a je zas krásně tichoučko :D , až se budou měnit ložiska, tak půjdou i nové kryty ....


já to vyřešil stejně-dočasně. přemejšlim jestli je potřeba je uplně vyměnit nebo jenom znovu přidělat??
Uživatelský avatar
Cossie
Registrovaný
Příspěvky: 673
Registrován: ned 27.07.2008 00:00
Bydliště: Odolena Voda
Kontaktovat uživatele:

#36 Příspěvek od Cossie »

Tak já ty stávající rozstřihl a i tak byly ohnuté, takže u mně jasně půjdou nové kryty :wink:
ExBMW E39 530iA
Ex BMW E61 525d
ExBMW E39 528i
Odpovědět