
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Denní svícení dálkovými světly E 39 umí někdo???
- KamilFKH
- Registrovaný
- Příspěvky: 284
- Registrován: stř 19.11.2008 01:00
- Bydliště: Teplice
- Klubové ID: 2168
Mrkněte do mýho tématu o US DRL. Spoustu dotazů tam je již zodpovězených.Dettektorr píše:Už mi zbývá jen vyzkoušet, jestli při zapnutým motoru a zapnutých parkovačkách + denní svícení ostřikovače ostřikují světla jako když svítí xenony. Pokud ne pak mám jasnýho favorita, jak svítit ve dne, je to fakt hezký pohled.
Třeba:
- Ostřikovače světel ostřikují při aktivním signálu 58, což jsou obrysová světla => Spínač světel v polohách 1 a 2. Neostřikují tedy jen v poloze spínače 0 nezávisle na jakěmkoli denním svícení.
Viz první příspěvek:
"... Navíc, při zapnutých US DRL a spínači světel v poloze 0 se při ostřikování předního skla nepřidává ostřik světlometů a to značně sníží spotřebu kapaliny ostřikovačů. ..."
Dettektorr píše:no mě jde o denní svícení + parkovačky, tedy o polohu 1. Zítra vyzkouším a uvidím.
PS: proč je nezákoný jezdit denní svícení a parkovačky? To je jako nezákonný jezdit i parkovačky a xenony? Tomu nerozumím.
- pokud části zákona přebírali z nějakého Evropského předpisu, řekněme zrovna z homologačního předpisu EHK/OSN č. 48, zřejmě použili překladatelé špatný překlad nebo názvosloví, je to tam dost slovíčkaření, mělo tam být jenom: vozidlo musí mít za jízdy rozsvícena obrysová světla a potkávací světlomety nebo světla pro denní svícení, pokud je jimi vybaveno , kdy světla pro denní svícení nesmí svítit zároveň se světlomety, kde jako světlomety jsou ve zmiňovaném předpisu definované 1) potkávací světlomety, 2) dálkové světlomety a 3) světlomety do mlhy. A k tomuhle už jenom malá poznámka, že žádné auto, pokud vím, nesplňuje poslední 3) podmínku, protože vypínání denního svícení se děje jenom zapnutím 2) potkávacích světlometů, tedy při zapnutí obrysových světel (spínač v 1) a mlhových světlometů zůstávají světla pro denní svícení v rozporu podle předpisu EHK/OSN č. 48 stále v činnosti.Dan td píše:Zákon č. 361/2000 Sb. o provozu na pozemních komunikacích (§32) stanovuje, že motorové vozidlo musí mít za jízdy rozsvícena obrysová a potkávací světla nebo obrysová světla pro denní svícení, pokud je jimi vybaveno dle zvláštního předpisu.
- V předpisu EHK/OSN č. 48 je definované, že světla pro denní svícení musí svítit na vozidle samostaně a musí být umístěná na vozidle souměrně ke středu vozu s nějakými těmi parametry umístění (vzdálenosti od stran a mezi sebou). Pokud ke světlům pro denní svícení svítí i zadní obrysová světla, je to jenom kvůli tomu, že je tak vozidlo schválené v celkové homologaci (jako např. u nových X5, X3,... s AE DRL s 35Wattovou H8, která se při zapnutém "obrysu" utlumí z 35W na nižžší výkon, aby svítila jenom jako obrysovka) a i tam se svícení zadních světel k AE DRL dá vypnout.
Nechce se mi to pročítat celé, ale když je tu KamilFKH, tak jsou tu určitě všechny nejasnosti a nesrovnalosti uvedené na pravou míru.
Kdyby to chtěl někdo nastavit na Ostravsku a Vsetínsku tak není problém.
Zahlídl jsem tu zmínku i o svítících blinkrech (souvislosti jsem nehledal), patrně se jednalo o E46 před FL. Není problém to nastavit tak aby blinkry svítily, nebo nesvítily - záleží na tom, jak se komu líbí.

Kdyby to chtěl někdo nastavit na Ostravsku a Vsetínsku tak není problém.
Zahlídl jsem tu zmínku i o svítících blinkrech (souvislosti jsem nehledal), patrně se jednalo o E46 před FL. Není problém to nastavit tak aby blinkry svítily, nebo nesvítily - záleží na tom, jak se komu líbí.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1442
- Registrován: ned 04.06.2006 00:00
- Bydliště: SK-PO
- Klubové ID: 1836
myslim ze na tychto starsich E39 so starou verziou LCM to neide. Da sa len prekodovat modul na US specs, vtedy to funguje, ale nefunguju hmlovky a este cosi... nepamatam presne....PITAK píše:Oživím staré téma. Potřeboval bych US DRL na e39 r.v. 96, je tam LCM A. Jde to udělat pomocí NCS? Na LCM II a novějších mi to jde v pohodě. Díky za tipy.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 953
- Registrován: pát 23.05.2008 00:00
- Bydliště: Königsberg
- Klubové ID: 2606
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 953
- Registrován: pát 23.05.2008 00:00
- Bydliště: Königsberg
- Klubové ID: 2606
- Kontaktovat uživatele:
-
magyar
- Člen Klubu
- Příspěvky: 430
- Registrován: sob 06.09.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 3240
- Kontaktovat uživatele:
Musím súhlasiť so súdruhom, ani mne sa to nepáči, ale každý nech si hnusí auto podľa nálady, vyzerá to ako vozidlo z ústavumatiz píše:Ja nevim co s tim mate, vzdyt je to hnusne... Pravidelne potkavam jednu petku ktera to ma, nejen ze je to hnusne, ale jeste mu to sviti tak, ze to protijedouci oslnuje...

d(- -)b
Ten, co s tím oslňuje to má asi nastaveno na více procent výkonu.Já to mám na 18% a nikdy jsem neměl problém.Ani na STK mi na to nic neřekli.Já to tam hlavně nemám pro krásu, ale hlavně pro účel. Nemusím kurvit výbojky a ani už tak vysvícené paraboly. Teď bych to chtěl taky na E60, ale to nějak tady okolo OV nikdo neumí.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 953
- Registrován: pát 23.05.2008 00:00
- Bydliště: Königsberg
- Klubové ID: 2606
- Kontaktovat uživatele:
Jo,dělá to tady jeden z Ostravy...freeangel píše:nenajde se někdo v okolí Brna +- 150km kdo by byl tak užanej a nastavil mi to? Mám 530, e39, r.v. 2/2001. díky moc za SZ.
Nastavuje vše co tam máš. Ať už jde o denní svícení,pípání při odemknutí/zamknutí,aut. sklápění zrcátek a mnoho dalšího...
Mě dělal pípání a denní a chtěl za to jen 500,-
