Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Vymontování svodů E60 530D

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
kubassszx
Registrovaný
Příspěvky: 286
Registrován: stř 01.06.2011 00:00

#1 Příspěvek od kubassszx »

Ahoj,

budu muset vyměnit prasklé svody (parohy) a chci se zeptat jestli jste to někdo dělal, tak jestli je to v pohodě.

Díky K


p.s. z jakého materiálu jsou ty svody na E60 ?
jiriik
Registrovaný
Příspěvky: 655
Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od jiriik »

kubassszx píše:Ahoj,

budu muset vyměnit prasklé svody (parohy) a chci se zeptat jestli jste to někdo dělal, tak jestli je to v pohodě.

Díky K


p.s. z jakého materiálu jsou ty svody na E60 ?



To by mě taky zajímalo...mám stejný problém.
Rupitch
Registrovaný
Příspěvky: 117
Registrován: čtv 21.07.2011 00:00
Bydliště: Praha

#3 Příspěvek od Rupitch »

Demontáž plastů pod vzduch. filtrem. Dem. turba a výfuku. Není to zase nějak hrozný, ale úplně v pohodě to taky neni :). A hlavně se zasereš jak sviňa :D
jiriik
Registrovaný
Příspěvky: 655
Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od jiriik »

Rupitch píše:Demontáž plastů pod vzduch. filtrem. Dem. turba a výfuku. Není to zase nějak hrozný, ale úplně v pohodě to taky neni :). A hlavně se zasereš jak sviňa :D



Ouuu:-D
kubassszx
Registrovaný
Příspěvky: 286
Registrován: stř 01.06.2011 00:00

#5 Příspěvek od kubassszx »

Rupitch píše:Demontáž plastů pod vzduch. filtrem. Dem. turba a výfuku. Není to zase nějak hrozný, ale úplně v pohodě to taky neni :). A hlavně se zasereš jak sviňa :D


Takže sundám plasty z motoru a pod filtrem, vyndám turbo a výfuk musím demontovat celej to nepůjdou svody povolit u motoru a rozpojit někde kde se to svádí z 6ti do 1 nebo 2?

Nebudu to dělat na heveru tak to snad půjde ... a turbo když ho normálně odpojím tak nehrozí mi nějaký trable, abych ho nezničil. Normálně se odpojí a zase zapojí ? Když už ho budu mít venku dá se nějak vyčistit ?

Díky za radu
kubassszx
Registrovaný
Příspěvky: 286
Registrován: stř 01.06.2011 00:00

#6 Příspěvek od kubassszx »

poradí ještě někdo ? dík
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Snejk »

nedoporučuju ti delat tohle bez zkušeností v domacich podminkach... neni to nic extra sloziteho ale to muze rict nekdo kdo uz to parkrat delal...
kubassszx
Registrovaný
Příspěvky: 286
Registrován: stř 01.06.2011 00:00

#8 Příspěvek od kubassszx »

ale já se neptal na doporučení :)))

dělám si většinu věcí sám a nemám s tím žádný problém (řemenice, kladky, napínaky, silentbloky, čepy, řízení, ramena, a další a další věci jsem si dělal vždycky sám bez problémů takže nevidím důvod proč někomu platit za něco co si mohu udělat sám když mám navíc prakticky všechny díly za perfektní ceny
kubassszx
Registrovaný
Příspěvky: 286
Registrován: stř 01.06.2011 00:00

#9 Příspěvek od kubassszx »

Trochu se vracím k tématu ještě jsem se do toho nepustil a svody už mám připravené.

Chtěl bych se zeptat někoho kdo to dělal jestli to jde vyndat horem tzn.: sundat sání, vytahat vstřiky a sundat ten plast nad svodama co tam překáží. Pak polovit svody a vyndat je horem.

Protože jsem dostal názor, že se to musí dělat na heveru a odspodu komplet sundat výfuk a odpojit turbo a pak až svody. Není to lepší a jednodušší cestou horní viz. výše ?

Děkuji K
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Jendix »

kubassszx píše:Trochu se vracím k tématu ještě jsem se do toho nepustil a svody už mám připravené.

Chtěl bych se zeptat někoho kdo to dělal jestli to jde vyndat horem tzn.: sundat sání, vytahat vstřiky a sundat ten plast nad svodama co tam překáží. Pak polovit svody a vyndat je horem.

Protože jsem dostal názor, že se to musí dělat na heveru a odspodu komplet sundat výfuk a odpojit turbo a pak až svody. Není to lepší a jednodušší cestou horní viz. výše ?

Děkuji K


Nejsem žádnej expert, ale u mě když se řešilo turbo.. se vyndavalo horem jen díky tomu že se zároveň i sundavala hlava, automechanik mi řikal že jinak se turbo musí vyndavat spodem.. předpokládám že hlavu asi sundavat nebudeš.. tzn. jediná cesta bude asi zespodu..
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#11 Příspěvek od libovka »

Snejk píše:nedoporučuju ti delat tohle bez zkušeností v domacich podminkach... neni to nic extra sloziteho ale to muze rict nekdo kdo uz to parkrat delal...


Ale ona většina lidí to ráda dělá doma a až když jim teče do bot nebo to podělaj tak sháněj servis. :) Tot moje zkušenost.
kubassszx
Registrovaný
Příspěvky: 286
Registrován: stř 01.06.2011 00:00

#12 Příspěvek od kubassszx »

Povolit pár šroubů není problém :))) já, ale vyndavat turbo nemusím když povoliím 3 šrouby kterýma jsou svody do turba přichycené a povolím svody jako takové tak je vyndám ...

A když jde turbo povolit i přes ty 3 "víčka" pod vzduchovým filtrem, tak když ten plast sundám celý tak se k tomu krásně dostanu a turbo nechám tam kde je, ne ?

Nevyndavám turbo takže i hlavu nechám tak kde je .. .spíše mi jde o to, když odpojím vstřiky a přívod paliva atd, aby mi to nehodilo chybu a nebo se mi to nezavdušnilo. Kudy se to odvzdušnuje ?

Mám předtím radši odpojit baterku ?

díky za rady :)
jiriik
Registrovaný
Příspěvky: 655
Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od jiriik »

nedávno jsem si nechal měnit svody. Šlo to vrchem... sundat plasty vstřiky, to víko celé a dostaneš se až na výfuk, tam povoliš turbo a vyndáš svody... Tak nějak mi to řikal mechanik. Préj to byla docela drbačka :) doma bych se na to mohl vys*at :lol:
Axel
Registrovaný
Příspěvky: 159
Registrován: pát 14.08.2009 00:00
Bydliště: Usti nad Labem
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od Axel »

Az budes vyndavat vstriky, tak je nezapomen ocislovat.
kosa
Registrovaný
Příspěvky: 348
Registrován: pát 27.10.2006 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od kosa »

A co budeš dělat až vše rozděláš a zjistíš že ti nejde ven vstřik? pokud to děláš spodem toto nehrozí a dle mě je to rychlejší, ale potřeba zvedák....tak či onak at se zadaří
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od Jendix »

Axel píše:Az budes vyndavat vstriky, tak je nezapomen ocislovat.


můžu se zeptat, čistě jen ze zájmu, proč se musí čislovat, resp. čemu by vadilo že by se vstřiky prohodili? řídicí jednotka si je pamatuje a byla by z toho zmatená?
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od Jendix »

kosa píše:A co budeš dělat až vše rozděláš a zjistíš že ti nejde ven vstřik? pokud to děláš spodem toto nehrozí a dle mě je to rychlejší, ale potřeba zvedák....tak či onak at se zadaří


k tomu vstřiku jsem již narazil dříve na jedno video.. :-D

http://www.youtube.com/watch?v=KErqoB5Vx2U
kosa
Registrovaný
Příspěvky: 348
Registrován: pát 27.10.2006 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od kosa »

ten má dobrej přípravek, ale de oto že tímto mu zamáčkneš kukadla , což neva pokud daváš novej to ale asi nechce...k těm vstřikům ty novější jsou zapsány v řj dle čísel, záleží na modelu vozu
kubassszx
Registrovaný
Příspěvky: 286
Registrován: stř 01.06.2011 00:00

#19 Příspěvek od kubassszx »

ok díky za radu, ty vstřiky si určitě očísluju, a doufám, že ven půjdou :))
kubassszx
Registrovaný
Příspěvky: 286
Registrován: stř 01.06.2011 00:00

#20 Příspěvek od kubassszx »

ještě mi někdo věci znalej řekněte, nebudu muset odvzdušnovat palivový systém když odpojím vstřiky ?
Odpovědět